נוכחות במנועי חיפוש – למה צריך את זה?

icon-internet-world-hands-businessman-network-technology-communication

נוכחות במנועי חיפוש היא הכרח שיווקי גם ב -2020

צוות החשיבה הרב תחומי של OmniPresent ייצור עבורכם מעטפת שיווקית הכוללת קידום אתרים שיגרום ליותר לקוחות להכיר אתכם, ושירותי כתיבה שיווקית שיגדילו את מחזור המכירות שלכם.

מחקרים מלמדים שגוגל הפך לחלק אינטגרלי מתהליך הקניה: הלקוח משתמש בו ככלי  לחיפוש מידע והערכת חלופות לפני הקנייה, ומקבל באמצעותו חיזוקים חיוביים או שליליים שמשפיעים על ההסתברות לביצוע קנייה חוזרת. המשמעות היא ברורה – אם העסק הוא לא שם, מבחינת חלק נכבד מהלקוחות הוא לא קיים.

נוכחות במנועי חיפוש באינטרנט – למה באמת צריך את זה במיוחד בשנת 2020?

הנוכחות  היא הכרח, או כפרפרזה על הפתגם המפורסם שטבע הפילוסוף הצרפתי דקארט – אני בתוצאות החיפוש, משמע אני קיים… למעלה מ 5.5 מיליון גולשים ישראליים משתמשים באינטרנט בכלל ובגוגל בפרט. זה לא סוד שגוגל מובילה ובגדול את "טבלת הרייטינג" האינטרנטית בארץ (עם שיעור חשיפה של 91.9% מקרב הגולשים לפי נתוני סקר TIM) וגם בעולם. ולמרות זאת, הגולשים כבר מבינים שנעשים מאחורי הקלעים מאמצים לעשות מניפולציה על התוצאות האובייקטיביות. והתוצאה: ככל שחולף הזמן יותר ויותר גולשים מתוודעים לעובדה שפעולת קידום אתרים , במסגרת קמפיין של שיווק באינטרנט, משפיעה על חווית הגלישה ועל איכות תוצאות החיפוש.

איך כל זה משפיע על השיווק באינטרנט של החברה או המחלקה שלך?

גם כאשר מנוע החיפוש מתגמל אתר המכיל תוכן לא איכותי שנכתב עבור מנועי החיפוש, הגולש מזהה זאת במהרה ויוצא מהאתר כלעומת שבא. זה עדיין לא אומר שאפשר לוותר על יצירת נוכחות במנועי החיפוש: זהו כלי הכרחי להצלחת השיווק באינטרנט, אם כי לא היחידי. מהם הגורמים הנוספים הדרושים ליצירת חשיפה והגדלת הכנסות באמצעות קידוםנוכחות במנועי חיפוש?

2020 השנה של מנועי החיפוש וקידום המכירות

האינטרנט נתפס על ידחברות רבות כאיום המלבה את התחרות הקשה ממילא, אך למרבה המזל היכולת להפוך את האיום להזדמנות נמצאת ממש מתחת לאף. בעידן של תחרות גואה ההבדל בין מוצר אחד למשנהו אינו גדול, ומה שעושה את ההבדל במקרים רבים הוא לאו דווקא איכות המוצר אלא המיצוב שלו. ואם בעבר תקשור המיצוב היה מבוצע במדיות המסורתיות, השיווק באינטרנט הפך לגורם משמעותי בתמהיל השיווק של הארגון. אז איך מקדמים את העסק בגוגל תוך הפצת מסרים שיעניינו את קהל המטרה?

כל מנהל שיווק יודע שכדי להשפיע על החלטת הקנייה של הלקוח צריך להכיר אותו הכי טוב שאפשר: מהם תחומי העניין שלו? מה הוא מקיש במנוע החיפוש כדי להגיע לתחום העיסוק שלנו? באילו פלטפורמות אינטרנטיות הוא מבלה את זמנו? מענה אמיתי לצרכי הלקוח מוביל לקידום אתרים טוב יותר ומתורגם לכתיבה שיווקית מקצועית של תוכן איכותי ובעל ערך. כתיבת תוכן המבוססת על ניסוח המסר המתאים הכרחית לצורך המיצוב שלכם כמקצוענים ובעלי סמכות בתחומכם – היא כרטיס הביקור שלכם בעיני הגולש ולכן לא כדאי לוותר עליה. מתן מענה לצרכי הלקוח באמצעות כתבה שיווקית מקצועית יוביל לקניה או לכל הפחות ליצירת ליד לקניה עתידית.

זקוקים לעזרה עם מנועי החיפוש?
 
זמן מעולה לפנות אלי עכשיו! ולקבל תכנית שיווק משובחת לשנה הקרובה
 
זמן לא רע לקרוא גם על מדיה חברתית

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?