חמישה כללי ברזל לשיווק בפייסבוק ב- 2021

176

פייסבוק הוא כיום אחד האתרים הפופולאריים ביותר ברשת, וכמעט 60% מהישראלים גולשים בו באופן קבוע, רבים מהם כמה פעמים ביום, במחשב או במובייל.

אם יש לך עמוד עסקי זו התחלה טובה, אבל זו רק ההתחלה. עליך לתפעל אותו באופן שוטף, ליצור פעילויות ועניין אצל העוקבים ולהביא את התוכן שלך לחשיפה מקסימאלית.

חוקי ברזל לשיווק בפייסבוק ב-2021

  1.  בפייסבוק מתחילים, באתר הבית ממשיכים: פייסבוק הוא אתר אליו אנשים נכנסים כדי להשתעשע, להתעדכן, לראות מה חדש בעולם ולמצוא מעט בידור. לכן, הכלל הראשון לשיווק יעיל בפייסבוק הוא לא למכור בו שום דבר. בפייסבוק מכירים לקוחות פוטנציאליים, מציגים את המוצר ואת עצמכם. את השלב הבא – קניית השירותים שאתם מציעים, עושים מחוץ לזירה הזו, באתר שלכם או דרך הטלפון, ממש כמו באתר היכרויות.
  2. לא כל לייק שווה: בעבר, חשבנו שכמות הלייקים לעמוד העסקי היא מדד לחשיפה של התכנים בעמוד ולכמות העוקבים. כיום, כאשר החוקים השתנו והשתכללו, אנו יודעים שלא כל לייק מניב חשיפה ומכירה. אתם לא צריכים לחתור להשגת כמות לייקים גדולה, אלא להשגת הלייקים הנכונים, אלו ששייכים לקהל היעד שלכם, שיש לו עניין אמיתי במוצר אותו אתם מציעים ושיהיה פעיל בתוכן אותו אתם משווקים.
  3.  אל תדברו רק על עצמכם: כאמור, מי שגולש בפייסבוק לא עושה זאת כדי למצוא פיתרון לבעיות שלו או לרכוש מוצרים חדשים. הוא רוצה עניין וסיפור טוב. לכן, התוכן אותו אתם מפרסמים בפייסבוק צריך להכיל פוסטים שייצרו עניין אצל הגולשים ויגרמו להם להמשיך לעקוב אחריכם, ולא פוסטים שישעממו אותם במהירות. ראיתם סרטון מעניין? שתפו אותו. קראתם מחקר מדהים? תנו גם לאחרים ליהנות ממנו. במשך הזמן העוקבים שלכם יראו שכדאי להם לעקוב אחריכם כי התכנים מעניינים, מה שמהווה את תחילת מערכת היחסים שלכם עם הלקוחות הפוטנציאלים.
  4. הישארו אקטואליים: כאשר כל העולם מדבר על אירוע חדשותי מעולם הבידור, הפוליטיקה(בחירות 2015, למשל) או הספורט, יש סיכוי טוב שאם גם אתם תדברו עליו תגיעו ליותר אנשים. כתבה פופולארית שקיבלה המון שיתופים או סרטון מרגש שהגיע לצינור לילה – מצאו את הדרך לשלב אותם בתכנים אותם אתם מקדמים בעמוד שלכם, והעניין של העוקבים בפוסט שלכם יגדל משמעותית.
  5.  תמונה שווה אלף לייקים גם ב – 2021: כפרפראזה על האמרה הידועה שתמונה שווה אלף מילים, בפייסבוק תמונה שווה אלף לייקים. מדוע? תמונה מקבלת הרבה יותר חשיפות מאשר טקסט והחשיפה אליה היא מיידית ואינה כרוכה ב"המשך לקרוא" או בריכוז כלשהו מצד העוקב, שחוץ מהעמוד שלכם עוקב אחרי הרבה דפים נוספים. שימו תמונה, כתבו טקסט קצר, והמסר שלכם יעבור בצורה אפקטיבית פי כמה.

 

זמן טוב לפנות אליי עכשיו

 

כאן יש חומר על קידום אורגני בחיפה והצפון

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?