טקטיקות לטשטוש מהלכי קידום פרופיל אינסטגרם

קידום באינסטגרם

טקטיקות לטשטוש התנהלות אגרסיבית לקידום פרופיל אינסטגרם

ברשתות חברתית, אינסטגרם ביניהן, לא ניתן ליצור פרופיל בעל פוטנציאל ממשי מבלי לנקוט פעולות קידום נסתרות. אתם, מנהלי החשבונות השיווקיים (שהם לעיתים מדשדשים ולא מביאים את התוצאות להן קיוויתם), נדרשים להשתמש בטקטיקות שונות על מנת לקדם את הדף שלכם – דף תמים לכאורה, שנועד לקרוא למשתמשים מתוך קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ולעניין אותם, בעוד למעשה הוא מיועד כדי לאפשר לכם צבירת כוח והגדלת הפעילות העסקית.

מכיוון שתיוג הוא כלי רב עוצמה לקידום של פרסום מסוים ושל חשבון המשתמש בכלל כמה מן הטקטיקות המרכזיות לטשטוש פעולות קידום אגרסיבי נוגע לאופן בו נעשה בהן שימוש.

מיקום תגיות
מי שמפרסמים פוסט בחשבון אינסטגרם המשמש אותם לצרכי רכישת מעמד, השפעה וממון מוכרחים להוסיף תגיות שיסייעו לפרסום להשיג חשיפה רבה ככל שניתן. כלפי חוץ התגיות נראות תמימות ורלוונטיות לתוכן הפוסט. למעשה, אותן תגיות, כ- 10 במספרן, נבחרות בקפידה תוך ביצוע מחקר באמצעות כלים ייעודים, תוכנות המציעות את התגיות בעלות הפוטנציאל הגבוה ביותר לפי רעיונות כלליים המוזנים לתיבת החיפוש שלהן. לא רק זאת אלא שבעלי החשבון, ולעיתים קרובות גם אנשים נוספים המסייעים לקדם אותו, בוחנים את האופן בו נעשה שימוש בתגיות בחשבונות מתחרים ומכוונים את צעדיהם בהתאם.

הוספת התגיות נעשית באופן המסתיר את ייעודן, או לפחות מטשטש אותו עד כמה שניתן. אחת מן הדרכים להשאיר את השימוש בתגיות מאחורי הקלעים היא בחירה חכמה של מיקומן. ישנם מקומות שונים לתיוג, שני העיקריים בהם הם הכיתוב והתמונה. בשני המקומות הללו יש לכלול "הזדמנויות תיוג" כגון שמות מותגים, אנשים מפורסמים, חשבונות אינסטגרם גדולים ועוד. חשוב לציין שהתגיות בכיתוב גלויות לעיני קהל הקוראים ואלו תגיות בתמונות נותרותנסתרות, לפחות כל עוד הצופה אינו לוחץ כפתור בפינה השמאלית התחתונה של התמונה.

תגיות בתמונות
מכיוון שתגיות בתמונות נותרות נסתרות למעט עבור מי שפועלים בכוונה כדי לחשוף אותן קל יותר לטשטש את ייעודן ככלי לקידום הפרסום. מומלץ להתרשם מדי פעם מתגיות בפרסומים הזוכים לחשיפה רבה באינסטרגרם, לעיתים קרובות יופיע תיוג חשבונות גדולים הקשורים לדברים המופעים בתמונה ללא קשר לסיבה בגינה פורסמה. כך למשל תיוג חשבונות חזקים הנוגעים לצילומי טבע, מוזיקה, איפור (כאשר המצולמת בתמונה מאופרת), מותגים של ביגוד (שהמצולמים בתמונה לובשים) ועוד.

תיקון ושכתוב פוסטים
אינסטגרם מאפשרת לבעלי חשבונות לתקן פוסטים שהעלו לחשבון המשתמש שלהם. מי שמקדמים באגרסיביות את חשבון האינסטגרם שלהם נעזרים בתיקונים ושכתובים כדי לטשטש מהלכי הקידום ולשמור על רושם של חשבון אוטנטי תמים. כך ניתן לאזן את התוכן עצמו ואת התגיות בהן נעשה שימוש, בכיתוב ובתמונה, ולמנף בכל פעם שנעשית רביזיה אספקטים שונים של הפרסום לצרכי הגברת החשיפה עליו.

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?