ייעוץ אסטרטגי

shot-red-darts-arrows-target-center-business-target-goal-success-concept

איך נשתמש נכון בייעוץ אסטרטגי באינטרנט בשנת 2020?

צוות החשיבה הרב תחומי שלי יסייע לכם לבנות את האסטרטגיה השיווקית ואת הבידול המתאים באמצעות הכלים השיווקיים והעסקיים השונים שמספקת רשת האינטרנט. את תקשור המיצוב נבצע בשיטה הייחודית שלנו לשיווק באינטרנט internet findability – יצירת נקודות גישה והפיכתכם לברי מציאה באינטרנט לצורך הגדלת הכנסות באמצעות כלי שיווק מגוונים – החל מקידום אתרים בגוגל ועד לכתיבה שיווקית ויחסי ציבור באינטרנט.

 הישרדות: הריאליטי של עסקים בישראל

המציאות הלא פשוטה עמה צריכות חברות בישראל להתמודד מקבלת לאחרונה גושפנקה  שמייסד חברת Boston Consulting Group ברוס הנדרסון מיטיב לבטא את הגורם המרכזי: " ללא יתרון ייחודי על פני מתחריו, אין לעסק סיבה להתקיים". כאשר התחרות גואה ומגיעה לשיאים חדשים בחסות רשת האינטרנט, תכנון נכון של האסטרטגיה השיווקית במסגרת תכנית השיווק באינטרנט בשנת 2020 הוא המפתח לבידול הפירמה ופתח המילוט ממלחמת המחירים המשתוללת. איך עושים את זה בצורה נכונה?

אבני היסוד בתכנון אסטרטגיה שיווקית ב – 2020

כל מנהל תקשורת שיווקית יודע עד כמה החשובה היכולת לבדל את העסק ממתחריו כדי להוביל בשוק תחרותי. יצירת USP – unique selling point שאין לאחרים היא אחת מאבני היסוד החשובות ביותר של תכנון אסטרטגיה שיווקית – היא זו שתגרום ללקוח לבחור דווקא בכם שוב ושוב למרות התחרות העזה. דוגמאות לא חסרות: איקאה לדוגמא בידלה את עצמה ממתחרותיה באמצעות חנויות ענקיות לריהוט במחירים עממיים שהלקוחות יכולים להרכיב בעצמם. מרכיב חשוב נוסף באסטרטגיה השיווקית הוא תקשור ייחודי לקהל המטרה, וגם כאן יש דוגמאות בשפע. אחת מהם היא דווקא לא של ארגון גלובאלי, אלא של עסק מקומי שבידל את עצמו בצורה מופלאה באמצעות תקשור של שפה חדשה, לא פחות: מי מאיתנו לא שמע על "לחצרץ", "לחצל" ו"לרוץ על כל המגרש"? יש עוד מאות דוכני סביח שמציעים מוצר פחות או יותר שווה ערך – אבל סביח של עובד יש רק אחד. וזו למעשה כל המהות של יצירת בידול לארגון.

ייעוץ אסטרטגי  –  למה דווקא באינטרנט?

האינטרנט אמנם מגביר את התחרות, אך הוא גם מספק כלים כדי לנצח אותה לארגונים שמכילים להשתמש בהם: ייעוץ אסטרטגי באינטרנט מאפשר לתכנן אסטרטגיה שתואמת את מטרות הארגון מחד, ואת מצב השוק מאידך. מה הערך המוסף של האינטרנט במתן ייעוץ שיווקי אסטרטגי לארגונים?

כדי לבנות אסטרטגיה מוצלחת צריך להכיר היטב את קהל המטרה – מה חשוב ללקוחות הפוטנציאליים, שלכם, מה הם אוהבים יותר ומה פחות. אך במקום להשקיע בסקרים או מבחנים יקרים, האינטרנט מספק כלים נגישים וחסכוניים הרבה יותר, המספקים מידע עסקי סטטיסטי קריטי על התנהגות הגולשים – כמו גוגל אנליטיקס. ייעוץ אסטרטגי באינטרנט מספק תובנות על התנהגות צרכנים באמצעות כלים נוספים של שיווק באינטרנט כגון קמפיין הודעות ממומנות בגוגל, פרסום בפייסבוק וכדומה. איך מתקשרים בצורה ייחודית את המיצוב שיצרנו?
 
ייעוץ אסטרטגי באינטרנט עשוי לעזור לכם?
 
זמן מעולה לפנות אליי עכשיו!

 
זמן לא רע לקרוא גם על יחסי ציבור באינטרנט

כאן תמצאו סיפור על קידום פסיכולוג בגוגל

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?