2021 האלגוריתם של גוגל

השינויים באלגוריתם של גוגל ב- 2021  – מצב נוכחי

בגוגל עובדים נמרצות על פיתוח האלגוריתם המתוחכם והיעיל למנוע החיפוש, כשהמטרה היא להביא לגולשים את התוצאות הרלוונטיות ביותר, ולהצליח להתגבר על כל המניפולציות לקידום אתרים באינטרנט. לעיתים, כשגוגל מזהה קישורים מלאכותיים שנעשו רק על מנת להשפיע על תוצאות החיפוש,  ושאין בהם כל עניין אמיתי לגולשי האינטרנט, האתר עלול להיענש ולהידחק ברשימת החיפוש.

בסופו של יום, המטרה של גוגל היא להגדיל את ההכנסות ממנוע החיפוש. יכולתם לספק תוצאות רלוונטיות ככל האפשר גם במסגרת תכנית השיווק באינטרנט בשנת 2021, תמנע מהגולשים לנדוד למנועי החיפוש המתחרים – כך יותר גולשים יחשפו ויכנסו לקישורים הממונים, שמגדילים את ההכנסות של גוגל במיליארדי דולרים מידי שנה.

כיצד חברת שיווק באינטרנט תתמודד עם השינויים באלגוריתם בשנת 2020?

 

מקדם אתרים שמתייחס ברצינות להנחיות של גוגל ולא מתפתה לקלות שבה ניתן לרמות את האלגוריתם יכול רק להרוויח משינויים כאלה.וכך גם מרוויח הלקוח ששכר את שירותיי שיווק  האתרים שלו.

מקדם אתרים צריך לדעת מה המטרה הכללית של גוגל ומה הכיוון של השינויים באלגוריתם שלו. אין דרך לדעת את התזמון המדויק בו נכנסים לתוקף השינויים והטכנולוגיות שגוגל מעוניין ליישם. אפשר לדעת מה גוגל רוצה להשיג בעזרת השינויים הללו.

עוד שאלות על האלגוריתם של גוגל ושיווק באינטרנט?

זמן מעולה לפנות אליי עכשיו!

זמן לא רע לקרוא גם על שיווק ברשתות

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?