שיווק מסחר אלקטרוני (B2C)

שיווק מתחיל ביכולת של הלקוח למצוא אתכם. אם לקוחות לא יכולים למצוא אתכם ברשת זה כאילו אינכם קיימים כלל. היכולת להימצא מתחילה בהיכרות עם השוק – היכן נמצאים הלקוחות שלכם, ומהם החששות והצרכים שלהם.

על הנייר הדבר פשוט למדי: תוכלו להגדיל את יכולתכם להימצא ע"י שיווק תוכן חכם עד שתהיו בעלי נוכחות חזקה בשוק ואז תתרכזו בשימור ובשירות קשרי לקוחות תוך המשך שיווק ללקוחות פוטנציאליים חדשים.  

בפועל הדבר מעט יותר מסובך! אנחנו מומחים בתחום. אנו יודעים כיצד לנתח את העסק שלכם בעזרתכם ובעזרת תובנות מיוחדות ולעצב את הנתונים הללו לכדי תוכנית פעולה. אנו יודעים היכן למצוא את הלקוחות שלכם וכיצד למשוך אותם, איך להעלות את היכולת של המותג שלכם להימצא וכיצד לייצר באז תקשורתי.

קמפיין לשיווק מוצרים

אנו לא ממחזרים קמפיינים קיימים, מחליפים שמות ותמונות ומנסים לבצע עסקה מהירה. אנו רוצים שותפים ומעוניינים בקשרים ארוכי טווח. אנו רוצים להיות חלק מהותי מסיפור ההצלחה שלכם, החל מהרגע שבו החלטתם 'ללכת על זה' ועד לרגע בו תעמדו בראש השוק שלכם, עם נוכחות חזקה בשטח כשאתם מהווים את תו התקן בתעשייה שלכם.

קהל לקוחותיכם מונה אנשים שונים, עסקים שונים, סוכני רכש שונים ומחלקות שונות. אולם כולם קשורים בדבר אחד: הם זקוקים למה שאתם עושים. תנו לנו לעזור לכם ליצור את הקשר הזה, תנו לנו ליצור דמות ונוכחות שלא רק יהפכו את הדמות והשיווק שלכם למרשימים כמו העסק שלכם, אלא גם יגדילו את המכירות שלכם.

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?