בניית קישורים

corporate-connected-link-perforated-paper

קישורים אפקטיביים – חמישה טיפים למקדם המתחיל

לאחר שהבנו שקידום אתרים אפקטיבי אינו אפשרי בלי קישורים שיפנו מאתרים חיצוניים לאתר שלנו, זה הזמן לבדוק איך עושים את זה? איך נדע היכן כדאי למקם קישורים? מה זה בעצם אתר איכותי? איך נזהה אתרים שרלוונטיים לתחום שבו עוסק האתר שלנו?

1. בניית קישורים – הטקסט של הקישור

חשוב מאוד מאיזה אתר מגיע הקישור לאתר שלנו, אולם, חשוב יותר מה הטקסט של אותו לינק.לכן, לפני שנבחר אתרים למקם בהם את הקישורים לתוך האתר שלנו חשוב שנבין למה חשוב להתייחס לטקסט של הלינק.

הטקסט של הלינק הוא הטקסט שעליו מקליקים כדי לפתוח את הקישור. מקדם האתר בוחר את הטקסט של הלינק בהתאם לתוצאות מחקר מילות המפתח שנעשה בתחילת תהליך קידום האתר. הביטויים שאנחנו מעוניינים לקדם בתוצאות החיפוש יהיו אילו שנבחר כטקסט של הלינק. דוגמא פשוטה- במידה והאתר שלנו עוסק בפיתוח של אתרי אינטרנט ומחקר מילות המפתח שערכנו גילה לנו שהביטוי "שיווק באינטרנט" יביא לאתר שלנו תנועה רבה, כדאי מאוד שהביטוי הזה יהיה הטקסט של הלינק. במידה ונבחר טקסט חסר משמעות שיווקית כמו "כניסה לאתרנו" אנחנו נפספס תנועה רבה ולא נקדם את האתר שלנו בתוצאות החיפוש.

כדאי מאוד שהטקסט של הלינק יהיה חלק טבעי של הטקסט בו הוא מופיע.

2. בניית קישורים בגוגל – השתתפות בדיונים בפורומים

הדרך הקלה ביותר להודיע לעולם ולמנועי החיפוש על קיומו של האתר שלנו היא להשתתף בדיונים בפורומים. בהנחה שאנחנו מומחים בתחומינו, יהיה לנו קל מאוד לענות על שאלות ולהגיב על הערות של גולשים. בתוך התגובה שלנו נשלב קישור לאתר. לא לשכוח לבחור את הטקסט הנכון לקישור. הטקסט צריך להיות מצד אחד ביטוי שאנו מעוניינים לקדם ומצד שני הטקסט הזה אמור להיות חלק טבעי מהתגובה בפורום. קישורים שממוקמים מחוץ לטקסט ושהם חלק מרשימת קישורים נחשבים פחות בעיני גוגל.

3. בניית קישורים – כתיבת תוכן מקורי ומעניין

בזמן שקישורים מסוימים יכולים לאבד את משקלם בעיני מנועי החיפוש ולהפסיק להשפיע בצורה חיובית על מיקום האתר שלנו בתוצאות החיפוש, תוכן איכותי הוא השקעה טובה לטווח ארוך. תוכן שיעניין את הגולשים וימשוך אליו קישורים באופן טבעי לאורך זמן הוא נכס שיווקי.

הדבר החשוב ביותר בקידום אתרים הוא בניית אתר ידידותי למנועי החיפוש. בלעדיו כל מאמץ שיווקי מצידנו באינטרנט יהיה מוגבל מבחינת היכולת שלו לספק תוצאות.

הדבר השני החשוב ביותר הוא תוכן איכותי. בעוד שבניית אתר אינטרנט שעונה על הדרישות של מנועי החיפוש היא משימה קלה יחסית, יצירת תוכן איכותי היא המשימה הקשה והמורכבת ביותר במסגרת מאמצי השיווק שלנו באינטרנט בכלל ובמנועי החיפוש בפרט.

צריכים עזרה בבניית קישורים אפקטיביים?

זמן מעולה לפנות אליי עכשיו

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?