הדרכת AI למעצבי פנים ולאדריכלים כולל קלוד

קלוד למעצבות פנים. דרור אלון

בואו נדבר על כוחה המהפכני של בינה מלאכותית (AI) ככלי שיעצים את יכולות הכתיבה שלכם, בין אם אתם מכינים הצעות ללקוחות או יוצרים תוכן שיווקי מרתק. כמעצבי פנים, אדריכלים ואנשי הום סטיילינג, אתם כבר אמנים של חללים ויזואליים, אבל עכשיו הגיע הזמן להפוך גם לאמני מילים עם הסיוע של מערכות AI חדשניות כמו Claude של Anthropic.

מדובר בסדנה ייעודית שתלמד אתכם כיצד לשפר פלאים את התקשורת הכתובה. בסדנה בת עד 4 שעות, נחקור שפע של יישומים מעשיים לכתיבה מוטמעת-AI שיכולים לשנות את המשחק עבור העסק שלכם:

  1. כתיבת תוכן שיווקי – גלו כיצד כלים כמו Claude יכולים לסייע ביצירת פוסטים מעוררי עניין לרשתות החברתיות, תיאורי פרויקטים מרתקים לאתר שלכם, והודעות לעיתונות שימשכו תשומת לב.
  2. הכנת הצעות מנצחות – למדו כיצד AI יכולה לעזור בכתיבת הצעות מכירה משכנעות המותאמות במדויק לצרכים של כל לקוח, תוך הדגשת הערך הייחודי שאתם מציעים.
  3. תקשורת עם לקוחות – גלו איך מערכות כמו Claude יכולות להפוך את ההתכתבויות שלכם לברורות, מקצועיות ויעילות יותר, בין אם במייל או בהודעות.
  4. כתיבת תוכן הדרכתי – למדו כיצד ליצור מדריכים, הוראות והסברים מושכים המיועדים ללקוחות או לצוות שלכם, כדי לחלוק את הידע המקצועי שלכם באופן אפקטיבי.
  5. התאמה אישית וחידוד הסגנון – גלו כיצד לתת ל-AI להתאים את הטון, ההפניה והמסרים המרכזיים לקהלים ספציפיים ולמטרות מגוונות, תוך שמירה על קול מותג עקבי.

בנוסף לסדנה, אני גם מציע מפגשי הדרכה פרטניים שיתמקדו באתגרי הכתיבה הספציפיים שלכם. בואו נשב יחד ונבנה תבניות Claude מותאמות אישית עבור הפרויקטים והיעדים הייחודיים של העסק שלכם. יחד נפתח אסטרטגיית תוכן מקיפה שתשלב את הכישורים היצירתיים שלכם עם העוצמה של מערכות AI מתקדמות.

בין אם תבחרו בסדנה הקבוצתית או בהדרכה האישית, אני אשמח ללוות אתכם במסע להפוך למעצבים-כותבים של העידן החדש. הצטרפו אלי כדי לגלות כיצד מערכות AI טקסטואליות יכולות להניע את העסק שלכם קדימה ולפתוח אפשרויות חדשות מרתקות. יחד, נרתום את הפוטנציאל העצום הטמון בשילוב של יצירתיות אנושית ובינה מלאכותית.

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?