סדנאות שיווק באינטרנט

סדנאות שיווק באינטרנט | שיווק אורגני | dror alon

סדנת שיווק באינטרנט – מה אפשר ללמוד בסדנאות לשיווק באינטרנט?

אשף השיווק ויחסי הציבור לארי ובר טוען שאם לפני עשור הורגלנו להשתמש בכל סוגי המדיה שעמדו לרשותנו, כיום האינטרנט הופך למטריה המאגדת את כולם. שיווק באינטרנט כולל שימוש באמצעים מגוונים, מקידום אתרים ויחסי ציבור באינטרנט ועד למיתוג אישי וכתיבה שיווקית.

שיווק באינטרנט תופס נתח הולך וגדל בתמהיל השיווק של חברות רבות. גם בשל העלויות האטרקטיביות ביחס לאפיקי פרסום מסורתיים כגון עיתון, רדיו וטלוויזיה – אך בעיקר בשל התפוצה הרחבה. 4.5 מיליון גולשים ישראליים ועוד מאות מיליונים ברחבי העולם משתמשים מידי יום באינטרנט, והופכים אותו לכלי האולטימטיבי להגדלת הכנסות. היחס הגבוה של עלות תועלת במונחי ROI מביא לפתיחתן של סדנאותרבות, שמטרתן ללמד את בעל העסק או אנשי השיווק שלו לבצע שיווק באינטרנט בשיטת "עשה זאת בעצמך".

כריבוי התחומים המרכיבים את השיווק באינטרנט כך רבות הסדנאות המציעות ללמד את הפעולות אותן  יכול לבצע בכוחות עצמו. כך למשל ישנן סדנאות העוסקות בקידום אתרים אורגני (SEO) והגורמים המשפיעים על הדירוג של האתר במנועי החיפוש, בקידום ממומן בגוגל (PPC), סדנאות העוסקות בשיווק ברשתות חברתיות והחשיבות של השיווק בוידאו. כל אחד מהתחומים האלו הוא עולם ומלואו, ומצריך הבנה של מערכת חוקים המשתנה במהירות  ומה ההיגיון העומד מאחורי כל אחד מהם.

סדנת שיווק  מוצלחת היא..

צוות החשיבה שלי מאויש בטובי המומחים לשיווק באינטרנט על שלל תחומיו מתוך מטרה אחת – לרתום אותם לטובת ההצלחה העסקית שלכם.

הגדלת המודעות של הארגון לכלים השיווקיים העומדים לרשותו היא צעד חשוב בדרך למקסום הפוטנציאל העסקי. עסק המחפש כלים שיווקיים שישדרגו את יכולותיו דומה ללקוח בשלב חיפוש המידע והערכת החלופות במסגרת תהליך הקנייה.

בשני המקרים ידע הוא כוח ובמובן זה

תפקיד חשוב במענה על ה"מה" – אילו כלים נחוצים להגדלת ההכנסות וכמות הלקוחות. סדנה מוצלחת לשיווק באינטרנט תצייד את חברי הצוות השיווקי שלכם בכלים מעשיים, השאלה המתבקשת היא איך ליישם אותם בהצלחה לקידום המוצר או השירות שלכם? כמו בכל מקצוע, שימוש נכון בכלים המגוונים של השיווק באינטרנט מצריך מומחיות והבנה מעמיקה.

ברוב המקרים הסדנאות כוללות מספר מפגשים שבכל אחד מהם מוקדשות שעות בודדות ללמידה מעשית  של תחומים נבחרים בשיווק באינטרנט.

איך בונים סדנה יעילה?
זמן מעולה לפנות אליי עכשיו!

לאן תלכו מכאן?

כאן תקראו על שיווק באינטרנט של מעצבת פנים

ופה על סדנה לשיווק באינטרנט בבית ספר לצילום

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?