תגיות אינסטגרם ושימוש נסתר בהן לקידום פרופיל

תגיות אינסטה

מתחת לרדאר – איך עושים שימוש נסתר בתגיות אינסטגרם כדי לקדם את הפרופיל?

בשנת 2011 הצטרפה אינסטגרם לרשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר והשיקה שימוש בתגיות כדרך להציג את התוכן המעניין והרלוונטי ביותר לקהל המשתמשים שלה. כיום, רק עשר שנים מאז תחילת השימוש בהן, תגיות אינסטגרם הן כלי עוצמתי לקידום "מאחורי הקלעים" של פרופילים עבור מי שמחפשים להפעיל פרופיל מעניין, לצבורש פופולאריות – ולפעמים גם לצבור לקוחות פוטנציאליים ולהשפיע על הקידום והשיווק.

אם כבר ניסיתם לפתוח פרופיל משתמש באינסטגרם אולי גיליתם, שלא באמת יש אפשרות ליצור פרופיל משתמש שיש לו פוטנציאל ממשי לשיווק, ללא שימוש מיומן ואינטנסיבי בתגיות. חשוב מאוד ששימוש כזה יבוצע "מאחורי הקלעים", מבלי שיהיה ניכר בקדמת הבמה. במילים אחרות, תנאי הכרחי הוא שבאופן בו נתפס הפרופיל בעיניי הקהל הרחב לא ניתן יהיה להבחין שנעשה שימוש "יצירתי" מניפולטיבי בתגיות.

תגיות ברשתות חברתיות ומילות מפתח באתרי אינטרנט
גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם ואחראי למעל ל-80% מנפח החיפושים ברשת. סדר תוצאות חיפוש בגוגל נקבע על ידי אלגוריתם (שעובר עדכונים ומשתכלל כל הזמן ) המעבד מגוון משתנים וביניהם רלוונטיות התוכן באתר, קישורים (בתוך האתר ואליו), איכות ופופולריות של האתר (לפי כמות והתנהגות גולשים שמגיעים אליו) ועוד. אחד הדברים שמוכרחים לעשות בעת שפועלים להשיג מיקום טוב בתוצאות חיפוש בגוגל הוא לזהות מילים וביטויי מפתח שיש לשלב בתוכן. תגיות ברשתות חברתיות פועלות באופן דומה.

כדי לדעת באלו תגיות כדאי להשתמש עבור פרסום מסוים מוכרחים להיעזר בכלי מקוון המכונה hashtag generator (מחולל תגיות), יש חינמיים רבים כאלה ברשת. מקלידים רעיונות לתגיות שנראות לנו רלוונטיות ומקבלים רשימת תגיות ששימוש בהן יכול לסייע לדחוף קדימה את הפרסום ואת הפרופיל כולו. חשוב מאוד לתייג נכון ולא להגזים במספר התגיות, סברה מקובלת, המגובה במחקרים, היא ש-11 תגיות הן המספר האופטימאלי.

חשוב לבדוק באלו תגיות משתמשים בעלי פרופילים מתחרים
לאחר שמבינים כמה חשובות תגיות לקידום פרופיל באינסטגרם ומשקיעים באיתור ושימוש בתגיות האפקטיביות ביותר עבורנו, הצעד ההכרחי הבא הוא "ריגול" אחר מתחרים והתאמת מהלכי התיוג שלנו לאלו שהם מבצעים (אין הכוונה להעתיק ולבצע מהלכים דומים אלא דווקא מהלכים שונים ומוצלחים יותר).

קל לראות איך מאחורי פרופיל תמים למראה מושקעות שעות עבודה רבות בקידום וצבירת פופולאריות, בין היתר גם תוך שימוש בתגיות. מעניין לדעת שיש תגיות מוכרות הנחשבות רבות עוצמה במיוחד, כך למשל #instagood, אולם ניתן לנצל אותן רק אם יודעים לעשות זאת נכון. מן העבר השני של המתרס ניתן להמציא תגיות מקוריות וליצור באזז סביבן. בכל הקשור לאסטרטגיות קידום באמצעות תגיות, יעילות היא שם המשחק, אם נשקיע שעות רבות ללא תוצאות טובות מספיק נפסיד במערכה מול פרופילים מתחרים.

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?