שיווק בוידאו 2021

video-marketing-audio-video-market-interactive-channels-business-media

באופן פרדוקסאלי, למרות העלייה המתמשכת בצריכת תכני וידאו, ארגונים רבים עדיין לא מנצלים את הפלטפורמה לצורך הגדלת שיעורי החשיפה. דווקא עכשיו, בזמן שהתחרות עדיין נמוכה יחסית, כדאי להתחיל עם פרסום בוידאו ולקצור את פירות ההשקעה!

 

קידום בגוגל בעזרת שיווק בוידאו – מתיי כדאי להתחיל? וידאו אחד שווה…

האצת קצב השינוי הטכנולוגי מובילה לקשב בררני יותר של הלקוחות הפוטנציאליים שלנו: ככל שמתרבות הדרכים להגיע אל קהל היעד, הוא מופגז במסרים שיווקיים רבים יותר והופך אדיש לרובם. עקב כך, מלאכת השיווק באינטרנט הופכת, באופן בלתי נמנע, למאתגרת יותר ויותר. איך מושכים את תשומת הלב של הצרכנים במציאות תובענית שכזו?

קידום אורגני בגוגל הפך זה מכבר לערוץ שיווק מרכזי והתוצאות של השיווק האינטרנטי הופכים לנכס אסטרטגי של הארגון. כתחום שחשוף באופן בולט להשפעות טכנולוגיושיווק באינטרנט משתנה ללא הרף ומעמיד לרשות הארגון כלים חדשניים ויעילים  להשגת מטרותיו. במונחים שיווקיים, אלו הן חדשות מצוינות עבור הרוב המקדים, ופחות טובות עבור המאחרים – שעד שישכילו להשתמש בכלים אלו כבר יהיה מאוחר מידי…

היטיב לנסח זאת מיכאל פורטר, אוטוריטה בתחום האסטרטגיה העסקית, באומרו שחדשנות היא הגורם החשוב ביותר לשגשוג כלכלי.

וכך, למרות שארגונים רבים בוחרים להשקיע בעיקר בקידום אתרים(SEO) מסורתי, צומחת בשנים האחרונות, וצפויה לגדול בשנת 2015,  ממש מתחת לאף דרך נוספת לקידום בגוגל עם תוצאות מוכחות – שיווק בוידאו. נתונים מתוך סקר  שביצעה Yahoo!  לפני מספר שנים, מלמדים על גידול מתמיד בצריכת וידאו ברשת: 57% מהגולשים צופים בסרטוני וידאו – עלייה של 33% בהשוואה לשנת 2009. קרוב ל75% מתוך סך הצפיות מוקדש לקליפים קצרים. ומה המצב בישראל? עפ"י נתוני סקר TIM אתר שיתוף הוידאו יוטיוב הוא אחד משלושת האתרים בעלי שיעור החשיפה הגבוה ביותר בקרב גולשים ישראלים, עם 67%. נתונים אלו מובילים לשאלת השאלות: מהו שוויו של שיווק בוידאו במונחי חשיפה למותג?

צרו קשר כדי להתחיל קידום אורגני בגוגל עם דרור אלון

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?