שיווק אתר תדמיתי באינטרנט בשנת 2021

elderly-man-is-using-mobile-phone

שיווק אתר תדמיתי – עשה ואל תעשה (בעיקר תעשה…)
תדמית היא הדבר הקשה ביותר למכירה.
גם אם אתר האינטרנט שלכם לא עוסק במכירה מקוונת, עליו למכור. שיווק אתר תדמיתי על ידי קידומו במנועי חיפוש, הוא אולי הצעד הנכון והחשוב ביותר בדרך זו.
"מי שמכיר אותי, כבר ידע איך למצוא אותי באינטרנט". אם אי פעם שמעתם את המשפט זה או חלילה השתמשתם בו, סימן ששיווק אתר תדמיתי נוגע גם לכם.

 

טעות רווחת היא לחשוב שאין צורך בשיווק אתר תדמיתי, אך יש לציין כי מבחינה שיווקית, הרעיון לבנות אתר סטאטי, להעלות אותו לרשת ולחכות שאנשים יכנסו אליו, יתרשמו וירימו טלפון –  הוא שגוי. בהקשר הזה נאמר שקבלת החלטה אסטרטגית שלא לעסוק בשיווק אתר תדמיתי מהסיבה שהוא אינו עוסק במכירה מקוונת, כמו גוזרת גזר דין מוות על האתר ובולעת אותו בים של מידע ומתחרים.

 

שיווק אתר תדמיתי – כמה נתונים שכדאי לקחת בחשבון:

מזה עשור, כמות המידע באינטרנט מכפילה את עצמה בכל שנה וחצי. כלומר, בכל 18 חודשים נוספת כמות אדירה של טקסטים, סרטים, בלוגים וכולי.
פעם היה נהוג לומר על דפי זהב ש"אם אתה לא שם, אתה לא קיים". מבלי לגרוע בכבודם, היום המשפט הזה נכון הרבה יותר לגוגל, עם טוויסט קטן: "אם אתה לא בדף הראשון של גוגל, אתה לא קיים"…
אולי תופתעו לדעת, אבל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם מחפשים אתכם בעשרות ואף במאות מילות חיפוש רלוונטיות . אתר תדמיתי שלא ידע להתאים עצמו למצב הזה יאפשר למתחרים שלו לפרוח על חשבונו.
כל אתר, גם אם אינו עוסק במכירה מקוונת, מוכר משהו. אדרבא – אתר תדמיתי מוכר את המוצר הקשה ביותר למכירה: תדמית העסק. שיווק אתר תדמיתי יאפשר לו להיות מעודכן ומקודם ולשמש נאמנה ככרטיס הביקור שלך ברשת.

שיווק אתר תדמיתי באינטרנט – מה צריך לעשות?

ראשית יש לומר כי קידום ושיווק באינטרנט של אתר תדמיתי הוא תהליך דינאמי שמלווה את העסק לאורך זמן, מאחר והוא דורש עדכון שוטף והוספת מידע חדש באתר עצמו, כמו גם באתרי שיתוף מאמרים, בניית בלוג, רשתות חברתיות וכדומה. היתרון: אפשר לקדם  ולשווק אתר תדמיתי באופן עצמאי. החסרון: זה גוזל לא מעט זמן.

המלצות: ודאו כי האתר שברשותכם מכיל מערכת ידידותית לניהול תוכן שמאפשרת לכם לשלוט על התוכן באתר באופן עצמאי. אם אין ברשותכם מערכת כזו, דרשו אחת. שנית, פנו לאיש מקצוע לשם תכנון תוכנית לקידום ולשיווק האתר ברשת.
אנו מאמינים כי קידום האתר בצורה נכונה יביא עימו פניות רבות ולקוחות. כך שיש להסתכל על האתר ממש כמו אל סניף נוסף או שלוחה נוספת של העסק. תנו למומחים לתפעל אותו, לקדם ולשווק אותו באופן מקצועי ושימרו לכם את הזמן לקצור את הפירות.
איך הופכים את אתר התדמית לסניף מצליח של החברה,המוצר או השירות שלכם?

זמן מעולה לפנות אליי עכשיו

זמן לא רע לקרוא גם על שיווק ברשתות חברתיות

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?