איך בוחרים חברת קידום אתרים ב – 2021?

סיימתם לבנות את אתר האינטרנט, ואתם מחפשים חברת קידום מקצועית, שתקדם אותו? רוצים להחליף את חברת הקידום שאיתה אתם עובדים כדי לנצל טוב יותר את הפוטנציאל של גוגל? אם תחפשו בגוגל,

יופיעו לפניכם בתוצאות החיפוש אלפי חברות קידום, המציעות את שירותיהן לבעלי עסקים ממש כמוכם. חלקן סביר שתהינה בדיוק מה שאתם צריכים ומחפשים, בעוד שאחרות אולי קצת פחות. ובכל זאת, איך תמצאו את חברת הקידום המתאימה ביותר עבורכם? מדוע כדאי להעדיף, ובסופו של דבר גם לבחור, חברת קידום אתרים מסוימת על פני אחרת?

את השאלות הללו שואלים אותנו מידי יום, לכן, החלטנו לאסוף עבורכם מספר פרמטרים חשובים שיעזרו לכם להתמקד בחיפוש ובעיקר – למצוא את חברת הקידום המתאימה ביותר:
1.    הגדירו את הצרכים שלכם ואת אסטרטגיית הקידום שלכם מראש – כדי שתקבלו מענה מתאים ובעיקר את השירות הנכון, מומלץ לכם, רגע לפני שאתם יוצאים לדרך ומחפשים חברת קידום מתאימה, להגדיר את הצרכים שלכם, את המטרות השיווקיות שאותן אתם מעוניינים להשיג. חשוב שתעשו זאת גם מול נציגי חברות הקידום, שאיתן אתם שוקלים לעבוד כדי לבחון איזו מהן תוכל לספק לכם את הפתרון המדויק והמתאים ביותר.
2.    שימו דגש רב על איכות, מקצועיות וניסיון בתחום הקידום – ישנן היום לא מעט חברות קידום המציעות לקהל הרחב את שירותיהן, ובמיוחד לבעלי העסקים, המעוניינים באתר אינטרנט מצליח, כזה שמושך אליו לקוחות רבים ובכך גם מביא להצלחתו של העסק עצמו. אולם, לא כל חברת קידום כזו אכן מקצועית מספיק, מנוסה בתחום הקידום ופועלת בהתאם לשיטות הקידום הנכונות, הנחשבות ליעילות וחדשניות יותר, בהשוואה לאחרות. לפני שבוחרים את חברת הקידום, מומלץ לבדוק מהו ניסיונה בתחום הקידום, מול אילו לקוחות היא עובדת (קטנים? גדולים? מאילו תחומים?) ומיהו צוות העובדים שלה. האם מדובר בעובדים בעלי הכשרה מתאימה, עובדים מנוסים בתחום, עובדים יצירתיים ועוד. כדאי לבקש דוגמאות לעבודות קידום שביצעו בעבר, משימות קידום מוצלחות ואולי גם פחות מוצלחות שמהן הם למדו.
3.    פגישת ייעוץ מקדימה, בחינת מידת ההתאמה והכימיה ביניכם – בדומה לבחירת כל בעל מקצוע אחר או ספק שירותים מסוים, גם כאן, חשוב ואף מומלץ מאד לתאם פגישת ייעוץ מקדימה לפני שיוצאים לדרך. פגישה כזו, שאיננה מחייבת, תוכל לעזור לכם לקבל את ההחלטה וגם לספק את המידע הנדרש לכם לגבי החברה. תוכלו גם לבדוק את מידת הכימיה שלכם עם נציגיה, האם הם אכן מבינים את צרכיכם, יכולים לתרגם אותם לקידום עצמו בפועל ולעשות זאת באופן מקצועי?
4.    פתרונות מקיפים וקידום בשפות שונות– אם השירות או המוצרים השונים שאתם מציעים מיועדים גם ללקוחות בחו"ל, סביר שאתר האינטרנט שלכם מופיע בכמה שפות, או לכל הפחות בשפה הרלוונטית ללקוחות שלכם. במקרה כזה, מומלץ לחפש חברת קידום שמתמחה, בין היתר, בקידום בשפות אחרות, ולא רק בעברית, כמו חברת אומניפרזנט, שבראשה דרור כהן, מנכ"ל החברה. חברת אומניפרזנט מעמידה לרשות לקוחותיה שירותי קידום במספר שפות – עברית, אנגלית, ספרדית ואיטלקית, ובכך מספקת מענה נרחב ומדויק מאד לעסקים, המציעים את שירותיהם או מוצריהם לדוברי שפות זרות.
5.    השוואה בין מספר חברות קידום אתרים שונות – השוק מציע כיום, כאמור, לא מעט חברות קידום אתרים. כדי לבחור נכון מומלץ ואף חשוב מאד לבצע השוואה בין מספר חברות שונות, ולכל הפחות בין שלוש או ארבע חברות. במסגרת ההשוואה יש להתייחס להצעת המחיר שנמסרה, לשירותים המוצעים על ידי חברת הקידום, למידת מקצועיותה וגם לניסיונה בתחום. השוואה בין פרמטרים חשובים אלה תוך התייחסות למספר חברות קידום אתרים שונות תעזור לכם למצוא את החברה המתאימה לכם ביותר, זו שתספק לכם את השירות הנדרש ותקדם את אתר העסק שלכם באופן מקצועי ובעיקר גם אפקטיבי.

בחירת חברת קידום בגוגל – סיכום

הגדרת הצרכים שלכם באופן מדויק, בחינת אופי השירותים ומגוון הפתרונות שמציעה לכם חברת הקידום, וגם השוואה בין כמה חברות שונות, כל אלה יעזרו לכם למצוא את חברת הקידום המתאימה לכם ביותר, זו שתבצע את עבודתה בצורה הטובה, הנכונה והאפקטיבית ביותר.

 

זמן מצויין לפנות אליי עכשיו!

לאן כדאי ללכת מכאן?

כאן יש מקום טוב לקרוא על כתיבה למנועי חיפוש. האם יש דבר כזה?

פה תקראו על אסטרטגיה ושיווק

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?