תקשורת שיווקית

3405471

איך נשפר ונייעל את העבודה של מנהל התקשורת השיווקית?

הצלחת הפעילות השיווקית תלויה היום יותר מתמיד בפלטפורמות אינטרנטיות רבות ומגוונות. השגת מטרות הארגון בהתאם ליעדים שהצבתם עוברת דרך הכרות מעמיקה עם ערוצים אלו, על שלל החידושים המתווספים אליהם מידי יום. כדי לאפשר למנהל התקשורת השיווקית לבצע את עבודתו בצורה הטובה ביותר נעמיד לרשותו צוות חשיבה חוצה תחומים, המתמחה בערוצי השיווק השונים במדיה חדשה. בהתאם לצרכים שלכם הייחודיים ואופי הפעילות אנחנו בOmniPresent  נייעץ לכם באיזו פלטפורמה לבחור – מיחסי ציבור באינטרנט ועד לכתיבה שיווקית וניהול פרופיל ברשתות חברתיות. הפעילות עצמה תתבצע תוך יישום רעיונות מקוריים וביצוע ההתאמות הנדרשות לשינויים בסביבה העסקית.

תקשורת שיווקית: איך עושים יותר בפחות?

לנוכח אי הוודאות הכלכלית שפוקדת את שווקי העולם בשנים האחרונות עולה שוב ושוב אותה דילמה: האם כדאי להקטין את תקציבי השיווק? פיליפ קוטלר, אשר רבים רואים בו כאחד מאבות השיווק המודרני, טען באחת מהתבטאויותיו שדווקא בעתות משבר אין לקצץ בפעילות השיווקית – האחראית המרכזית להכנסות של הארגון. הצורך להמשיך בפעילות השיווקית תוך צמצום העלויות מוביל ארגונים רבים לפנות לתקשורת שיווקית. בשילוב עם האינטרנט, הכוח העולה של תקשורת המונים בעשורים האחרונים, תקשורת שיווקית יעילה  מספקת החזר עלות השקעה טוב יותר, הגדלת הכנסות ושיעורי חשיפה גבוהים יותר למותג. לשם המחשה אם לטלוויזיה לקח 38 שנה להגיע ל 50 מיליון צופים, לאינטרנט לוקח 4 שנים בלבד. כאשר 34,000 חיפושים מתבצעים בגוגל מידי שנייה השאלה היא איך תנתבו חלק מהם אליכם?

מהם האתגרים הניצבים בפני מנהל תקשורת שיווקית?

לתערוכות והקמפיינים הפרסומיים שמנהל המרקום היה אחראי בעבר התווספו תחומי אחריות רבים. כך למשל, במסגרת השיווק באינטרנט,  אחריות על התכנים המופצים באתר התדמית או בפרופיל הפייסבוק דורשות עבודה בלתי פוסקת ולא פחות חשוב – שינוי תפיסה. למרקום בעידן הדיגיטלי נוסף הממד האינטרנטי על שלל ערוציו – גוגל, פייסבוק, יוטיוב, בלוגים ועוד.

כדי למקסם את התועלת של הארגון מהכלים הרבים שעומדים לרשותו, על מנהל המרקום להיות בקיא בכולם ולעקוב אחר השינויים התכופים המתהווים בהם. לא פחות חשוב, קמפיינים פרסומיים של זבנג וגמרנו בסופם מתבצעת קנייה מפנים את מקומם לתהליך מורכב יותר. בחסות הנגישות הגבוהה שמספק האינטרנט למידע, מעורבות הצרכן בתהליך הקנייה הולכת וגדלה והתוצאה: הקנייה מבוצעת לאחר איסוף מעמיק של מידע והערכת חלופות. מה זה אומר מבחינתנו? חשוב להבין שהאינטראקציה עם קהל היעד הופכת פעמים רבות לקשר ארוך טווח שמוביל בסופו של תהליך לקנייה המיוחלת.

זקוקים לעזרה בשיווק שירות או מוצר?
 
זמן מעולה לפנות אלינו עכשיו!

זמן לא רע לקרוא גם על יחסי ציבור

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?