קמפיין גוגל אדס חיפוש – יצירת קמפיין שלב אחר שלב*

יצירת קמפיין חיפוש גוגל אדס

שלב 1: תכנון קמפיין גוגל אדס

קבעו את מטרות הקמפיין שלכם ברמה הגבוהה. חשובו על מה שאתם רוצים להשיג עם הפרסום בגוגל אדס: האם זה לגבור על התחרות, לקדם מוצר חדש, להגביר חשיפה, או ליצור לידים איכותיים.

שלב 2: מחקר מילות מפתח גוגל אדס

בחינת המילות המפתח שהקהל שלכם משתמש בו כדי למצוא שירותים או מוצרים דומים לשלכם. השתמשו בכלים כמו Google Keyword Planner לאיתור ובחירת המילות הנכונות לקמפיין שלכם.

שלב 3: פרופיל קהל יעד גוגל אדס

זהו את קהל היעד שלכם בצורה כמה שיותר ספציפית. קבעו גיל, מיקום, שפה, התנהגות חיפוש, ומנהגי שימוש באינטרנט כדי ליצור פרופילים ממוקדים שישמשו כיעד לקמפיינים שלכם בגוגל אדס.

שלב 4: יצירת פרסומות גוגל אדס

פתחו פרסומות שהן רלוונטיות ומשכנעות. פרסומות אלה צריכות לדבר ישירות לקהל שהגדרתם, ולכלול קריאה לפעולה חזקה שמציעה ערך ללקוחות הפוטנציאליים.

שלב 5: הגדרות קמפיין גוגל אדס

הגדירו את ההגדרות של קמפיין הגוגל אדס שלכם, כולל תקציב, מיקוד גיאוגרפי, בחירת רשתות (חיפוש, רשת המדיה של גוגל וכו'), ועוד.

שלב 6: טקסט מודעה משכנע לגוגל אדס

עבור B2B, טקסט המודעה שלכם בגוגל אדס צריך להתמקד ביתרונות ותכונות שמדהימים את קהל העסקים. הדגישו את נקודות המכירה הייחודיות (USPs) שלכם וכללו קריאה ברורה לפעולה (CTA).

שלב 7: דפי נחיתה לגוגל אדס

עצבו דפי נחיתה לגוגל אדס המתאימים למודעות שלכם. עבור B2B, דפים אלו צריכים להיות מידעיים, להציג מומחיות ואמינות. כללו טפסים שיקלו על המבקרים לבצע את השלב הבא, כמו להוריד נייר עמדה, להירשם לוובינר, או לבקש הדגמה.

שלב 8: הגדרת הקמפיין שלכם בגוגל אדס

היכנסו לגוגל אדס ובחרו "קמפיין חדש". בחרו במטרת הקמפיין המבוססת על המטרות שקבעתם. בחרו ב"חיפוש" כסוג הקמפיין, והמשיכו להגדיר את ההגדרות כמו מיקומים, שפות, אסטרטגיית הצעת מחיר, ותקציב.

שלב 9: אסטרטגיות הצעת מחיר בגוגל אדס

בחרו באסטרטגיית הצעת מחיר בגוגל אדס שמתאימה למטרות שלכם. עבור יצירת לידים, "מקסום המרות" עשוי להתאים. אם המטרה היא נראות של המותג, "יעד שיתוף החשיפות" יכול לעבוד טוב יותר. הגדירו הצעות מחיר ברמת קבוצת המודעות או ברמת המילה המפתח, והתאימו לפי נתוני הביצועים.

שלב 10: הוספת תוספים לגוגל אדס

תוספי מודעות בגוגל אדס יכולים לשפר את נראות המודעה ואת CTR שלה. השתמשו בתוספי קישורי אתר כדי לקשר לדפים ספציפיים שמעניינים, בתוספי שיחה כדי להוסיף את מספר הטלפון שלכם, ובתוספי קטע מבנה כדי להדגיש אספקטים מסוימים של השירותים שלכם.

שלב 11: מילות מפתח שליליות בגוגל אדס

יישמו מילות מפתח שליליות בגוגל אדס כדי למנוע מהמודעות שלכם להופיע עבור חיפושים לא קשורים. זה יעזור לכם לחסוך כסף על לחיצות מבוזבזות ולשפר את ביצועי הקמפיין בכללותו.

שלב 12: אופטימיזציה מתמשכת של קמפיין גוגל אדס

אחרי השקת הקמפיין בגוגל אדס, האופטימיזציה היא חיונית כדי להבטיח את הצלחתו. בצעו את השלבים הבאים:

בדקו וניתחו את ביצועי הקמפיין באופן קבוע, כולל שיעורי המרה, CTR, ועלות ללחיצה (CPC).
התאימו ושכללו את הקמפיין בהתאם לנתונים אלה. השימור הוא חלק משמעותי מההצלחה שלכם.

ההנחיות הללו לא הופכים אתכם למקצוענים ולא מבטיחים הצלחה – אבל הן התחלה.

צריכים עזרה?

דברו איתי

*המדריך שלמעלה לא מהווה תחליף לשכירת שירותיו של מנהל.ת קמפיין מקצועי. האתר ובעליו משחררים עצמם מאחריות על הדרך בה ייושמו ההמלצות החשובות והחכמות שנכתבו כאן.

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?