קידום אורגני של חברות היי טק

איך תשתמשו בי?

כאשר התחרות על ליבו של כל משקיע גוברת והמצב בשווקים הפיננסים אינו ברור, אחד הכלים החשובים שעומדים לרשות חברת הייטק לצורך גיוס הון או לקוחות הוא המוניטין שלה. צוות החשיבה הרב תחומי שלי מעמיד לרשותכם גישה ייחודית שתהפוך אתכם לברי מציאה באינטרנט ותספק הזדמנויות יקרות מפז לצמיחה. באמצעות יצירת נקודות גישה וקידומן למקומות בולטים במנועי החיפוש נגדיל את הסמכותיות שלכם באינטרנט ונהפוך אותו לסניף מצליח של המוצר או השירות שלכם.

קידום אורגני בגוגל ואתם

הממציא הנודע תומאס אדיסון שתרם לשינוי פניה של האנושות באמצעות המצאותיו מהפכניות, אמר פעם שכדי לקבל רעיון נהדר כדאי להצטייד בהרבה רעיונות. ואכן, לישראל יצא מוניטין של אומת סטארט אפים שופעת רעיונות וחידושים. נתונים שפרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מתרגמים את הדומיננטיות של ענף ההייטק הישראלי למספרים: קרוב ל 200 אלף עובדים מועסקים בחברות ההייטק, שאחראיות לכ 16% מהתוצר הלאומי. הנתונים מרשימים וכך גם סיפורי ההצלחה של חברות ישראליות. אך כל יזם הייטק יודע שגם ההצלחה המסחררת ביותר היא תולדה על עבודה קשה ומתמשכת. גם מיראביליס ו NETEX לא נבנו ברגע… קרוב ל 4000 חברות הייטק מתחרות על ליבם של לקוחות ומשקיעים פוטנציאליים. לכן, במיוחד בשלב ה SEED שבו החברה נמצאת בשלבי ההתפתחות הראשונים שלה,קידום אורגני בגוגל הופך לכלי אסטרטגי לגיוס הון ולקוחות.

איך מגייסים משקיעים באמצעות מדיה חדשה וקידום בגוגל?

חוסר הוודאות הכלכלי בשווקים הגלובאליים מחריף עוד יותר את התחרות על ליבו של כל משקיע – בין אם מדובר באנג'לים או קרנות הון סיכון. כיום  ב 2021 יותר מתמיד המשקיע הפוטנציאלי מחפש כמה שיותר "סימנים לנפט" לפני שהוא נכנס להרפתקאות לא רצויות – ואחת הדרכים הטובות ביותר לספק לו בטחונות היא באמצעות יחסי ציבור באינטרנט. כל מנהל שיווק יודע שהנכס החשוב ביותר של כל חברה הוא המוניטין שלה: גם הסניף של איקאה שנשרף בנתניה לא הפריע לקונים לגדוש את הסניף בראשון לציון. כתבות יחסי ציבור אוהדות בפורטלים ומגזינים נחשבים הם הגושפנקה הטובה ביותר ליצירת עניין. אם כותבים עליכם, כנראה שיש לכך סיבה טובה. גלו באילו מקורות מידע אינטרנטיים המשקיעים הפוטנציאליים מחפשים מידע על הזדמנויות להשקעה ופרסמו בהן כתבות יחסי ציבור אוהדות כדי לזכות בתשומת ליבם.

קידום אתרים בגוגל: כך תיצרו הזדמנויות עסקיות

בשל חדשנותם , מוצרים ושירותים שמציעות חברות הייטק מאומצים בעיקר ע"י החדשנים והמקדימים – בין אם מדובר בלקוחות או משקיעים. לכן, במיוחד בשלביו הראשונים של המוצר או השירות, חשוב לייצר מודעות באמצעות נוכחות אינטרנטית כדי לזכות לחשיפה משמעותית יותר. איך מייצרים נוכחות? באמצעות יצירת נקודות גישה רבות ככל האפשר וקידומן: יחסי ציבור באינטרנט, בלוג מקצועי, פעילות בלינקדאין לצורך יצירת קשרים עסקיים ועוד. ככל שתהפכו לברי מציאה באינטרנט, תקלו על קהל המטרה למצוא אתכם ותבנו מוניטין שיגרום לו לפנות אליכם.

עולם השיווק בגוגל נראה ברור יותר?

זמן מעולה לפנות אליי עכשיו בנוגע לשיווק
זמן לא רע לקרוא גם על שיווק במדיה חברתית

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?