שיווק ביוטיוב

pile-3d-play-button-logos

שיווק ביוטיוב – איך מתחילים?

מעבר להיותו אתר שיתוף הוידאו הגדול בעולם, יוטיוב נחשב למנוע החיפוש השני בגודלו (אחרי גוגל). ככזה, גם ליוטיוב יש אלגוריתם שצריך להכיר מקרוב כדי לגרום לסרטון שלכם לבלוט בשטח. צוות החשיבה שלי משלב הכרות מעמיקה עם הפלטפורמה יחד עם פעילות שיווקית חוצת תחומים (Cross Media) הכוללת פרסום ביוטיוב, שילוב הסרטון בפעילויות במדיה חברתית, קידום הסרטון בגוגל ומחוצה לו ועוד. במסגרת הפעילויות השונות נייצר עבורכם סרטון מנצח שיזכה לחשיפה מרבית.

כדאי להשתמש בסרטוני הפרסומת המופיעים בתחילת הסרטונים ביוטיוב ועליהם אפשר לדלג. זו שיטת הפרסום הטובה ביותר בימינו.

שיווק ביוטיוב – מדוע גם אתם צריכים קמפיין וידאו?

לפי נתונים שמפרסמת חברת המחקר נילסן, בשנה האחרונה חל גידול של 35% בצריכת וידאו דרך האינטרנט. אחד האחראים למגמה מתמשכת זו הוא ללא ספק יו טיוב, אתר שיתוף הוידאו הגדול בעולם ואחד משלושת האתרים הפופולריים בעולם. לנוכח החשיפה הרבה לה זוכה ובשל העובדה שהסרטונים המובילים מופיעים גם בתוצאות החיפוש של גוגל – מדובר בכלי שיווקי עוצמתי. כפי שאמר בריאן מיי, גיטריסט להקת QUEEN  האגדית, וידאו טוב יכול לעשות את כל ההבדל – במיוחד בעידן המדיה הדיגיטלית שבו סרטון מוצלח במיוחד זוכה למאות אלפי צפיות. אך הפקת תועלת שיווקית מקסימאלית תלויה בשימוש נכון בפלטפורמה: ליוטיוב מועלות עשרות שעות וידאו מידי דקה.

שיווק בוידאו – העניין הוא בעיני המתבונן

כל מנהל שיווק יודע עד כמה יקר יכול להיות תקציב פרסום בטלוויזיה עבור הארגון, במיוחד בפריים טיים. אולי החדשות הטובות ביותר של שיווק ביוטיוב הן שגם עסקים קטנים ובינוניים יכולים לזכות לחשיפה מאסיבית בתקציבים שפויים בהרבה.
העיקרון החשוב ביותר ביצירת סרטון וידאו היא הענקת ערך מוחשי לצופה שלכם. זה יכול להיות סרטון מצחיק במיוחד, כזה המדריך את הצופה איך לבצע פעולה מסוימת, או משתף אותו בסיפור הצלחה שיכול להיות רלוונטי אליו. המפתח ביצירת סרטון מצליח הוא הכרת קהל המטרה, עיסוקיו ומאפייניו. רובנו מכירים למשל את הסרטון המפורסם בו טוחנים בבלנדר אייפון עד דק רק כדי להמחיש את עמידותו של הבלנדר. למעט כאב הלב על האייפון (אנחנו היינו מוצאים לו שימוש טוב יותר), נראה כי תקציב הפקת הסרטון לא היה גבוה במיוחד. זה לא הפריע לסרטון לזכות בלמעלה מעשרה מיליון צפיות – וזהו שיווק ויראלי במיטבו.

שיווק ביוטיוב – איך יוצרים נוכחות?

לאן כדאי ללכת מכאן?

כאן תקראו על ניהול קמפיין בגוגל אדז

פה יש חומר על רכש מדיה

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?