מחקר ביטויי מפתח

154

מילות מפתח – שלושה כללי ברזל

המרכיב החשוב ביותר בבניית אתר אינטרנט ובקידומו הוא התוכן. "תוכן הוא המלך" היא הקלישאה המוערכת ביותר בעולם האינטרנט. מאחר והתוכן הוא המלך , כדאי מאוד שניתן כבוד למלך ונשקיע זמן בלחקור את כוונותיו.

מחקר מילות מפתח מבצעים לפני בניית אתר או לפני התחלת פרויקט שיווק במנועי חיפוש.

מטרת המחקר היא לגלות את הביטויים והמילים בעלות הפוטנציאל העסקי החזק ביותר. במילים אחרות, כדאי לאתר בהקדם האפשרי את הביטויים החשובים ביותר עליהם נתחרה באינטרנט בכלל ובזירת מנועי החיפוש בפרט.

בחירת מילות מפתח – הכלל הראשון

אולי נדמה לכם שאתם מכירים את כל מילות המפתח שקשורות לענף בו את עוסקים. למרות זאת, כדאי מאוד לבצע מחקר מילות מפתח באחד מהכלים שמעמידה לרשותכם רשת האינטרנט. מחקר כזה יגרום לכם להבין מהם המילים והביטויים בהם משתמשים הגולשים שמחפשים פתרונות, שירותים או מוצרים דומים או זהים לאלה שאתם מציעים באתרכם.
התוצאה של מחקר כזה היא רשימה של מילים וביטויים שיש בכוחם לייצר הכנסות עבור החברה או המחלקה שלכם. כזכור, המטרה של אתר האינטרנט שבניתם היא להפוך לסניף מצליח של העסק שלכם ברשת ולייצר עבורכם הכנסות

ביטויי מפתח – שימוש נכון- הכלל השני

לאחר שזיהינו מהן מילות המפתח בעלות הפוטנציאל העסקי הגדול ביותר נוכל להתחיל ולשבץ אותם במקומות הנכונים. מה הם , בעצם, המקומות הנכונים לשיבוץ מילות המפתח?
בואו נתחיל מהטקסט עצמו הטקס של אתר האינטרנט שלכם צריך להיות טקסט שנכתב עבור בני אדם ולא עבור מנועי חיפוש. יחד עם זאת, לפני שמעלים את הטקסטים לאתר רצוי לעשות להם אופטימיזציה כדי להעלות את הסיכויים של הדף לתפוס מיקום טוב בתוצאות החיפוש.

במסגרת האופטימיזציה של מילות המפתח בתוך תהליך השיווק באינטרנט ישובצו המילים במקומות הנכונים בטקסט מבלי לפגוע בזרימה הטבעית שלו.

המשך מחקר מילים – הכלל השלישי

אופטימיזציה למילות מפתח, כמו כל התחומים שמרכיבים את עולם השיווק באינטרנט, היא תהליך מתמשך ולא אירוע חד פעמי. למה בעצם צריך להמשיך ולבדוק ולנסות למצוא מילים חדשות?
למה המחקר הראשוני לא יכול לשמש אותנו גם להמשך?

מחקר המילים הראשוני ישמש אותנו גם בהמשך תהליך קידום האתר. אולם, יש צורך לרענן את המחקר בתגובה לשינויים. מקור השינויים יכול להיות פנימי. כלומר, במידה והחלטנו להוסיף לאתר שלנו מוצר נוסף,שירות חדש או שסתם החלטנו שהגיע הזמן לספק לגולשים מידע נוסף. הוספת דפים חדשים לאתר תאפשר לנו לקדם ביטויים נוספים שעדיין לא זכו לדף משלהם. כל דף נוסף באתר מאפשר לנו לקדם ביטוי חדש נוסף. המשימה הזאת מצריכה את רענון מחקר המילים.אולם, גם אם לא נעשו שינויים פנימיים בעסק שלנו כדאי לבצע רענון למחקר המילים מידי מספר חודשים כתגובה לשינויים בשוק בו פועל העסק שלנו וכן כתגובה לשינויים בגוגל.

לסיכום, לא ניתן להתחיל פרויקט של קידום אתר ללא מחקר מילים מעמיק ורציני. יהיה קשה להמשיך ולהגיע להישגים בלי רענון מתמיד של רשימת הביטויים שבחרנו לקדם.

עוד שאלות על מחקר ביטויי מפתח?
 
זמן מעולה לפנות אלינו עכשיו!

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?