שירותי מרקום מרחוק

applications-be-connected

עזרה בשירותי מרקום

הפלטפורמות האינטרנטיות בהן ניתן לבצע פעילות שיווקית הולכות ומתרבות, ועמן גדלות ההזדמנויות שעומדות בפני הארגון לצמיחה והגדלת הכנסות. בעקבות המבחר מתגברת הדילמה: באילו ערוצים כדאי להשקיע? איזו פעילות תחזיר את ההשקעה במקום להוריד אותה לטמיון? צוות החשיבה הרב תחומי שלי מאויש בטובי אנשי המקצוע . נשמח לגבש תכנית פעולה התפורה לפי מידותיכם באמצעות תקשורת שיווקית מקורית ואפקטיבית.

תקשורת שיווקית באינטרנט

הסולן המיתולוגי של להקת הדלתות ג'ים מוריסון טען שמי ששולט במדיה, שולט במחשבה. ההנחה לפיה שימוש נכון במדיה מאפשר לארגון להשיג את מטרותיו רק מתחזקת. את החשיבות הגוברת של שימוש במדיה כחלק אינטגרלי מהפעילות העסקית אפשר לזקוף לכניסתן של טכנולוגיות חדשות לשימוש המוני. תחילה הטלוויזיה ובשני העשורים האחרונים האינטרנט. מי מאיתנו לא רוצה שהארגון שלו יופיע במקום הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל? יזכה ללייקים מחמיאים ומסריו יועבו בצורה ויראלית מגולש אחד למשנהו? כל מנהל תקשורת שיווקית יודע עד כמה חשיפה אינטרנטית (ל 4.5 מיליון גולשים ישראלים פוטנציאליים) יכולה להקפיץ את שווי המותג ולסייע להצלחת הארגון. איך  שירותי מרקום יכולים לסייע בכך?

בניית תכנית שיווקית והוצאתה לפועל

עם השנים פלטפורמות אינטרנטיות חדשות נוצרות וצוברות תאוצה. מנועי חיפוש, רשתות חברתיות, בלוגים, אתרי שיתוף וידאו ועוד –  על חלקם בקושי שמענו עד לשנים האחרונות. למרקום זרועות רבות דרכן אפשר להוציא לפועל את התכנית השיווקית, השאלה היא באיזו מהן כדאי לבחור? אחת הטעויות הנפוצות של ארגונים היא נקיטה בטקטיקה של בחירת הפלטפורמה "כי כך כולם עושים", מבלי לבדוק את מידת התאמתה לקהל המטרה. הכלים השונים במסגרת תקשורת שיווקית מאפשרים למשווק להכיר טוב מתמיד את קהל היעד שלו. לאילו אתרים קהל המטרה שלכם גולש? מהם תחומי העניין שלו? מה הוא מקליד בשדה החיפוש? כלי מחקר שונים כמו ווב אנליטיקס וגוגל אלרטס מספקים תובנות משמעותיות לקביעת האסטרטגיה והטקטיקה של הארגון.

שירותי מרקום שאסור לפספס

שיווק באינטרנט מאגד תחת מטריה אחת שירותים רבים החיוניים ליצירת נוכחות אינטרנטית משמעותית. אחד החשובים שבהם הוא קידום אורגני במנועי החיפוש, שמטרתו היא להגדיל את נקודות המגע של הצרכן הפוטנציאלי עם המותג. לשם המחשה הדף הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל מקבל למעלה מ 90% מהתנועה, לא משהו שאפשר להקל בו ראש כאשר מדובר באתר הגדול בעולם. אך גם יצירת נקודות מגע רבות אינן ערובה להגדלת מחזור המכירות…
נוכחות בולטת מספקת לארגון הזדמנות לתקשר את המיצוב למשתמשים רבים בתנאי שיש לכם משהו למכור – ואנחנו לא מתכוונים למוצרים או שירותים. אם הצלחתם לעניין את הלקוח הפוטנציאלי במה שיש לכם לומר  קניתם אותו – והגדלתם את הסיכוי שהוא יקנה מכם בסופו לשל דבר. אחד הדרכים לעורר עניין באמצעות שימוש במדיה חדשה הם יחסי ציבור באינטרנט: יצירת ידיעות מעניינות אודות הארגון והפצתן בפלטפורמות מהן קהל המטרה צורך מידע.

זקוקים לעזרה בשיווק שירות או מוצר באינטרנט?

זמן מעולה לפנות אלינו עכשיו!
זמן טוב לקרוא על:
רשתות חברתיות
זמן לא רע לקרוא גם על קופירייטינג

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?