שיווק במנועי חיפוש ב – 2021 איך מודדים הצלחה

business-strategy-success-target-goals

שיווק במנועי חיפוש – איך נמדוד הצלחה ב-2021?

בשורה התחתונה, אתם צריכים לראות קשר ברור בין פעולת קידום האתר לבין גידול בהכנסות שלכם. את הקשר הזה ניתן לתרגם למונחים כספיים של רווח והפסד. קידום האתר יחשב להצלחה במידה והקידום הביא להכנסות גדולות יותר מהעלות שלו.

את תוצאות שיווק האתר במנועי חיפוש ניתן למדוד באמצעות תוכנות שמספקות מידע אובייקטיבי שכולל נתונים שיווקיים שונים. תוכנות הווב-אנליטיקס (Web-Analytics) מספקות נתונים על כמות הגולשים שהגיעה לאתר כתוצאה מחיפוש ביטויים ספציפיים במנועי חיפוש, נתונים על ביטויי החיפוש שהביאו את המספר הגדול ביותר של מכירות (במקרה של קידום אתר B2C) או את המספר הגדול ביותר של פניות לצורך קבלת מידע (במקרה של קידום אתר B2B) כשלב ראשון של תהליך קנייה (Buy-Cycle) ארוך.

מקדם אתרים מוצלח יכול "להראות את הכסף" ללקוח שלו. מיקומים טובים במילות מפתח אינם מספיקים . כך גם גידול בכמות הגולשים שמגיעים לאתר שלכם אינו נתון מספק. הנתונים הכספיים הם המדד הטוב ביותר למדידת הצלחה של קידום אתרים.

שיווק באינטרנט ובמנועי חיפוש – מי יחשב מקדם אתרים טוב ב – 2021?

גדולתו של מקדם האתרים נמדדת ביכולת להפוך את הנתונים הסטטיסטיים לכלי עבודה שייצר הכנסות עבור האתר. גידול ההכנסות כתוצאה משיווק האתר במנועי חיפוש באינטרנט(SEO) שלכם יימדד באופן ישיר או באופן עקיף. מדידה ישירה מתבטאת בעליית כמות המכירות שנסגרות באתר (במקרה של קידום אתרB2C). מדידה עקיפה דורשת מעקב אחר הפנייה העסקית שהגיע דרך מנועי החיפוש והתקדמותה בתהליך הקנייה לקראת סגירה.

מקדם אתרים מקצועי יהיה מסוגל לספק נתונים שיבודדו השפעות של אפיקי שיווק אחרים באינטרנט ומחוצה לו על הביצועים של האתר ויתארו אך ורק את התוצאות של עבודת קידום האתר נטו.
כדי לבדוק את מקדם האתרים שיעבוד על האתר שלך במהלך שנת 2015, תצטרך לבוא בצורה ישירה ולשאול את השאלות החשובות.

היזהרו מממצב בו אתם מרוצים ממשווק האתר רק בגלל שאתם לא מכירים מקדמים אחרים ושיטות קידום אחרות.

קידום אתרים באינטרנט – רק במנועי חיפוש?

קידום אתרים תורם לשיווק באינטרנט בשני תחומים עיקריים. התחום האחד הוא קידום האתר במילות המפתח והגדלת כמות התנועה והפעילות העסקית של האתר. התחום השני המשלים כולל עבודה על שיפור ביצועי האתר מבחינת יכולתו לקרוא את הגולשים לפעולה. קריאה לפעולה באתר אינטרנט כוללת פעולות לעידוד הגולשים להישאר באתר ולבצע רכישה, הרשמה לניוזלטר, השארת הודעה או כל מה שמוגדר על ידכם כפעולה משמעותית.

מה יעשה קידום מוצלח לחברה שלכם?

זמן מעולה לפנות אליי עכשיו! ליצירת תכנית שיווק ל – 2021

זמן לא רע לקרוא גם על שיווק ביוטיוב

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?