מיתוג אישי באינטרנט

laptop-coworking-space

המיתוג האישי באינטרנט עובד

מה אומרים עליכם ברשת? כדי שהתשובות לא יפתיעו אתכם כדאי להיערך בהתאם. צוות החשיבה של Omni Present פועל באמצעות כלים מגוונים לשיווק באינטרנט מתוך מטרה ליצור כמה שיותר נקודות גישה חיובית ולהעלים  את השליליות. שימוש בכלים מגוונים מתחומים שונים  יאפשר לנו לדאוג לכך  שאתם תהיו אדונים למוניטין שלכם – ובמונחי שווי מותג והגדלת הכנסות זה מה שעושה את ההבדל.

מיתוג אישי

וורן באפט אמר שלוקח עשרים שנה כדי לבנות מוניטין וחמש דקות כדי להרוס אותו. לא חסרות דוגמאות של אנשים שטיפחו קריירה מצליחה והרסו עבודה קשה של עשרות שנים בתוך דקות – הפרשה שהסעירה את העולם  בה היה מעורב יו"ר קרן המטבע הבינלאומית היא רק דוגמא לכך. אז מה חדש? תמו הימים בהם שלטה המדיה הכתובה, אז הסיפורים החמים של היום הפכו מהר מאוד לחדשות-ישנות. הזיכרון הקצר של העיתון הוחלף בזיכרון ארוך טווח של גוגל – שאינו "שוכח" אף ידיעה. חדשות טובות כאשר מדובר בפרסום חיובי, צרה צרורה כאשר פרסום שלילי מותיר את חותמו על לקוחות פוטנציאליים. אין ספק לשובל הדיגיטלי שאנו משאירים יש משמעות רבה במונחים של שווי המותג, השאלה היא איך אפשר להשפיע עליו?

ניהול מוניטין באינטרנט

סקרי TIM המתפרסמים בשנים האחרונות מלמדים על התחזקות החשיפה של אתרים מסוימים על חשבונם של אחרים, אך דבר אחד תמיד נשאר קבוע: המלכה הבלתי מעורערת של האינטרנט היא גוגל, עם אחוזי החשיפה הגבוהים ביותר בקרב הגולשים. בתור האמצעי הנפוץ ביותר לחיפוש מידע, גוגל הופכת לחלק אינטגרלי מתהליך קבלת ההחלטות של הצרכן. ככזו יש לידיעות שמופיעות בה, טובות כרעות, השפעה מכרעת על היכולת של הארגון לתקשר את המיצוב הרצוי. ניהול מוניטין מסייע לארגון להשיג את המיצוב הרצוי, באמצעות קידום התכנים הרצויים ודחיקת רגלם של פרסומים מזיקים מהעמוד הראשון של תוצאות החיפוש. מאחר שהופעתם של פרסומים שליליים מסבה נזק ממשי למוניטין של הארגון ולהצלחתו, חשוב לבצע ניטור מתמשך של אזכורים של הארגון בגוגל – כך תתאפשר פעולה מהירה שתמזער את הנזק למינימום האפשרי.

מיתוג אישי באינטרנט – למי זה טוב?

לא רק סלבריטאים ונבחרי ציבור יכולים להיעזר בשירותי ניהול מוניטין, ולא רק ארגונים. ב 2021 הגולשים עושים גוגל גם על אנשי מקצוע לא פחות מאשר על המותג עצמו. אז מה השינוי הגדול? שאתם כבר לא חלק מהמותג – אתם מותג בפני עצמו… מיתוג אישי מתייחס אליכם ככאלה ומסייע לכם לנהל את המוניטין שלכם בצורה הטובה ביותר. כל מנהל שיווק יודע שבעוד קשה ליצור בידול בין מוצרים, בידול של תכונות המבחינות בין מותג (או אדם) אחד למשנהו עושה את ההבדל. באמצעות גישת ה internet findability הייחודית שלי, אנו יוצרים נקודות גישה חיוביות שהולמות את ערכי המותג, ומסייעים לתקשור המיצוב הרצוי. בדרך זו גם כאשר המוצר לא השתנה כלל, החוויה של הלקוחות תהיה שונה לחלוטין.

זקוקים לעזרה במיתוג המוצר או השירות שלכם בגוגל?
זמן מעולה לפנות אליי עכשיו!
זמן לא רע לקרוא גם על פרסום באינטרנט

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?