מיתוג,ניהול מוניטין וקידום בגוגל

19197423

קידום אורגני בגוגל, ניהול מוניטין ומיתוג אישי

מה זה מוניטין באינטרנט? למה ניהול המוניטין באינטרנט הוא תחום כל כך חשוב? האפקט של פרסומים שליליים מקבל עוצמה גדולה יותר כאשר הם מופיעים בתוצאות החיפוש של גוגל. מחקרים הוכיחו שהדעות שגולשים מגבשים לגבי חברות מסוימות נוצרות כתוצאה מקריאת חוות דעת של אחרים על אותה חברה.
תוצאות החיפוש של גוגל נקבעות על ידי הרלוונטיות והחשיבות של הטקסט שמופיע באתר. גוגל לא מסנן שקרים ודיסאינפורמציה.

איך ננהל נכון את המיתוג אישי שלנו ואת המוניטין המקוון של החברה שלנו?

1. קידום אתר האינטרנט במנועי חיפוש

למרות שהאתר שלכם יוכל להופיע לא יותר ממספר פעמים בעשר התוצאות הראשונות בגוגל חשוב מאוד לדאוג שהוא יופיע ראשון. תארו לכם את האפקט השיווקי השלילי שנוצר כאשר גולשים מחפשים את שם החברה שלכם ומוצאים אתכם אי שם באמצע דף התוצאות הראשון ואולי אפילו יותר למטה.

הדף הראשי של אתר החברה חייב להיות ראשון. אבל זו רק תוצאה אחת מתוך עשר. מה לגבי שאר התוצאות שאינן באחריות ישירה שלכם? מה עושים כאשר בתוצאות החיפוש מופיעות תוצאות שהאפקט השיווקי שלהם הוא שלילי עבור החברה שלכם?

ניהול מוניטין נכון על ידי שימוש בכלים של שיווק במנועי חיפוש מקדים תרופה למכה ומגדיל את הנוכחות של החברה שלכם באינטרנט עוד לפני שמגיעים הפרסומים השליליים.

2. הקמת בלוגים והשתתפות בפורומים

דרך מצויינת להגדיל את הנוכחות של החברה שלנו במסגרת השיווק באינטרנט היא בניית בלוג והשתתפות בפורומים רלוונטיים. הבלוגים המקצועיים הם למעשה דפי אינטרנט נוספים שלא מהווים חלק אינטגראלי מאתר האינטרנט אבל עוזרים לנו במאמצי המיתוג האישי והשיווק של העסק.

זיהוי הפורומים המקצועיים שרלוונטיים לתחום בו עוסקת החברה שלנו יכול גם הוא להגדיל את הנוכחות שלנו באינטרנט בכלל ובזירת מנועי החיפוש בפרט. השתתפות פעילה ובעלת ערך בדיוני הפורומים היא מאוד משמעותית עבור המוניטין שלנו גם מחוץ לעולם האינטרנט.

3. פעילות יזומה ברשתות חברתיות

השתתפות ברשתות חברתיות מהווה מקור נוסף לנוכחות של החברה שלנו בזירת האינטרנט. מומלץ לבנות פרופיל של החברה שלנו במספר רשתות עסקיות. מומלץ גם לעודד את עובדי החברה לבנות פרופילים ולקשר אותם לפרופיל של החברה. רשתות חברתיות מהוות זירת דיון שצריך לדעת איך להשתמש בה כדי להפיק את התועלת השיווקית המקסימאלית.

לסיכום,ניהול נכון של המוניטין המקוון של העסק שלנו יביא ליציבות שיווקית ויגרום לעולם לראות רק את הצד הטוב אותו אנו מעוניינים לחשוף לגולשים.

לא מספיק לקדם את אתר האינטרנט של החברה שלנו בלבד. צריך לבנות אסטרטגיה שתגדיר את המטרות השיווקיות של הנוכחות של החברה שלנו באינטרנט בכלל ובזירת מנועי החיפוש בפרט.

המוניטין בגוגל מטריד את מנוחתכם?

 
זמן מעולה לפנות אליי עכשיו!
 

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?