איך בוחרים חברת קידום אתרים ב-2021? עוד רעיונות

top-view-cloud-with-word-seo

במחקר של חברת בזק משנת 2014 עולים נתונים מרשימים לגבי השימוש באינטרנט של הישראלים: יותר מ-65% מהישראלים גולשים באינטרנט באופן קבוע, כאשר כל המספרים מראים שנתון זה רק ילך ויעלה, בהתאם לעלייתו המתמשכת מ-2002.

 

אנשים נוהגים להקדיש לגלישה כמעט מחצית מזמנם הפנוי (45%), הרבה יותר זמן מאשר הם מקדישים לטלוויזיה (12%) או לבילוי עם חברים ומשפחה (18% מהזמן הפנוי). הישראלים גולשים באינטרנט בבית, בעבודה ובטלפון הנייד, מכירים דרך הרשת את בני הזוג שלהם, מתייעצים איתו לפני שהולכים לרופא ומרחיבים באופן קבוע את היקף הקניות שלהם דרך האינטרנט.
מכל הנתונים הללו ברור שהעסק שלך מוכרח לקדם את עצמו באינטרנט על מנת להגיע אל מיליוני האנשים שגולשים בו מדי יום. מלבד ההכרח, לשיווק וקידום באינטרנט יש עוד יתרון עצום לעומת שיווק באמצעים אחרים:

שיווק בגוגל – הכול מדיד

ענקית האינטרנט גוגל והרשתות החברתיות ובראשן פייסבוק ולינקדאין לא מפסיקות לייעל את היכולות שלהן בכל מה שנוגע למעקב אחר הגולשים. כאנשים פרטיים זה יכול להישמע לנו מרתיע אבל כבעלי עסקים מדובר ביכולת לא מפחות ממדהימה. אם פעם תחומי השיווק והפרסום היו כמו כביש חד-סטרי עליו נוסעים המפרסמים ואמצעי הפרסום בדרכם אל הלקוחות, כיום המצב שונה, הכביש הוא דו-סטרי והעבודה שלכם באיתור לקוחות פוטנציאליים נעשית קלה יותר מיום ליום. עקרון המעקב אחר תנועות הגולשים מגיע לרזולוציות הגבוהות ביותר: מי צפה בסרטון מסוים, מי העביר את הפרסומת לפני שהסתיימה ומי צפה בה עד הסוף, כמה דקות נשאר הגולש בעמוד מסוים באתר ולאיזה עמוד גלש מיד לאחר מכן, איזה טעויות הקלדה עושים הגולשים כשהם מחפשים "מוצרים לרכב", על איזה חלק במסך מסתכלים הגולשים הכי הרבה ועוד ועוד נתונים שאם מבינים אותם – מערך השיווק משתפר מיום ליום.

הבעיה… מרוב נתונים לא רואים את היעד

קל מאוד ללכת לאיבוד בתוך שפע הנתונים שהאינטרנט ממטיר אלינו בנוגע להתנהגות הגולשים. בדיוק בגלל זה מהפיכת האינטרנט והרשתות החברתיות "הולידו" מקצועות חדשים בהם חברת אומניפרזנט מתמחה: אנחנו מתמחים בניתוח נתוני גלישה מהרשתות החברתיות ומגוגל, אנחנו יודעים בדיוק מה לעשות כדי להעלות את האתר שלך בתוצאות החיפוש ולא פחות חשוב – להשאיר אותו שם, אנחנו יודעים ליצור תוכן מקורי ואקטואלי והיכן לשים אותו באתר שלך ובקיצור – אנחנו יודעים מה הגולשים (וגוגל!) רוצים.

קידום כולל של האתר ברחבי הרשת

כדי לוודא שהאתר שלך מקודם ומשווק בצורה הכי טובה ברשת צריך לטפל בכל החזיתות. בחירת חברת הקידום לאתר שלך היא בחירה לטווח ארוך, אין טעם לקדם אתר למשך חודש אחד ולשכוח ממנו. דרור אלון, מנכ"ל ובעלים של חברת אומניפרזנט, מסביר: "אחד הדברים שאני אומר ללקוחות כבר בהתחלה הוא שקידום האתר הוא עבודה רוחבית שנמשכת מספר חודשים, וזו בעצם הדרך היחידה להביא לתוצאות משמעותיות. מי שמבטיח לכם שתוך שבוע עבודה תהיו במקום הראשון בגוגל לא אומר לכם את כל האמת: גם אם הוא מצליח לעשות זאת, זה לא יימשך זמן רב ומהר מאוד תצטרכו מקדם אתרים חדש שירים אתכם שוב למעלה".

במסגרת תהליך קידום בגוגל לוקחים בחשבון את כל הפרמטרים של אתר אינטרנט טוב, "דביק" (כזה שמחזיר אליו גולשים שוב ושוב) ואקטואלי. לכן, כאשר אתם בוחרים בחברה לקידום אתרים חשוב שתבינו מה כוללת עבודת קידום האתר ומה היא אומרת עבורכם – למשל, ייתכן ותצטרכו לשנות ולעדכן תכנים באתר. כדאי לבדוק את ההמלצות שמופיעות באתר החברה מפי "לקוחות מרוצים", להתייעץ עם בעלי עסקים אחרים שאתם מכירים (כאלו שאינם מתחרים שלכם) לגבי קידום אתרים, להיפגש עם אנשי המקצוע ולוודא ששיש תיאום ציפיות.

לסיכום, חברת קידום אתרים טובה היא חברה ש…

– מבינה מה אני צריך ואיזה קהל אני מחפש.
– מתמצאת בתוכן, בהתנהגות גולשים ובניתוח נתונים.
– שומרת על תוצאות חיוביות לטווח ארוך.
דרור אלון ישמח לייעץ לכם לגבי האפשרויות השונות לקידום האתר שלכם ולתת לכם הצעת מחיר הוגנת שכוללת את הקידום הטוב ביותר – לטווח ארוך!

כאן תקראו על קידום בגוגל בחיפה

ופה על מדיה חברתית

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?