גוגל אנליטיקס 2023

work-hard-data-analytics-statistics-information-business-technology

גוגל אנליטיקס  2024 – כל האמת על שיווק באינטרנט

אלבר קאמי אמר פעם: "אל לנו להתעייף מלומר זאת: מה שאנחנו צריכים זו האמת, והאמת בלבד". אם קאמי לא היה גם פילוסוף, הייתה יכולה להיות לו קריירה מזהירה בעולם השיווק… הרי כל מנהל שיווק יודע עד כמה חשוב לאסוף נתונים שישקפו בצורה מהימנה את המצב הקיים, כדי לבנות אסטרטגיה שיווקית יעילה.

תורות שלמות נכתבו על התנהגות צרכנים ועל מניעי הקנייה שלהם, ודבר אחד משותף לכולם. כדי להשפיע על התהליך עלינו להכיר את הלקוח שלנו: איפה הוא מבלה את זמנו? היכן הוא נמצא? מה הוא חושב? סביר להניח שבשלב כזה או אחר כבר הספקתם לבצע סקרים, שאלונים, תצפיות ועוד – הכול מתוך מטרה אחת: לנסות להבין טוב יותר את הלקוחות שלכם.

החדשות הטובות הן שבעידן השיווק באינטרנט היכולת הזו זמינה יותר מתמיד, בעלויות נמוכות ובזמן יחסית מועט. ישנן מספר דרכים לאסוף מידע כדי לגבש אסטרטגיה לשיווק באינטרנט, ואחת היעילות שבהן היא גוגל אנליטיקס. לבטח השם מצלצל מוכר, ואיך לא – כלי הניתוח החינמי  מספק תובנות שיכולות לשפר את הביצועים של העסק לעין ערוך, בין אם מדובר במוצר, שירות או פעילות תדמיתית.

מהו גוגל אנליטיקס?

בפשטות ,  אנליטיקס הוא כלי רב עוצמה לניתוח סטטיסטי, המספק שורה של נתונים על התנהגות המבקרים באתר: אילו דפים הם הנצפים ביותר, מה משך השהייה בכל דף, כמות המבקרים לפי מילות מפתח, מהיכן הגיעו הגולשים ועוד ועוד. הנתונים הרבים שמספק האנליטיקס מסייעים בהבנת התנהגות הגולשים לצורך השגת המטרה הרצויה – זו יכולה להיות לחיצה על צור קשר, הזנת פרטים או הגעה לעמוד מסוים באתר. איך מעריכים את מידת הרווחיות של האתר? באמצעות יחס המרה, המחשב את אחוז הגולשים שביצע את הפעולה הרצויה מתוך כלל הגולשים שביקרו באתר.

התובנות שמספק האנליטיקס אודות החוזקות והחולשות (של החברה או של מוצריה ושירותיה), הן הבסיס ליצירת אסטרטגיה שיווקית נכונה שתהפוך את האינטרנט לסניף מצליח של המוצר או השירות שלכם.  נליטיקס הוא אמנם כלי חינמי, אך בדומה לראיית חשבון, חילוץ המספרים הרלוונטיים שיביאו לתוצאות הרצויות הוא מקצוע הדורש מיומנות וניסיון. איך תשתמשו בכלי בצורה נכונה כדי להגדיל בצורה משמעותית את האפקטיביות של השיווק באינטרנט?

מנתונים יבשים לתוצאות בשטח לקראת 2024

אין סוף לכמות האגדית של הנתונים שאפשר להפיק באמצעות הכלי העוצמתי, השאלה היא אלו מהם יסייעו לעסק להשיג את מטרותיו? צוות החשיבה שלי יגדיר ביחד אתכם את המטרות השיווקיות, מהן יגזרו הצרכים הייחודיים שלכם. הכרת הסביבה העסקית בה אתם פועלים תסייע לנו להפיק מגוגל אנליטיקס את הנתונים הרלוונטיים, ולבנות תכנית שיווקית התפורה לפי מידותיכם.

לצורך יצירת השינוי האגדי המבוקש יעמוד לרשותכם ארסנל מרשים של כלים שיווקיים: מקידום אתרים ויחסי ציבור, ועד לכתיבה שיווקית ומיתוג אישי. אך כל דבר בעתו…

לא בכדי אמרו חכמים שסוף מעשה במחשבה תחילה: כדי להפוך את השיווק באינטרנט ליעיל באמת, חשוב מאוד להקדיש תשומת לב למידע שמספק אנליטיקס. בדרך זו במקום לירות באפלה, הכלי העצמתי יכוון אתכם לעבר המטרה.

רוצים להפיק את המירב מגוגל אנליטיקס?
זמן מעולה לפנות אליי עכשיו
זמן לא רע לקרוא גם על שיווק אתרים במנועי חיפוש

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?