יחסי ציבור באינטרנט ב- 2021

יחסי ציבור באינטרנט והשירות אותו אתם מציעים בשנת 2021

מהי האסטרטגיה הנכונה? האם יש אסטרטגיה אחת עבור כל שירות? במידה ולא, איך בוחרים את האסטרטגיה האפקטיבית ביותר? האם יתכן שלעתים האסטרטגיה היא זו שבוחרת אותנו ולא אנחנו אותה?

צוות החשיבה של אומני-פרזנט ישמח לספק לכם רעיונות מקוריים לביצוע יחסי ציבור באינטרנט, שיגדילו את התעניינות הגולשים וימצבו אתכם כמותג מוביל.

יחסי ציבור ברשתות חברתיות – המקום אליו הולכים 3 מכול 4 גולשים הוא מקום שאסור להזניח. בניית דף אוהדים וניהול נכון שלו יחשפו אתכם למשתמשים רבים ויגרמו לאוהדים להפיץ את השמועה מפה לאוזן באמצעות שיווק ויראלי. דרכי פעולה אפשריות: הפצת מידע לגבי מבצעים בלעדיים, תחרויות, טיפים שימושיים ועוד.

יחסי ציבור באתרי חדשות – אחת הדרכים היעילות לשווק את הפעילות של הארגון היא דרך הפצת המידע הרצוי ככתבה עיתונאית. האובייקטיביות של המדיום תסייע לכם להעביר את המסר, במיוחד כאשר מדובר באתרי חדשות ידועים כמו YNET, NRG, או באתרים מקצועיים בהם הגולשים שלכם מחפשים מידע, כמו פורטל השיווק Allmarketing.

ונעבור לפרסומות?

השאלה שהפכה למטבע לשון כאשר ההצלחה של ערוץ שתיים הגיעה לשיאה, לוותה ברייטינג גבוה ותקציבי עתק שהניבו פרסומות גרנדיוזיות. הפרסומות המפוצצות של אז השאירו אותנו עם פה פעור והרגשה שככל שיש לך תקציב גדול יותר, עולים סיכוייך לזכות לחשיפה משמעותית. ומה קרה מאז? השוק הפך תחרותי יותר, המשבר העולמי הביא להצטמקות תקציבי השיווק באינטרנט –  אך יותר מכל מרכז הכובד בשנים אלה ממשיך לעבור לזירת האינטרנט המשגשגת.

זמן מעולה לפנות אליי עכשיו!

לאן תלכו מכאן?

כאן תמצאו חומר על אתר אינטרנט תדמיתי

פה על שיווק בוידאו

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?