כתיבה באינטרנט – טעויות נפוצות

cropped-view-hands-typing-laptop

שילוב טקסטים באתרים אחרים – שלוש טעויות נפוצות

במסגרת פרויקט שיווק האתר שלנו אנחנו מנסים למצוא דרכים מקוריות ויצירתיות להביא קישורים מאתרים חיצוניים. רשת האינטרנט מלאה במלל אינסופי שכולל המלצות על דרכים שונות להגדלת מספר הקישורים הנכנסים לאתר.

כדי לא ליפול במלכודות שהמלל הזה כולל ריכזנו שלוש דרכים שלא כדאי לקחת. אלה הן טקטיקות של בניית קישורים שיגרמו לאתר שלנו להיענש על ידי מנועי החיפוש ולשקוע בתהום הנשייה של גוגל.

1. רישום לאינדקסים מיותרים באינטרנט

זה נכון שקישורים מאינדקסים יכולים להיות חלק מאסטרטגיית בניית הקישורים. יחד עם זאת, רישום מאסיבי למספר לא סביר של אינדקסים אינו פעולת קידום אתרים מומלצת. רוב האינדקסים לא שווים את המאמץ מכיוון שהם אינם מקור לקישורים איכותיים. מעבר לזה, ישנם אינדקסים שירשמו את האתר שלכם גם בלי לשאול אתכם ובלי להודיע לכם.

2. שימוש מוטעה בפורומים במסגרת שיווק בגוגל

פורומים טובים הם מקור מעולה לקישורים חיצוניים לאתר שלנו. יצירת קישורים בפורומים היא גם מאוד קלה באופן יחסי. אין צורך לבקש אישורים מיוחדים כדי להוסיף קישור.

שימוש מוטעה או מוגזם בפורומים יכול להזיק לאתר שלנו יותר מאשר לקדם אותו בתוצאות החיפוש של גוגל.

הפורומים מהווים, בדרך כלל, מקור טוב לקישורים בעלי אופי זמני. הם אינם מהווים תחליף לקישורים איכותיים וקבועים מאתרים ברי-סמכא.

כדי להשתמש נכון בפורומים צריך לזכור את המטרה המקורית שלשמה הם הוקמו. מטרת הפורומים באינטרנט היא החלפה ושיתוף של מידע. לקהילת הגולשים בפורום יש תחומי עניין משותפים והם מספקים זה לזה מידע בעל ערך.

לפני שאנחנו ניגשים לכתיבת תגובה או יוצרים דיון חדש בפורום אנחנו חייבים להיות בטוחים שיש לנו מידע בעל ערך לחלוק עם שאר חברי הקהילה.

3. החלפת קישורים בלתי מבוקרת

החלפת קישורים היא שיטה לעיבוי כמות ואיכות הקישורים שמובילים לאתר שלנו. צריך להשתמש בשיטה הזאת בזהירות יתרה. קישורים מאתרי זבל או אתרי דמה או כל שם אחר לאתר שנבנה רק לצורך של קידום אתר אחר ואין בו ערך אמיתי לגולשים, בסופו של דבר יפגעו בביצועים של האתר שלנו במנועי החיפוש. יתכן שתהיה התקדמות,אפילו התקדמות מהירה בתוצאות החיפוש בעקבות החלפת קישורים מאסיבית. אבל, צריך לזכור שגוגל משקיע משאבים רבים כדי לזהות אתרים שאין להם ערך עבור הגולשים. ברגע שגוגל מזהה אתר כזה הערך שלו יורד וכך גם הערך של הקישורים שיוצאים ממנו. לפעמים לוקח לגוגל מספר שבועות לזהות את הרמאות ולעתים לוקח לו הרבה יותר זמן.

בניית קישורים היא גורם משמעותי בכל תהליך של שיווק באינטרנט וקידום אתר. כמו כל גורם אחר בתחום קידום האתרים גם בניית קישורים טובה מחייבת אותנו להכיר את ההנחיות של גוגל ובאותו זמן להיות יצירתיים ואפקטיביים.

מחפשים עזרה בבניית קישורים נכונים?

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?