קידום קטעי וידאו

Web

קידום קטעי וידאו – איפה תתחילו?

קידום קטעי וידאו אינו מתחיל ונגמר בקידום אתרים באינטרנט כפי שהכרנו. צוות החשיבה הרב תחומי של OmniPresent מתמחה בקידום קטעי וידאו, ובהפקת תועלת שיווקית מהם במונחי חשיפה ושווי מותג. VSEO משתלב בשיטה הייחודית Internet findability שפיתחנו, המאפשרת ליצור ולקדם נקודות גישה מגוונות. נקודות הגישה כוללות קטעי וידאו, כתבות יחסי ציבור, מאמרים מקצועיים ועוד – הופכות את העסק לבר מציאה ומגדילות בצורה משמעותית את החשיפה לה הוא זוכה.

קידום קטעי וידאו בגוגל  ב- 2020 – ההזדמנות הגדולה שלך

היוניברסל סרץ' פתח עבור הארגון חלון הזדמנויות בלתי חוזר, המאפשר לך להתמודד כשווה מול שווים גם עם מאמצי השיווק באינטרנט של הטייקונים הגדולים ביותר. מתקשה להגיע לדף הראשון במנוע החיפוש בעקבות התחרות העזה בקידום אתרים? נפוליאון היל אמר ש"ההזדמנות הגדולה שלך יכולה להיות בדיוק היכן שאתה נמצא כעת". כעת, בזמן שארגונים רבים טרם הבינו את ההזדמנות הגלומה בשיווק בוידאו, אין עיתוי נוח יותר לעקוף את המתחרים בדרך לדף הראשון בגוגל. מדוע גוגל שמה דגש רב כל כך על תכני וידאו? עפ"י נתונים שמפרסמת eMarketer, 63% מהאמריקאים צופים כיום(2012) בוידאו דרך האינטרנט לעומת 32% בשנת 2007 – מגמה דומה מתרחשת גם בשאר העולם וגוגל למעשה מספקת מענה לביקוש הגובר. אז איך עושים את זה נכון?

קידום קטעי וידאו: שלושת כללי הברזל

קידום קטעי וידאו בגוגל מבוסס על שלושה כללי יסוד:
בחירת הפלטפורמה המתאימה – מבחינה סטטיסטית הרוב המכריע של קטעי הוידאו המופיעים בתוצאות החיפוש האוניברסליות מגיעים מיוטיוב, אתר שיתוף הוידאו הגדול בעולם. זה לא אומר שאי אפשר לפתוח ערוצי וידאו גם באתרים אחרים, אך בשום אופן לא כדאי לדלג על Youtube.

דירוג בתוך הפלטפורמה – ממצאי מחקר שערכה חברת aimClear מלמדים שכמעט בכל המקרים קיים קשר ישיר בין הופעה של סרטון ביוניברסל סרץ' לבין דירוג גבוה באתר שיתוף הוידאו בו הוא מאוחסן, יו טיוב למשל. איך מבצעים קידום קטעי וידאו בתוך הפלטפורמה? קידום קטעי וידאו נחשב לתחום בפני עצמו בתוך קידום אתרים באינטרנט.

בחירת מילות מפתח –  גם אתרי שיתוף הוידאו וגם מנועי החיפוש מייחסים חשיבות רבה למילות המפתח המוצמדות לסרטון – באמצעות הכותרת שלו, התגיות או הכתוביות הנלוות אליו. אחד מהעקרונות המנחים של קידום קטעי וידאו היא להימנע ככל האפשר ממילים כלליות כגון "חינם" שאינן מוכיחות את עצמן במונחי קידום הסרטון. שימוש בביטויים אינפורמטיביים המספקים מידע בעל ערך ללקוח הפוטנציאלי עושים לעומת זאת את העבודה. שילוב של מחקר מילות מפתח עם הכרת מאפייניו של קהל היעד ועבודה על פי כללי ה VSEO יגדילו את סיכויי ההצלחה שלכם.

רוצים לשלב קטעי וידאו מקודמים במסגרת השיווק?
זמן מעולה לפנות אליי עכשיו!

 
זמן לא רע לקרוא גם על קופירייטינג

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?