מנועי חיפוש ב – 2021

23482-NUINL6

נתחיל לפרסם במנועי חיפוש ב- 2021

פרסום במנועי חיפוש הוא כלי יעיל לשיווק באינטרנט בתנאי שמנהלים אותו נכון, ולשם כך אומניפרזנט  מעמידה לרשותכם צוות חשיבה מקצועי שינהל את הקמפיין  על כל היבטיו.

במרוצת הזמן נוצרות תרבויות משנה דיגיטליות, שכדי למצוא את הדרך אליהן צריך ללמוד את סמלי התרבות המיוחדים  ולהבין אילו ביטויי מפתח מחפשים במסגרת אותן תרבויות.

כתיבה למנועי חיפוש – יש דבר כזה בשנת 2021 ?

"אני לא איש עסקים, אני אמן", אמר וורן באפט אחד האנשים המשפיעים בעולם. אולי זו הדרך להסתכל גם על עולם השיווק. כי מה שווה מוצר, ולו המצליח ביותר, בלי תהליך שיווקי שידחף אותו קדימה? כל מנהל שיווק יודע שהדרך הטובה ביותר להגיע לתודעה של הגולש דרך האינטרנט היא באמצעות חברו הטוב של הגולש – מנוע החיפוש כמובן: בישראל לבדה גולשים למעלה מ 6.5 מיליון גולשים, כמעט כולם משתמשים בגוגל. תוסיפו לכך את העובדה שאנחנו בשנת בחירות ושלפי מחקרים 97% מהקלקות הגולשים מתנקזות לעמוד הראשון של תוצאות החיפוש, ותקבלו כלי שיווקי חיוני למימוש האסטרטגיה השיווקית.

ענקית החיפוש מעמידה לרשותנו שתי שיטות שיווק מרכזיות: הראשונה היא קידום בתוצאות החיפוש האורגניות (האוביקטיביות) ללא תשלום. בעקבות עוצמתו של הכלי, משווקים רבים מתפתים ליצור תוכן באיכות ירודה המתיימר לדבר בשפתו של מנוע החיפוש – כלומר שילוב מאסיבי של מילות מפתח לצורך קידום אתרים. זו אולי דרך טובה לזכות במעט נקודות זכות לטווח קצר, אך גם מדרון חלקלק לאיבוד עניין מצד הגולשים. הרי אף אחד לא רוצה לבזבז את זמנו על טקסטים חסרי משמעות… קידום אתרים למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש היא משימה מורכבת שלוקחת זמן, וגישת ה Internet Findability היא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת.

רוצים לבלוט בתוצאות החיפוש באופן מידי ולייעל את הפעילות השיווקית? כדאי לכם להכיר את אפיק השיווק הנוסף של גוגל.

פרסום בגוגל, קישורים ממומנים, גוגל אדוורדס – מה זה אומר השנה?

הסביבה הטכנולוגית משתנה במהירות ועמה גם הטרמינולוגיה: בשל הדומיננטיות של גוגל בקרב הגולשים, צמד המילים "קמפיין פרסומי" מתייחס יותר מתמיד לפרסום בגוגל מאשר לאפיקי השיווק המסורתיים. פרסום בגוגל מספק חשיפה מידת לקהל היעד באמצעות מערכת ההודעות הממומנות של גוגל. שם המשחק הוא יעילות – הופעת המודעה בתוצאות החיפוש של גולש המחפש את מילות המפתח הרצויות (למשל שיווק באינטרנט), מאפשר לארגון להגיע לקהלי מטרה ממוקדים וליצור קמפיין שיווקי אפקטיבי. איך זה עובד? גוגל אדוורדס מתבסס על תשלום פר הקלקה, המתבצע רק כאשר הגולש לוחץ על המודעה שלכם ומגיע לדף הנחיתה הרצוי (דך הבית למשל).

פרסום בגוגל: כמה זה עולה ב -2021?

אפשר לקבוע מראש את תקציב הקמפיין, המורכב מכמות ההקלקות והמחיר פר הקלקה: ככל שיש תחרות  על הביטוי , כך מחירו יהיה גבוה יותר. האם פרסום בגוגל שווה את ההשקעה? למרות שאין מודלים ברורים למדידה מדויקת של ROI, בשורה התחתונה מדובר בכלי ממוקד ויעיל שבניהול נכון מחזיר את ההשקעה.

זמן מעולה לפנות אלי עכשיו

כאן אפשר לקרוא על קידום אורגני בחיפה ובכלל

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?