שיווק במדיה חדשה

digital-marketing-new-startup-project-online-search-engine-optimisation

מדיה חדשה היא פלטפורמה אינטראקטיבית. לא רק הטכנולוגיה אשר משמשת את התשתית היא חדשה אלא גם הפלטפורמות התוכניות מתחדשות כל הזמן. כך, ממאגר מידע סטטי הפכה הרשת למקור חיוני של חיים פרטיים וקהילתיים שנעזר בכתיבת בלוגים, שימוש בפורומים, רשתות חברתיות ושלל אפשרויות השיתוף הקהילתי.

שיווק במדיה חדשה – איך עושים את זה?

לא ניתן לנהל חברה בלי מחשב כפי שלא ניתן לנהל שיווק אפקטיבי בלי להיות בקשר עם קהילת הלקוחות והלקוחות הפונטציאלים. הרעיון העומד מאחורי השיווק במדיה חדשה הוא של אינטראקטיביות מותאמת וממוקדת לקוח. המגוון הרחב של רשתות חברתיות מאפשר הגעה לקהלי יעד ממוקדים אבל רחבים כמו גם להתאים להם מסר יעודי תוך הגדלת הקהילה ויצירת חוויה סביב המוצר או השירות. הרעיון של קהילה וחוויה סביב מוצרים הוא הכרחי בשיווק אפקטיבי מפני שהצרכנים מעוניינים לא רק בקניית המוצר  אלא מחפשים בו את הערך המוסף שמבדל אותו ממוצרים או שירותים של מתחרים.

שימו לב שכל מותגי העל מיישמים את הקונספט הזה –  אנשים מוכנים לשלם יותר על לואי ויטון (או אפילו חיקוי) בגלל חווית היוקרה, לקנות כל מוצר חדש של אפל בגלל חווית החדשנות שמלווה אותו (גם אם אין להם צורך בו) ולאכול "בריא" במקדונאלדס בגלל החוויה הירוקה שהמשווקים של הרשת הצליחו לתפור לה.את החוויה אותה אתם מתאימים למוצר או לשירות צריך לדעת למי לשווק – כלומר, יש להבין מי הם האנשים שמחפשים את החוויה הזאת בחייהם והיכן הם נמצאים.

איך מתחילים שיווק במדיה חדשה?

ראשית, חשוב שנתייחס למספר שלבים של הכנה שיש לעבור בכדי שניתן יהיה לעשות שיווק במדיה חברתית. חשוב להבין מי הוא קהל היעד והאם יש יותר מאחד. אחרי שהחלטתם מי באמת הצרכן שלכם חשוב להתאים מסרים לאותו קהל יעד – לגברים צעירים רווקים שלא היו כבר שנתיים בקשר וגרים בערים גדולות מתאים מסר שונה לגמרי מאשר לאמהות צעירות שחיות בפרוורים ונמצאות בחופשת לידה. אחרי שהחלטתם על המסרים זה הזמן למצוא את האנשים שלכם – תאמינו או לא, לא רק שניתן לדעת מי היא אמא צעירה בפרוורים בחופשת לידה אלא גם לדעת אם מדובר בילד ראשון ואם היא אמא פולניה באופי או היפית וזורמת.

אחרי שאיתרנו את האנשים נגיע לדרך הטובה ביותר ליצור טריגר שיעניין אותם כך שמאמצי השיווק שלנו ימשכו אותם אלינו ולא תהיה להם תחושה שאנחנו פולשים למרחב שלהם ומפזרים בו מסרים שיווקיים. השילוב של האלמנטים הללו בצורה אפקטיבית הוא חשוב ביותר שכן כל טעות בדרך תוביל אתכם לחוסר מיצוי של הקמפיין השיווקי,פספוס של קהל היעד וטעויות אחרות .

מדיה חדשה  – האנשה של המותג

מאחר וכולנו בני אדם אנחנו מרגישים בנוח לתקשר עם בני אדם. כאשר בונים למותג "דמות" במדיה החדשה כדאי לוודא שלדמות הזאת יש "צלם"  אנושי. כדי שהדמות שיצרתם תצליח לייצר "באאז" או כל תגובה שהיא מקהל היעד שהוגדר היא חייבת לשדר אנושיות.

עכשיו ברור יותר איך יוצרים דמות אנושית שתשרת את המאמצים השיווקיים של המותג שלכם?
זמן מעולה לפנות אלינו עכשיו!
 
זמן לא רע לקרוא  על:
 שיווק ברשתות חברתיות

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?