טיפים ישנים לקידום אורגני בגוגל שעדיין עובדים

magnifying-glass-with-seo-concepts

האינטרנט הוא כלי משמעותי לשיווק ותעשיית השיווק באינטרנט פורחת. הבעיה היא שגם המתחרים שלכם משתמשים בזה..

השאלה הגדולה היא, עם כל השיווק שמסביב, איך גורמים לאדם שיושב בבית לפעול? כלומר, איך גורמים לשיווק שלנו לעבוד ולגרום לאדם שיושב מול המחשב לפעול עם המידע שאנו נותנים לו? להלן 7 עקרונות שחשוב לשמור עליהם על מנת להניע אנשים לפעולה דרך האתר שלכם דרך שיווק באינטרנט:

  1. קידום אורגני בגוגל וזמן ומקום – במידה ורוב התנועה באתר מגיעה מגולשים שמבצעים "חיפוש", זה אומר שקיים סיכוי סביר שהם מבקרים באתר שלך בפעם הראשונה. סיכוי סביר שהם לא יבצעו פעולה משמעותית כבר בפעם הראשונה, יחד עם זאת, במידה והדף בו הם נחתו ירשים אותם ויענה על הצורך שגרם להם להגיע למנוע החיפוש, יש סיכוי גדול שהם יצטרפו לעמוד הפייסבוק שלך או לרשימת תפוצה.
  2. קידום אורגני בגוגל "דוגרי" – ספרו לגולשים מה יש לכם להציע ולאחר מכן, אל תפחדו לומר לאנשים מה אתם רוצים שהם יעשו. הגולשים שלכם מאוד דומים לכם בהקשר הזה – הם עסוקים ואין להם זמן ולכן הם לא מעוניינים להשקיע מחשבה אלא פשוט רוצים שמישהו יגידו להם מה לעשות.
  3. קידום אורגני בגוגל ופשטות – אם המסר אינו ברור ואחיד  תאבדו את הגולש תוך שניות. לגולש אין זמן לנסות ולהבין את מה שאתם מציעים לו, לכן המסר צריך להיות פשוט להבנה.
  4. קידום אורגני בגוגל ורגש – במסגרת מאמצי השיווק באינטרנט ובמסגרת מאמצי השיווק בכלל, כדאי לפנות לרגש של הגולש. נסו לספר להם סיפור אישי.  רגש הוא מניע מאוד חזק, אם יודעים לפנות אליו נכון, לא רק שאנשים משתתפים ולוקחים חלק, אלא מעירים את זה לאנשים אחרים שגם ייקחו בזה חלק.
  5. קידום אורגני בגוגל ו"תכלית"- הסבירו לגולש באתר שלכם בדיוק מה יקרה אם הוא יפעל. אנשים לא סתם מבצעים דברים, חשוב להם לדעת לאן הכסף וזמן והשקעה שלהם הולכים. לכן חשוב להסביר לגולשים בדיוק את מסלול הפעולות שמתרחש לאחר הפעולה שלהם כדי שיידעו שמה שהם עושים הוא לא לחינם.
  6. אימרו תודה – הודו לגולשים שלך על השתתפותם. תודה שווה לפעמים  הרבה יותר ממה שאתה חושב. גם במסגרת מאמצי הקידום האורגני בגוגל וגם בחיים ה"אמיתיים".
  7. בקשו מהגולשים שלכם לשתף – הם כרגע עשו משהו שהם חושבים שהוא נכון וכדאי, הרבה אנשים ישמחו לשתף את חבריהם בכך אך לא תמיד יעשו זאת אם לא תבקשו מהם. בעזרת השיתוף תוכלו להגיע לגולשים חדשים.

מאיזה טיפ כדאי להתחיל?

זה הזמן לפנות ולקבל תשובה

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?