Web 3.0 – שיווק באינטרנט 3.0

conceptual-of-seo-analysis-and-business-with-wooden-blocks-with-words-on-it-magnifying-glass-side-view

צוות החשיבה שלי עוקב בדריכות אחר התמורות המתהוות בעולם השיווק האינטרנטי, כדי לספק את כל המידע שנחוץ לשיווק המוצר או השירות שלכם באופן יעיל. הכלים החדשים יאפשרו לנו להתאים בצורה טובה יותר את הפעילות השיווקית למטרות שהגדרתם, לצורך הגדלת הכנסות ושיפור ביצועים.

בדור הבא של רשת האינטרנט מנועי החיפוש יהפכו לחכמים יותר ויספקו תוצאות חיפוש רלוונטיות יותר מאי פעם. לכן כדי להגיע ללקוח עלינו לספק לו את מבוקשו, ולשם כך עלינו להכיר היטב את דפוסי השימוש שלו. באמצעות WEB 3.0 תוכלו ליצור פרופיל משתמש על בסיס דפוסי השימוש שלו, ולהפוך את השימוש באתר לחוויה מותאמת אישית. לא בכדי אמר כריס אנדרסון, מחבר הספר "הזנב הארוך" ששיווק להמונים הופך לאוסף של המון נישות…

אז איך יראה השיווק באינטרנט? הכלים הנוכחיים לשיווק באינטרנט כמו שיווק ויראלי ושיווק ברשתות חברתיות ימשיכו לשרת את העסק נאמנה, מה שישתנה הוא אופן השימוש בהם.

עד כמה משפיע הפרסום באינטרנט על תהליך הקנייה?

גורמים רבים משפיעים על החלטת הקנייה, ובשנים האחרונות אחד הדומיננטיים שבהם הוא מנוע החיפוש. הנתון הבא מלמד עד כמה: נתונים שנאספו בסוף 2010 מלמדים ש 21%, אחד מכל חמישה אנשים משתמש במנוע חיפוש ככלי לביצוע מחקר קודם לביצוע קנייה. אפשר ללמוד מהמחקר על היקף התופעה, ולא פחות חשוב מכך על המגמה: האינטרנט הולך ומבסס את מעמדו כגורם משמעותי יותר ויותר בתהליך הקנייה, בחסות השינויים הרבים המתהווים בזירה האינטרנטית. אם מהפיכת ה WEB 2.0 הגבירה את המעורבות של הגולש בעקבות יצירת תוכן משתמשים ושיתוף שלו, כאשר WEB 3.0 בפתח הדומיננטיות של מנועי החיפוש בהחלטת הקנייה צפויה לגדול עוד יותר.

WEB 3.0 – מה זה בכלל?

WEB 3.0 מתבסס על הרעיון של רשת סמנטית, ופותח עידן חדש של צריכת מידע: מעבר למצב שבו המחשב יכול להבין ולעבד נתונים שעד כה היו מובנים רק לאדם. היכולת הממוחשבת לעבד ולקטלג מידע מוסיפה ממד חדש לחלוטין לגלישה באינטרנט: כיום לדוגמא כאשר אנחנו מקישים את המילה "ספר", גוגל אינו יודע האם הכוונה היא למעצב שיער או לספר קריאה. בשל היכולת להבין את משמעות המידע ולקחת בחשבון גם את דפוסי השימוש שלנו, הרשת הסמנטית תספק לנו תוצאות מדויקות יותר מאי פעם, שיכילו את כל המידע שאנחנו צריכים – ואותו בלבד. איך נראה השינוי מנקודת מבטו של איש השיווק? זה תלוי עד כמה אתם מוכנים אליו… WEB 3.0 יוצר הזדמנויות חדשות להגדיל את מעגל הלקוחות, במידה ותיערכו אליו בזמן ולא תישארו מאחור. איך יראה שיווק באינטרנט בעידן החדש?

עדיין לא בטוחים מה זה בדיוק WEB   3.0?

זמן מעולה לפנות אלי עכשיו

זמן לא רע לקרוא גם על מדיה חברתית

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?