הסדרה למצליחנים בשיווק ברשת 2024: טיפ ראשון – המפתח החשוב ביותר להצלחת האתר -לא רק גוגל אדס

Image-Z8ZQBFL.jpg

שנת 2022 היתה שנה מורכבת לקידום אתרים, בעיקר בשל המגמות המשתנות של חיפושי הגולשים. אבל עוד קודם לכן, הטכניקה של איתור ביטויי מפתח וחזרה עליהם כדי "לדחוף" בכוח את העמוד במעלה תוצאות החיפוש, כבר מזמן פשטה את הרגל ובמקומה באה האסטרטגיה מוטת הלקוחות, המספקת תוכן איכותי ובעל ערך למשתמשים באתר שלכם.

מומחי קידום בדיגיטל מצהירים: תוכן איכותי הוא תוכן מעניין

אנחנו לא אומרים שביטויי מפתח הם "פאסה", ממש להיפך. חשוב שתדעו מה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים – אבל לא על מנת לעשות שימוש שהוא כמעט ציני בביטויים האלה (מכירים את המאמרים האלה שכותרתם "כמה עולה מתיחת פנים", אבל לא תמצאו אף מספר אחד בין השורות?). אם אתם משקיעים את המאמץ כדי להבין מה המידע שאנשים מחפשים בגוגל – חשוב שתשתמשו במידע הזה היטב.
גישות לשיווק דיגיטלי של השנים האחרונות כבר לא מצליחות "לכפות" דעה או שיטת חשיבה על לקוחות כמו בעבר. היום – על מנת להפוך קמפיין ליעיל שיווקית, אתם רוצים שהלקוחות שלכם יאהבו את המסר שלכם, שהמסר ידבר אליהם ושהם יחושו שהם מרוויחים ממה שיש לכם להציע. אם אתם מצליחים לעשות את זה –הלקוחות המרוצים שלכם יהפכו שגרירים של העברת המסר הלאה. הנה כמה טיפים לשיווק מכוון לקוח (במקום קמפיינים של שיווק אגרסיבי מכוון מסר או ביטויי מפתח) שחשוב להכיר:

המלצה ראשונה לשיווק – לענות על הצרכים והחששות של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם

גישת ה"המוצר שלנו הוא הכי טוב" היא לא הגישה שאנחנו ממליצים עליה לשיווק ממוקד לקוחות שיעבוד היטב. במקום, כדאי לשים את הלקוח במרכז, לדבר עליו ואליו, לענות על שאלות שאולי יש לו ולהעביר את המסר – שהמוצר הוא מה שהלקוח צריך, עם דגש על הלקוח ולא על המוצר. במילים פשוטות יותר – במקום להכביר מילים בנוגע למוצר, לשירות, לחברה, אליכם, לתהליכי הייצור וכולי – נסו לדבר אל הלקוח, לספר לו למה המוצר / השירות שלכם חשוב לו, להפיג חששות, לספר לו מה ייצא לו מהפנייה אליכם, וכדומה.

מה הקשר לגוגל אדס?

גוגל אדס הוא הכלי המושלם לשיטה זו. במקום להתמקד בפרטי המוצר וביתרונותיו, ניתן להשתמש בגוגל אדס לקידום מסרים שמדברים ישירות אל הלקוח. מאחורי כל מילה מפתח ומאחורי כל פרסומת, יש אנשים אמיתיים המחפשים פתרונות לבעיות שלהם. ההודעות שכתבתם לא צריכות להיות רק על המוצר, אלא גם על הערך המוסף שהוא יכול להביא לחיי הלקוח.

במקום לשדרג את המוצר שלך, פרסם בגוגל אדס כיצד המוצר שלך יכול לשדרג את חיי הלקוח. דבר על התוצאות שהלקוח יכול לצפות לקבל ואילו בעיות המוצר שלך מפתור לו. לדוגמה, במקום לדבר על מאפייני מוצר כלשהו, דבר על איך המוצר הזה יכול לחסוך זמן ללקוח, להקל על חייו או להביא לו לתוצאות מרשימות יותר.

כמובן, זו רק אחת התובנות שניתן להשיג מהשימוש הנכון בגוגל אדס. השימוש בכלים אלו לא רק מקדם את המוצר או השירות שלך, אלא גם יכול לעזור לך להבין טוב יותר את הקהל שלך ולהתאים את השיווק.

המלצה שנייה לשיווק  – ריתמו את הטכנולוגיה לצרכים שלכם

בין אם אתם מעבירים מסרים צעירים וחדשניים, מסורתיים ואמינים, או מסרים יצירתיים ומושקעים – אתם חייבים לדאוג שהטכנולוגיה תעבוד לצידכם. עבדו על מהירות הטעינה של האתר, בעיקר כדי להגדיל את מדד האיכות בקמפיינים של גוגל אדס, על ציונים גבוהים בקונסולת מפתחי האתרים של גוגל, דאגו שלא יהיו קישורים שבורים באתר ואולי הכי חשוב: וודאו שהאתר שלכם הוא רספונסיבי והוא ניראה ומתפקד היטב, מכל סוג וגודל של מסך.

המלצה שלישית וותרו על התנאים

אל תקפיצו לאנשים מסכים עם עוגיות, הצעות שיווקיות ובקשות להרשמה. אפשרו לאנשים לקבל את התוכן שלכם ולהרוויח ממנו.

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?