שיווק במדיה חברתית

פרסום ברשתות חברתיות, ניהול קמפיינים לפי הקלקה, יחסי ציבור אגרסיביים ומהירים ברשת. אלה חלק מהטקטיקות שאנחנו משתמשים בהם כדי לייצר חשיפה מהירה שתוביל לפניות או מכירות בטווח הקצר.
את הקושי למדוד את האפקט של מאמצים שיווקיים ופרסומיים, ביטא בצורה הטובה ביותר איש עסקים אמריקאי מצליח שקבע:
"Half the money I spend on advertising is wasted; the trouble is I don't know which half"
מאז האמירה הזאת הומצא העולם הדיגיטלי שבו, לשמחתנו, אפשר ליישם פרקטיקות חכמות ולהשקיע במקומות הנכונים.

איפה זה פוגש אתכם?

צרו קשר עכשיו ונברר

אני מביא לערוצי המדיה החברתית ולקמפיין שלכם נסיון עשיר, רעיונות יצירתיים, ואנרגיה בלתי פוסקת. המדיה החברתית היא כלי העבודה החשוב ביותר בעולם המודרני כשמדובר ביכולת למצוא את המותג שלכם. כולם מעורבים במדיה החברתית במידה כזו או אחרת – ובידינו המפתחות לשימוש יעיל במדיה השונים: מעורבות ומחוייבות.

הסיבה לכך שלמותגים ועסקים רבים אין אסטרטגיית מדיה חברתית מוצלחת היא פשוטה: מדיה חברתית מחייבת המון עבודה. בניגוד לתוכן או מאמצים שיווקיים אחרים שיכולים להיות כרוכים בעבודה מרובה המתרכזת בפרק זמן קצר ליצירת קמפיין או נכס כלשהו, מדיה חברתית הינה קמפיין מתמשך שלעולם לא בא אל קיצו – או לפחות אסור שיסתיים אם אתם באמת רציניים בכוונתכם למנף את המדיה החברתית באינטרנט לצורך הגדלת היכולת למצוא אתכם, חיזוק ההיכרות עם המותג שלכם ויצירת השפעה.

קהילות במדיה החברתיים

רשתות חברתיות עוסקות כולן בקהילות. הצעד הראשון שלכם צריך להיות מעורבות בקהילות אלה – לא הצפה שלהם במודעות והפצרות לבדוק את האתר שלכם. אנו יודעים כיצד לנהל שיחה וכיצד להציע תמורה ותוכן לקהילות אלה כך שהמותג שלכם יוכר כ'אזרח' טוב וכנוכחות רצויה.

לאחר שהצלחתם בכך הצעד הבא הוא להיות מחוייבים למעורבות זו. מדיה חברתית מחייבת הכנסת נתונים רציפה, עדכונים רציפים, וניטור רציף. ביכולתנו להציע לכם לא רק הנחיה ועצות אלא גם כלים שיאפשרו לכם להיות צד פעיל בשיחה. נוכל לסייע לכם לעצב את ההודעות והפוסטים שלכם כך שכל אחד מהם מחזק את היכולת למצוא אתכם ומדגיש את המותג שלכם מבלי לתת לצד השני תחושה שהוא מוצף בדואר זבל או שמדובר בפרסומת זולה.

כל מדיום חברתי הוא מאתגר,  אך בהם טמון פוטנציאל ההצלחה הגדול ביותר של כל ערוץ מקוון להעניק למותג שלכם נוכחות חזקה ברשת. תנו לי לסייע לכם בשיחה.

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?