שיווק באינטרנט – שאלות נפוצות גירסת 2021

2374782

מה ההבדל בין internet findability לבין קידום אורגני בגוגל?

בעוד קידום אתרים מסורתי נועד לקדם את אתר התדמית שלך במנועי החיפוש, internet findability יקדם את השירות או המוצר שלך בנקודות המגע המרכזיות ברשת האינטרנט. במקום שרק אתר התדמית שלך יופיע בתוצאות החיפוש של גוגל, ניצור עבורך נקודות גישה ברשתות חברתיות, בלוגים ופורטלים מובילים ונקדם אותן. הגישה הייחודית תהפוך אותך למפורסם באינטרנט באמצעות אזכורים רבים יותר בתוצאות החיפוש ובנקודות המפגש העיקריות של הלקוחות שלך באינטרנט.

אנחנו באמצע פרויקט קידום האתר. איך כדאי לשלב את internet findability?

הגישה הייחודית מורכבת משורה של תהליכים לשיווק באינטרנט, שאחד מהם הוא קידום אתרים. לאחר הבנה מעמיקה של האסטרטגיה השיווקית והפעולות שכבר בוצעו כדי להוציא אותה אל הפועל, נוכל לרתום את ה internet findability להשגת המטרות שהצבתם.

האם נוכל ליישם בעצמנו את שיטת internet findability ללא עזרתי?

שיווק באינטרנט הפך לפעילות רב תחומית, המשלבת קידום אתרים, יחסי ציבור, כתיבה שיווקית, מחקרי שוק ועוד. כל אחד מהם ניתן לביצוע בנפרד – אך שילובם לכדי פתרון הוליסטי המותאם לצרכים שלכם הוא היתרון הגדול של גישת internet findability.

האם חברת קידום האתרים שלי תוכל ליישם את שיטת internet findability?

יש עשרות סוגים של קולה, אך קוקה קולה יש רק אחד… הגישה הייחודית שפיתחנו היא תוצר של תהליך שיווקי מורכב וייחודי. בעוד כולם יודעים איך לקדם מילות מפתח בגוגל, הגישה הייחודית שלנו תאפשר לגולשים למצוא אתכם יותר פעמים ביותר מקומות באינטרנט.

האם אני חייב אתר אינטרנט כדי לשווק את השירות או המוצר שלי?

לא! היתרון הגדול של שיטת ה internet findability הוא ביצירת נקודות גישה בבלוגים, פורומים ופורטלים מובילים שיספרו על השירות או המוצר שלך ויגרמו ליותר לקוחות לפנות אליך. אתר תדמיתי הוא אחת רק אחת מנקודות הגישה שאנחנו יוצרים.

כמה זמן ייקח לי להגיע למקום הראשון בגוגל באמצעות שיווק באינטרנט?

באינטרנט כמו בחיים, התמדה מביאה תוצאות. כמו שבעקבות מודעה אחת בעיתון לא תהפכו למפורסמים בין לילה, כך לא תהפכו לברי מציאה באינטרנט בשיטת ה"זבנג וגמרנו". תוסיפו לכך את העובדה שגם המתחרים משווקים את מרכולתם באינטרנט ותגיעו למסקנה המתבקשת: רק יישומן של שיטות השיווק המתקדמות ביותר לאורך זמן תזכה אתכם בפרס הנכסף – יצירת נוכחות אינטרנטית שתגדיל את מעגל הלקוחות.

שיווק באינטרנט – האם זה בכלל שווה את המאמץ?

נתונים שמתפרסמים מידי חודש מלמדים שבישראל לבדה למעלה מ- 4.6 מיליון גולשים, חלקם הגדול משתמש באינטרנט ככלי לחיפוש מידע וקבלת החלטות. אך מתוך מיליוני הגולשים המשתמשים במנועי החיפוש מידי יום, 97% מהם נכנסים אך ורק לאתרים המופיעים בדף הראשון של תוצאות החיפוש. העמוד הראשון של תוצאות החיפוש שווה ערך לשטח נדל"ני יקר ערך, המזכה את בעליו בשיעורי חשיפה גדולים ומעגל לקוחות מתרחב. ומי שלא שם – (כמעט) לא קיים…

כמה זה עולה?

כשם שמחירו של מחשב שולחני משתנה בהתאם לביצועיו וצרכי השימוש, כך עלויות השיווק נגזרות מתוך המטרות השיווקיות שהצבתם והפעולות הדרושות כדי לעמוד בהן.

מהו קידום אורגני?

זהו קידום אתרים שנועד לקדם את המוצר או השירות שלכם במעלה תוצאות החיפוש ה"רגילות" של מנועי החיפוש (בשונה מההודעות הממומנות, אליהן נגיע מיד). קידום אורגני בגוגל ידוע גם כאופטימיזציה לאתרי אינטרנט.

מהו קידום PPC?

