קידום בגוגל ושיווק אתר כרטיס ביקור ב- 2021

כמעט לכל חברה במשק יש  אתר – זוהי דרך מאוד נוחה ויעילה לפרסם את נותן השירות או המוצרים המוצעים למכירה. אתרים מאפשרים היום אינטראקטיביות והזמנה ליצור קשר וכך הם מתפקדים ממש כמו איש מכירות וירטואלי. כל איש מכירות יודע למכור – בדיוק כמו שכל אתר יכול להיות אפקטיבי השאלה היא עד כמה בדיוק?

אם נמשיך את אותה אנלוגיה נוכל להשוות איש מכירות שיושב במשרד ולא יוצא ממנו לאתר תדמית משובח שנמצא אי שם ברשת אבל לא מגיע לקונים הפוטנציאלים. בכדי שאתר יקבל חשיפה הוא חייב "לצאת מהמשרד" – מי שיכול להוציא אותו מהמשרד הוא "מתאם הפגישות" – השיווק האינטרנטי.

 קידום אורגני בגוגל ואתר כרטיס ביקור

תפקיד השיווק האינטרנטי,בין היתר, הוא ללוות את החברה בתהליך הקמת האתר וקידומו. במהלך הבניה חשוב מאוד להשתמש בחשיבה יצירתיות ממוקדת קהל יעד. גם את השיווק של האתר כאשר הוא כבר קיים יש לעשות ביצירתיות ותוך הכוונה מתמדת לקהלי יעד מפולחים.

שיווק אתר תדמיתי=חלוקת כרטיסי ביקור

מאחר ולכל חברה יש אתר תדמית חשוב מאוד שתבדלו את החברה שלכם והשירותים שלכם מאלה של המתחרים בשוק. קידום אורגני בגוגל מאפשר לכל חברה לפנות ללקוחות הקיימים כדי לייצר קנייה חוזרת וגם לפנות לקהילות רחבות שעד כה לא נמנו על קהל הלקוחות. בכדי לעשות זאת במסגרת של תהליך שיווק באינטרנט, צריך  להבין אילו קהלים פוטנציאלים קרובים או רחוקים יכולים להתעניין במוצר או השירות ובעזרת שיווק אפקטיבי לייצר מסרים שיפנו אליהם בצורה הנכונה ביותר דרך חשיפה לאתר ופנייה מכוונת באתר עצמו.

אתרי תדמית הם לא אתרי השוואת מחירים. הצרכנים לא מגיעים אליהם כחלק מחיפוש אחרי המוצר הזול – הם כרטיס הביקור של החברה באינטרנט אסטרטגיה שייווקית אפקטיבית לטווח הארוך יהפוך אותם לסניף מצליח של העסק.
איך הופכים אתר כרטיס ביקור לסניף מצליח של העסק?

זמן מעולה לפנות לדרור אלון עכשיו

כאן יש חומר על שיווק באינטרנט בחיפה

פה על מדיה חברתית

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?