קידום אורגני וייעוץ שיווקי 2021

two-businessmen-pointing-laptop-screen-while-discussing

ייעוץ שיווקי באינטרנט – מדוע כדאי ב-2021?

מידי חודש גולשים 5.5 מיליון איש ברשת האינטרנט בישראל. הפוטנציאל העסקי של הרשת עצום, ומספק באמצעות התנהלות נכונה הזדמנויות עסקיות רבות. כיצד הופכים את האינטרנט לסניף מצליח של העסק? ישנם כלים רבים לשיווק באינטרנט, שנועדו להפוך את העסק שלכם לבר מציאה (findable) באינטרנט. קידום אתרים, שיווק במנועי חיפוש, שיווק במדיה חדשה, פרסום בגוגל, יחסי ציבור באינטרנט וכתיבה שיווקית הם רק חלק מאינספור כלים לשיווק באינטרנט.

אז כיצד יודעים ממה להתחיל? וכמה כדאי להשקיע בכל אחד מערוצי השיווק באינטרנט? ייעוץ שיווקי יסלול את הדרך לפעולות שיווקיות אפקטיביות שיגדילו את הרווחיות של העסק.

כיצד מבצעים קידום אורגני בגוגל  בצורה נכונה? או ייעוץ שיווקי בשני צעדים – כיצד עושים את זה נכון?

כדי לפגוע במטרה, עלינו לדעת תחילה לאן לכוון. לכן, ייעוץ שיווקי טוב מתבצע בשני שלבים:

שלב ראשון בייעוץ שיווקי – חקר הסביבה העסקית בה המחלקה או החברה פועלים.

בשלב זה מגדירים מטרות ומבצעים הכרות עם קהל היעד והמתחרים.

  • הגדרת מטרות השיווק באינטרנט – אילו מטרות תרצו להשיג באמצעות שיווק באינטרנט וברשתות חברתיות? האם הקמתם חברה חדשה וברצונכם לייצר חשיפה? האם תרצו להגדיל נתח שוק? האם למתג את חברתכם כחברה המובילה בתחום? מטרות שונות מתוות דרכי פעולה שונות.
  • אפיון קהל היעד וייעוץ אסטרטגי – מיהם הלקוחות שלכם? יש הבדל גדול בין סטודנטים בשנות ה 20 לחייהם, לבין אנשי עסקים בגיל העמידה. מה זה משנה? הכרות עם קהל היעד תסייע לכם לדעת מהם הצרכים של הלקוחות שלכם (וכמובן לתת להם מענה), היכן אפשר למצוא אותם, באיזו טרמינולוגיה כדאי להשתמש כשתפנו אליהם ועוד.
  • מתחרים באינטרנט– היכן החברה או המוצר ביחס למתחרים, הן בגזרת המחיר והן בגזרת המוצרים המוצעים?

שלב שני בייעוץ שיווקי – קביעת אסטרטגיה וטקטיקה

על בסיס המידע שהתקבל קובעים את האסטרטגיה השיווקית (או: כיצד עלינו לפעול). האסטרטגיה השיווקית נקבעת על פי המטרות שהצבנו, ובהתאם למידע שאספנו על הסביבה העסקית בשלב הראשון. במסגרת קביעת דרכי הפעולה מרכיבים את התמהיל השיווקי: באילו כלים עלינו להשתמש כדי להשיג את המטרה? היכן נרכז את מאמצי השיווק באינטרנט? האם לבצע קידום אתרים? שיווק ברשתות חברתיות? איך נשתמש נכון בכתיבה שיווקית? מה היקף המשאבים שנשקיע בכל אחת מהזירות? לאחר קביעת האסטרטגיה נקבעת הטקטיקה – התזמון והמינון של כל אחד מהכלים שנמצאו יעילים.

ייעוץ שיווקי ב – OmniPresent גירסת 2021

ישנם כלים רבים לשיווק באינטרנט, כל אחד מתאים לסטאטוס שיווקי שונה. אנחנו ב – OmniPresent נתפור חליפה שיווקית אינטגרטיבית המותאמת לצרכים שלכם, באמצעות ייעוץ שיווקי הכולל פגישה עמכם וחקר הסביבה העסקית בה אתם פועלים. מה הלאה? עם סיום הייעוץ, נתאים לכם פתרון כולל מתוך המבחר העצום של פתרונות השיווק שלנו: קידום אתרים, יחסי ציבור באינטרנט, מיתוג אישי, כתיבה שיווקית,בניית בלוגים ועוד.

מה אוכל לעשות לטובת הצלחת החברה שלכם?

זמן מעולה לפנות אליי עכשיו!

 

כאן תוכלו לקרוא על מותגי אוכל ושיווק מסעדות

ופה על שיווק ביוטיוב

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?