שיווק באינטרנט בהדרכה אישית

Searching Engine Optimizing SEO Browsing Concept

כל אחד מאיתנו רוצה לעלות על דרך המלך שתגדיל את מחזור המכירות של המחלקה או החברה שלו, במיוחד לאור ההוצאות הגדלות  והחשש ממיתון מתקרב.
אך רק מעטים יודעים כי באפשרותם לבצע בכוחות עצמם פעולות שיווקיות מוכחות שיובילו לצמיחה המיוחלת, בליווי איש מקצוע מנוסה.

קידום אורגני בגוגל ב-2021: אותה גברת בשינוי אדרת

זוכרים את הימים שבהם עסקים נלחמו כדי להופיע ראשונים בדפי זהב? אז, כאשר האינטרנט היה בחיתוליו, בעלי המקצוע שהופיעו בעמודות הראשונות, זכו לרוב החשיפה (והטלפונים) מלקוחות פוטנציאליים. בינתיים חלפו להן השנים, הפלטפורמות הטכנולוגיות השתנו – אך העיקרון נשאר זהה. את הספר עב הכרס של דפי זהב מחליפים היום מנועי החיפוש, עם תפוצה רחבה בהרבה ..
כמו בדפי זהב של פעם כך גם במנועי החיפוש העסקים שמופיעים בתוצאות החיפוש הראשונות זוכים לרוב החשיפה, אלא שהטכניקות לשיווק החברה באינטרנט הפכו למתוחכמות בהרבה. אז מהו הסוד הגדול שיאפשר לכם לשלוט בשיטות אלו?

 קידום בגוגל בחיפה

לכל מקצוע יש מערכת חוקים משלו: רואה חשבון נעזר בכללים ברורים כדי להגיש דוחות למס הכנסה ועורך דין נעזר בכללי יסוד כדי לנסח חוזי עבודה. גם איש השיווק באינטרנט פועל לפי עקרונות מנחים שביצועם מוביל לתוצאות הרצויות – קידום האתר במנועי חיפוש למשל. למידה של אותן פעולות תאפשר לכם לבצע את פעולות השיווק בעצמיכם, ובהצלחה יתרה. כל מה שאתם צריכים הוא הכוונה של איש מקצוע מנוסה, המתמצא בטכנולוגיות האינטרנטיות הדינאמיות.

קידום בגוגל  בהדרכה אישית ומעשית – מה זה כולל? ולמי זה מיועד?

אנו בחברת אומני פרזנט מבינים את חשיבות הקניית כלי שיווק יסודיים באינטרנט, שיזניקו את החברה שלכם קדימה בגוגל. לשם כך אנחנו מעניקים הדרכה אישית הכוללת כלים פרקטיים לשיווק החברה באינטרנט וכן לשיווק פנימי במערכות החברה. ארגז הכלים המעשי של איש שיווק לומד כולל פעולות חשובות כגון ביצוע מחקר מילים, בחירת דפי מטרה וטכניקות לקידום האתר במעלה תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש. בסיום ההדרכה תצאו עם רשימה מוגדרת של פעולות שיווקיות לצד הידע הדרוש כדי ליישם אותן. איש קידום אתרים מטעמנו יוודא כי התוצרים שהפקתם  יסייעו להשגת המטרות השיווקיות שהצבתם. בסיום ההדרכה כל מה שתזדקקו לו לשם הצלחה, הוא בעיקר התמדה.

 קידום אורגני בגוגל  בכוחות עצמכם: רואים תוצאות

לדבריה של אסנת סמריק, מבעלי הוצאת הספרים "קונטנטו דה סמריק", "מאז שעברתי את ההדרכה, אנחנו מקבלים 5 פניות מלקוחות פוטנציאליים מידי יום! מאחר ומדובר במוצרי high-end שמחירם בהתאם, מדובר בהישג מעל ומעבר למצופה".

 קידום אורגני בגוגל ללא סיוע חיצוני – כל אחד יכול?

לחלוטין כן. יישום הכלים המוענקים לכם במסגרת הדרכה האישית יוביל להשגת המטרות השיווקיות והעסקיות. עם זאת, חשוב לזכור שכפי שאתם מבצעים פעולות שיווקיות כך גם המתחרים אינם קופאים על השמרים. שם המשחק הוא התמדה, ולכן קידום בגוגל  לבד מיועד לאנשים שאוהבים את התחום, ויש להם מספיק זמן פנוי כדי להתמיד עד להשגת התוצאות הרצויות.

 

לאן כדאי ללכת מכאן?

כאן תמצאו מידע על רכש מדיה

ופה על קידום בגוגל לאתר מיושן

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?