ייעוץ עסקי

workplace-results-professional-report-accounting-during

מרטין לותר קינג אמר פעם שרק בחשיכה אפשר לראות את הכוכבים, והתכוון לכך שרק בעקבות משברים בחיים האישיים אנחנו משנים את אורחות חיינו ומגיעים להישגים.

המציאות בעולם העסקי אינה שונה בהרבה: ברוב בפעמים פונים לייעוץ חיצוני כשהעסק נמצא במשבר. אז נכון, למידה מטעויות יכולה לשפר ביצועים (בהנחה שלא נגרם נזק בלתי הפיך לעסק). אך האם בהכרח צריך לחוות משבר קטסטרופאלי בעסק כדי ללמוד מה נכון ומה לא? מסתבר שלא. כיום אפשר לראות את הכוכבים ואפילו להפוך למטאורים עסקיים, באמצעות ייעוץ עסקי באינטרנט. מה זה אומר?

ייעוץ עסקי באינטרנט – מדוע זה חשוב ב- 2020?

אחת הבעיות הנפוצות של חברות ומחלקות שלא מצליחות להמריא, היא חוסר היכולת להתגבר על המתחרים הרבים ולהביא כמות גדולה מספיק של לקוחות. לעיתים, הרצון להגדיל את כמות הלקוחות מתבטא בנטייה לצאת ביותר מבצעים, להוריד מחירים ולהגדיל את תקציב הפרסום. ואם כל אלו לא עוזרים? ככל שההשקעה גבוהה יותר, התסכול מהתוצאות שממאנות להגיע רק הולך וגדל, וכדור השלג השלילי צובר תאוצה. אז מה עושים?

לעיתים הבעיה האמיתית של החברה היא לא טיב המוצר או המחיר שלו, אלא העובדה שקהל היעד אינו מודע בכלל לקיומו. הפתרון לבעיה זו אינו בהכרח הוצאת כספים רבים על קמפיינים פרסומיים, אלא הפיכת העסק לבר מציאה (Internet findability) במדיה החדשה, בה מבלים מידי חודש מיליוני אנשים. איך עושים את זה באמצעות ייעוץ אסטרטגי וייעוץ שיווקי באינטרנט?

Internet findability – הפיכת העסק לבר מציאה

מחפשים את מנוע הצמיחה האולטימטיבי? תכירו את המדיה החדשה: הפלטפורמה האינטרנטית התוססת, בה נמצאים 6.5 מיליון ישראלים מידי חודש, מחפשים ויוצרים מידע ללא הרף גם  בשנת 2015. כיצד תממשו את הפוטנציאל העצום של המדיה החברתית כדי להגדיל את כמות הלקוחות של המוצר או השירות שלכם? בשורה התחתונה, ייעוץ עסקי באינטרנט צריך לגרום להגדלת כמות הלקוחות. האמצעי להשגת המטרה הוא הפיכת העסק לבר מציאה באינטרנט. למשל, גולשים שיחפשו בעל מקצוע בגוגל ימצאו אתכם בדף הראשון של תוצאות החיפוש. עם המון כניסות מידי חודש, יצירת נוכחות בגוגל תהפוך אתכם לכוכבים בתחומכם… כיצד הופכים את העסק לבר מציאה (Internet findability) באינטרנט?

ייעוץ עסקי באינטרנט ו – Internet findability

כדי להפוך את המוצר או השירות לבר מציאה, יש לבדוק באמצעות ייעוץ עסקי באינטרנט את המאפיינים הייחודיים של החברה או המחלקה במסגרת תכנית השיווק באינטרנט בשנת 2015:  מה כדאי לעשות כדי להבליט את המוצרים או השירותים שלכם? איך מבדלים שירותים באמצעות שיווק באינטרנט?מיהם קהלי היעד ואיך כדאי לפנות לכל אחד מהם? מהן המטרות השיווקיות של החברה? לא קשה ללכת לאיבוד בתוך מגוון  הכלים לשיווק ויראלי, רשתות חברתיות ועוד –  רק בחירה בכלים המתאימים למוצר או השירות תביא לתוצאות. ייעוץ אסטרטגי שיווקי באינטרנט יתווה את הדרך בה כדאי לבחור כדי להשיג את המטרות השיווקיות.

מה אוכל לעשות לטובת הצלחת החברה שלכם?
 
זמן מעולה לפנות אליי עכשיו!

אז לאן כדאי ללכת מכאן?

על קידום עסק מקומי בגוגל כבר קראתם?

כאן אני מספר איך משווקים סטארט אפ באינטרנט

 

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?