בניית קישורים

520259-PIZ2ZL-170

בניית קישורים – אילו קישורים מקדמים את האתר?

קישורים שמגיעים לאתר שלך מאתרים אחרים הם מאוד חשובים מפני שהם אמורים להיות המדד לפופולאריות של האתר שלך בקרב גולשי האינטרנט. המטרה של מדד הפופולאריות הזה היא לעודד יצירה של תוכן איכותי שיעניין את הגולשים. התפיסה היא שכאשר התוכן שמופיע באתר שלנו הוא איכותי ומעניין בעלי אתרים אחרים יבחרו לקשר את הגולשים שלהם לתוכן שלנו. חשוב לאמר שלא כל הקישורים שווים וחשובים באותה מידה. לא כל קישור חיצוני שמוביל לאתר שלך משפר את מצבו במנועי החיפוש. לפעמים קישורים לא נכונים עלולים אפילו להזיק.

בניית קישורים – ספר לי מי חברייך ואספר לך מי אתה

כשמדברים על קישורים חיצוניים שמגיעים לאתר מאתרים אחרים הכמות לא תמיד קובעת. מספר הקישורים שנצליח להשיג עבור האתר שלנו אינו משנה. הגורם החשוב הוא מהיכן מגיעים הקישורים. קישורים טובים הם קישורים שמגיעים מאתרים שהם בעלי מוניטין חיובי בעיני מנועי החיפוש. רצוי שהאתרים האלה גם יעסקו בתחום זהה או דומה לתחום שבו עוסק האתר שלנו.

קישורים כאלה יביאו,כנראה, לשיפור בביצועי האתר במנועי החיפוש. קידום אתרים בתור ענף של תחום השיווק באינטרנט כולל תחומי עיסוק נוספים בנוסף על בניית קישורים. לעתים, גם קישורים טובים יכולים להיות בסופו של דבר לא אפקטיביים אם האתר אינו ידידותי למנועי חיפוש.

קישורים רעים מגיעים מאתרים מפוקפקים שהמוניטין שלהם רחוק מלהיות חיובי. מקישורים כאלה רצוי , כמובן , להימנע ככל האפשר. חלק חשוב בעבודה של מקדם אתרים הוא לאתר ולזהות אתרים שמהם רצוי להימנע לקבל קישורים.

בניית קישורים – גוגל ומבחן הגולש

בגוגל עובדים קשה על פיתוח האלגוריתם של מנוע החיפוש. המטרה של הפיתוח היא להביא למחפשים את התוצאות הרלוונטיות ביותר ולהצליח להתעלם מכל הניסיונות המלאכותיים לקדם אתרים בתוצאות החיפוש. קידום אתרים הופך למשימה קשה אם מתעלמים מהכללים של גוגל. הסיבה לכך היא שהאלגוריתם של גוגל הופך ליותר ויותר מתוחכם. האלגוריתם נהיה יעיל יותר בהצלחות שלו למנוע מניפולציות. גוגל מזהה קישורים מלאכותיים שנעשו רק על מנת להשפיע על תוצאות החיפוש ושאין בהם כל עניין אמיתי לגולשי האינטרנט. קישורים כאלה אינם משפיעים באופן חיובי על מיקומו של האתר בתוצאות החיפוש. לעתים הקישורים הללו משפיעים בצורה מאוד שלילית על תוצאות החיפוש ואף עלולים לגרום לאתר לקבל עונש מגוגל.

בניית קישורים וקידום אתרים באינטרנט

אחת הפעילויות החשובות ביותר במסגרת קידום האתר הוא בניית קישורים חיצוניים.הוספת קישורים חיצוניים אינה בבחינת "כל המרבה הרי משובח" . איכות הקישורים היא זו שקובעת את האפקטיביות שלהם ואת היכולת שלהם להשפיע על תוצאות החיפוש באופן חיובי.

איך מזהים אתרים בעלי מוניטין חיובי מבחינת מנועי החיפוש? באילו אתרים כדאי להתאמץ וליצור מהם קישורים לאתר שלנו?
צריכים עזרה בבניית קישורים?
 
זמן מעולה לפנות אלינו עכשיו!
 
זמן לא רע לקרוא גם על
מדיה חברתית

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?