Internet Findability

2678409

מנועי חיפוש הם  הזדמנות

צוות החשיבה של OmniPresent מורכב מאנשי מקצוע המתמחים בכל אחד מעולמות אלו – החל מקרוס מדיה ושיווק ויראלי, ועד לכתיבת בלוג ופרויקט קידום בגוגל.

הפרס על שיווק נכון במנוע החיפוש הגדול בעולם הוא חשיפה מתמשכת להמוני גולשים שהופכת את האינטרנט לסניף מצליח של המוצר או השירות שלכם. רק לשם המחשה, 97% מהקלקות הגולשים מתנקזות לעמוד הראשון של תוצאות החיפוש. אז איך עושים את זה בצורה נכונה? גורו השיווק האמריקאי פיליפ קוטלר אמר פעם שלוקח יום אחד כדי ללמוד שיווק, אך חיים שלמים כדי ליישם אותו בהצלחה… העיקרון עליו מתבססת שיטת Internet findability הוא פשוט, אך יישומו בפלטפורמות אינטרנטיות מגוונות מצריך הכרות מעמיקה עם כל אחת מהן.

שיווק באינטרנט – לא על אתר התדמית לבדו

מנועי החיפוש הופכים לכלי מרכזי יותר ויותר בהחלטת הקנייה של הצרכן, המחפש באמצעותם בעלי מקצוע, מוצרים ושירותים. האם למעשה זה אומר ששיווק באינטרנט מסתכם רק בשיווק אתר התדמית? בחינה מדוקדקת של תוצאות החיפוש מגלה תוכן מגוון ממקורות שונים כגון בלוגים, רשתות חברתיות, חדשות ועוד. אם בעבר הגולש הסתפק במידע שפרסמנו באתר התדמית, כיום הוא יוצר ומשתף מידע לא פחות משהוא צורך אותו. הפעלתנות של הגולש באה לידי ביטוי בפופולריות של הפלטפורמות האינטרנטיות השונות: סקר TIM שהתפרסם בחודש אפריל 2011 מלמד שפייסבוק זוכה לרמת החשיפה הגבוהה ביותר של גולשים ישראלים אחרי גוגל, עם 69%. גם פלטפורמות אחרות זוכות לפופולריות רבה, ביניהן הבלוגים שנהנים על פי נתונים שמפרסמת UM מ 65 אחוזי חשיפה בקרב כלל משתמשי האינטרנט, ומגדילים על פי ההערכות את התנועה לאתר החברה בעשרות אחוזים. איך מגיעים ללקוחות בכל המסגרות?

יוצאים מהקופסה – Internet findability

אם עד עתה אתר התדמית היה חלון הראווה היחידי של החברה, כיום המטרה היא ליצור חלונות ראווה נוספים בהם יוכל הלקוח למצוא אתכם, כגון מאמרים מקצועיים בבלוגים ובאתרי שיתוף מאמרים ופרופילים שוקקי חיים ברשתות חברתיות. לצורך כך פיתחה OmniPresent מתודולוגיה ייחודית בשם Internet findability, היוצרת עבור העסק נקודות גישה רבות באינטרנט כדי להפוך אותו לבר מציאה. השיטה מתבססת על ההיגיון הפשוט לפיו ככל שתופיעו ביותר מקומות באינטרנט, כך יגדל הסיכוי שיותר לקוחות ימצאו אתכם ברגע האמת. הפיכתכם לברי מציאה תסייע גם למצב אתכם כמותג מוביל בתחומו, שכן המותגים המפורסמים ביותר הם גם הנחשבים ביותר…

איך מנצלים  Internet findability לטובתנו?

כדי להפוך את המוצר או השירות לבר מציאה אין זה מספיק ליצור נקודות גישה – הן צריכות להופיע כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש: נקודות גישה שיופיעו במיקומים זניחים בתוצאות החיפוש יזכו לחשיפה נמוכה, ויעילותן תקטן בצורה משמעותית. שילוב של נקודות גישה רבות במיקומים בולטים באינטרנט הוא המפתח למיצוב המותג כמוביל בתחומו בשיטת Internet findability.

 
זמן מעולה לפנות אלינו עכשיו!
 
זמן לא רע לקרוא גם על מדיה חברתי

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?