פרוייקט ארוך טווח

פרוייקט ארוך טווח הוא המפתח להפיכת המותג שלכם להיות ה-עסק בשוק שלכם. המטרה אינה להפיץ את השם שלכם באופן זמני אלא לבסס את המותג שלכם כמותג המוביל שנהנה מנוכחות חזקה בשוק שלכם.

ניתן להשיג זאת ע"י שילוב מתוכנן היטב של כלים שהוכיחו את יכולתם להגדיל את מידת ההימצאות באינטרנט ואת התוצאות במסגרת הקידום האורגני בגוגל באופן קבוע:

אופטימיזציה במנועי חיפוש (SEO)

גם אם אתם יוצאים מנקודת התחלה בה היכולת למצוא אתכם נמוכה ביותר לא כל אסטרטגיית SEO (קידום אורגני בגוגל( תהיה יעילה – לפיכך אתם זקוקים לתכנית שמותאמת לכם. בכדי להשיג נוכחות חזקה ויציבה ברשת נדרשת הבנה עמוקה יותר של הרשת ושל אלגוריתמי החיפוש השולטים בה. אנו ניצור בעצמנו אסטרטגייה שמתוכננת לשמור שהמותג שלכם יופיעו בראש תוצאות החיפוש באופן קבוע, לא רק בזמני שיא.

שיווק תוכן באינטרנט

תוכן הוא האופן שבו אתם מעבירים את הנוכחות שלכם ברשת מכרטיס ביקור מהולל לכדי עסק מעורר מסחר, שלא רק מביא לקוחות פוטנציאליים חדשים באופן שוטף, אלא גם הופך את המותג שלכם להיות בעל נוכחות חזקה בשוק עצמו. אנו מסייעים לכם ביצירת תוכן. התוכן הוא כלי העבודה המרכזי של הקידום האורגני בגוגל והוא נועד לבסס אתכם כמובילי דעת קהל תוך קישור המותג שלכם לשוק.

גוגל אדס  – איפה זה פוגש את התוכן שלכם?

האונליין מצויד במגוון רחב של פלטפורמות וכלים לקידום אתרים. גוגל אדס הוא אחד הכלים החזקים ביותר בארסנל הזה, והוא מציע גישה מכוונת לקהל היעד שלכם, תוך ניתוח מדויק של הנתונים. אך לצד הכוח של גוגל אדס, תוכן איכותי הוא מה שבאמת יכול להבדיל אתכם מהמתחרים.

תוכן מרתק ומעניין, שמתואם לצרכים ולהעדפות של הקהל שלכם, הוא המפתח ליצירת חוויה מוחשית וקשר אמיתי עם הלקוחות. כאשר אתם משלבים את התוכן הזה עם קמפיינים בגוגל אדס, התוצאה היא נראתות גבוהה ונוכחות חזקה בשוק, שהיא קריטית במיוחד כאשר המתחרים שלכם רק מחפשים איך להציל את היתרון.

זהו הזמן להתבלט, להתמקד במה שאתם מציעים הכי טוב ולהשתמש בגוגל אדס כדי להבטיח שהעולם ישמע עליכם ועל השירות או המוצר שלכם. אנחנו כאן להפוך את הוויז'ן הזה למציאות.

התנהלות לפי אסטרטגיית שיווק

כל זה לא מתרחש בחלל ריק. אנו ניצור אסטרטגיית שיווק ייחודית שלוקחת את שרשורי התוכן, תוצאות עבודת מנועי החיפוש והושטת היד הישנה והטובה, וביחד בונה תכנית חזקה לתמיכה ביכולת הגדולה יותר למצוא אתכם. זוהי מפת הדרכים המובילה את המותג והאתר שלכם להיות בעלי נוכחות חזקה ברשת ואנו הנווטים שלכם.

יש לנו נסיון בעבודה בפרוייקטים ארוכי טווח של קידום אורגני בגוגל עם לקוחות רבים – כאן תוכלו למצוא מעט מסיפורי ההצלחה שאנו גאים להיות חלק מהם, ביניהם סוכנות הביטוח רעננה פרלמן, Moonlight Photography Marketing ומשרד רואי חשבון אזולאי.

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?