בטח שמתם לב למודעות הממומנות המופיעות בעמודי תוצאות החיפוש של גוגל, בצד המסך או בחלקו העליון. אפיק שיווקי זה מאפשר לך לפרסם את השירות או המוצר במנועי החיפוש השונים על בסיס ביטויי המפתח הרצויים. למה כדאי? שיטה זו מאפשרת לבצע פילוח של קהל היעד לפי מילות החיפוש שהוא מקליד. יתרון נוסף הוא השימוש במודל של תשלום פר הקלקה – התשלום מתבצע רק כאשר הגולש הקליק על המודעה שפרסמת.

אז מה עדיף, קידום אורגני או PPC?

בעוד שניהול קמפיין הודעות ממומנות מגדיל את התנועה לאתר, כדאי לזכור שתנועה זו תיפסק ברגע שיסתיים הקמפיין. קידום אורגני, לעומת זאת, יאפשר לכם ליהנות מפירות ההשקעה לטווח ארוך.

מהו האלגוריתם של גוגל בגירסת 2021?

זוהי בעצם נוסחה שעל פיה גוגל, מנוע החיפוש הגדול בעולם, קובע את הדירוג של המוצר או השירות שלכם בתוצאות החיפוש. האלגוריתם הוא זה שקובע מי יהיה באור הזרקורים ומי יישאר אלמוני, ומכן חשיבותו העצומה. אף אחד (חוץ מגוגל עצמה) אינו יודע מהי הנוסחה המדויקת – עם זאת ישנם מספר כללי יסוד שהקפדה עליהם יכולה לשפר פלאים את הדירוג בתוצאות החיפוש, מה שמוביל לשאלה הבאה.

האם אפשר להשפיע על האלגוריתם כדי לשפר את הדירוג במנועי החיפוש?

חדשות לבקרים נולדות טכניקות חדשות לקידום אתרים, שמנסות לעקוף את האלגוריתם כדי לשפר את המיקום בתוצאות החיפוש. אך ככל שמשתפרת הטכנולוגיה גוגל מעדכנת את האלגוריתם וחוסמת פרצות שהופכות את השיטות הללו ללא יעילות

אז איך בכל זאת משפרים את הדירוג בתוצאות החיפוש של גוגל?

מטרתם של מנועי החיפוש היא לספק לגולש תוצאות רלוונטיות. לכן ככל שתיצרו יותר תוכן מעניין ורלוונטי לקהל היעד שלכם, כך החשיבות של השירות או המוצר שלכם תעלה – בעיני הגולשים ומנועי החיפוש כאחד.

איך יוצרים תוכן מעניין?

כתיבה שיווקית מקצועית ב- 2020 מתבססת על מספר עקרונות מפתח. ראשית, כתיבה על נושאים המעניינים את קהל המטרה – אותם אפשר לדלות מכלי מחקר כמו גוגל אנליטיקס. שנית, כתיבה בגובה העיניים, תוך שימוש במונחים מקצועיים בשפתו של קהל המטרה. לכל אלו מתווספים גם שימוש נכון בכותרות, המחשה באמצעות דוגמאות וכלים נוספים שמטרתם לייצר ערך מוסף אמיתי שיעניק לכם נקודות זכות בקרב הגולש.

מיתוג באינטרנט – איך זה עובד?

בשנים האחרונות בלוג שיווקי הופך להיות אחד הכלים החשובים במיצוב העסק כאוטוריטה מובילה בתחומו. כיום, במקום לפנות לאתר התדמית של העסק כדי לחפש מידע, הגולש מחפש אותו במדריכים מקצועיים בנושאים שונים – החל מאיך בוחרים ביטוח ועד לטיפים להסרת שיער בלייזר. לכן, כתיבת תכנים המספקים מענה לשאלות הבוערות בקרב הלקוחות הפוטנציאליים במסגרת בלוג שיווקי, תסייע לכם למצב את עצמכם כאנשי מקצוע מובילים בתחומכם.

דף עסקי בפייסבוק – מדוע כדאי?

ראשית, כדאי לדעת שהגולש הישראלי מבלה הכי הרבה זמן ברשתות חברתיות בהשוואה לגולשים אחרים בעולם, גם ב -2019 – למעלה מ 10 שעות חודשיות! לכן, מעבר לעובדה שפייסבוק מהווה פלטפורמה ליצירת קשרים חברתיים, היא טומנת בחובה פוטנציאל שיווקי גדול. ביכולתו של כל עסק להקים דף פייסבוק ובאמצעות ניהול נכון, להגשים את חלומו של כל מנהל שיווק: לגרום לשיווק ויראלי בקרב הגולשים.

איך מקדמים דף פייסבוק ב-2021?

ניהול דף פייסבוק מצריך תחזוקה שוטפת הכוללת שיתוף בתכנים שמספקים ערך מוסף לקהל המטרה, תחרויות לייקים, הפצת מבצעים בלעדיים לחברי הדף ועוד. אפשרות נוספת היא קידום ממומן (פרסום בפייסבוק) המאפשר הגעה מדויקת לקהל המטרה עפ"י מילות מפתח, גיל, מין, מיקום גיאוגרפי ועוד. יש לכם שאלות נוספות?

צרו קשר עכשיו

כאן תוכלו לקרוא על מיקרו קופי ושיווק באינטרנט

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?