שיווק באינטרנט – טעויות נפוצות ב- 2021

370
  1. בחירה פזיזה של גורם השיווק האינטרנטי : שיווק האתר יכול להטיס את החברה שלך מבחינה שיווקית מצד אחד . מצד שני, שיווק גרוע יכול לרסק את החברה. הבעייה היא שלעתים יהיה מאוד קשה לאתר מצב בו האתר מטופל על ידי משווק גרוע.
  2. פיזור תוכן זהה במספר אתרים במקביל: גוגל מנסה להילחם בתופעת התוכן הכפול. גוגל מנסה להימנע מלאנדקס שני דפים בעלי תוכן זהה וכתובת שונה.
  3. הפצצת הכותרות החיצוניות (מטה טייטלס) במילות מפתח: המילים שיופיעו בכותרות החיצוניות אמורות לתת כותרת ולתאר את התוכן של הדף. אל תכניסו מילים שלא מופיעות בתוכן. אל תכניסו יותר מידי מילים שכן מופיעות בתוכן. הפצצה של מילות מפתח פוגעת בקידום.
  4. לדחות את התחלת שיווק האתר במנועי חיפוש : שיווק באינטרנט הוא תהליך שלוקח לא מעט זמן. כדאי להתחיל איתו עוד לפני שהאתר עולה לאוויר.
  5. חבל לבזבז את הזמן בלרשום את האתר שלכם למנועי חיפוש: האתר יאונדקס על ידי מנועי החיפוש ברוב המקרים מיד לאחר שיהיה אליו קישור מאתר אחר או שמנועי החיפוש ימצאו אותו באופן אוטומאטי.
  6. לבחור כותרות חיצוניות זהות למספר דפים: מנועי החיפוש מצפים שכל דף יספק תוכן שונה ולכן גם הנוסח של הכותרת יהיה שונה. כותרות זהות פוגעות בקידום.
  7. החלפת קישורים מאסיבית: זה נכון שמספר הקישורים שמובילים לאתר הוא גורם חשוב בקידום אתרים. יחד עם זאת, הפצצה של קישורים לא רלוונטיים ולא הגיוניים מאתרים לא סמכותיים יכולה רק לפגוע באמינות של האתר בעיני מנועי החיפוש.
  8. הפצצה של לינקים בתוך הודעות בפורומים: מדובר בשיטת קידום שמנועי החיפוש  מאוד לא אוהבים. לפעמים השיטה הזאת עובדת ומצליחה לייצר תוצאות לטווח קצר. אם אתם חושבים על תוצאות שישארו לטווח ארוך כדאי לוותר על הדרך הזאת.
  9. לבדוק את המיקומים במנוע החיפוש כל יום: כדאי להשקיע את הזמן ביצירת תוכן או כל פעילות קונסטרוקטיבית אחרת לטובת השיווק האינטרנטי. אם עושים עבורכם עבודה נכונה- התוצאות כבר יגיעו.מעוניינים בשיווק אתרים בלי טעויות?

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?