שיווק ויראלי באינטרנט

516818-PIT6YY-465

שיווק באינטרנט: להבין טוב יותר את הלקוח גם בשנת 2021

במסגרת שיווק ויראלי באינטרנט הגולשים יעשו את מלאכת השיווק עבורכם, בעלות נמוכה וביעילות גבוהה בהשוואה לאפיקי השיווק המסורתיים.

איך שיווק ויראלי באינטרנט עובד?

פתגם מפורסם אומר שכדי להיות לוחם שוורים, ראשית עליך ללמוד להיות שור… מזה עשרות שנים ידוע שתהליך הקנייה הוא תהליך התנהגותי, וכדי להשפיע עליו עלינו להיכנס לראשו של הלקוח הפוטנציאלי. לשם כך פותחו מחקרי שוק שונים, החל מסקרים ועד לקבוצות מיקוד. אז מה החידוש שמציע שיווק באינטרנ אם בכלל? שיווק באינטרנט בחיפה יאפשר לכם לקבל תובנות הנוגעות להתנהגות צרכנים היישר למסך המחשב, באמצעות ניתוח ההתנהגות שלהם ברשת. באמצעות נגישות גבוהה למידע תוכלו לקבל את אחת ההחלטות החשובות בשיווק המוצר: איך למצב אותו? הרי גם המוצר הטוב ביותר יתקשה לבלוט בהיעדר המיצוב נכון במחשבתו של הלקוח הפוטנציאלי… ולאחר שהחלטתם על המיצוב המתאים, הגיע הזמן להפיק ממנו את המירב.

שיווק ויראלי – הפרה החולבת של הארגון

שיווק ויראלי מאפשר הפצה מהירה של מסרים שיווקיים לכמות עצומה של משתמשים, באמצעות פלטפורמות אינטרנטיות דוגמת מיילים ורשתות חברתיות – ומכאן יעילותו הרבה ועלותו הנמוכה יחסית. שיווק ויראלי הוא למעשה הגרסה המודרנית של שיטה עתיקת יומין, שיווק מפה לאוזן. אך מה מניע את הגולשים לעשות עבורנו את מלאכת השיווק? כאשר תהליכי קניה נשלטים על ידי מאפיינים רגשיים, אישיים ופסיכולוגיים, היכולת להשפיע על הרגש יכולה לעשות את ההבדל. כתוצאה מכך, כיום יותר מתמיד, שפת התועלות כבר לא לבד: חברות מכוונות אל הרגש כדי לכבוש את ליבו של הלקוח, ואם המסר השיווקי שלכם יעשה לו את המשהו הנכון – השמועה תתפשט כמו אש בשדה קוצים. הנה קצת נתונים להמחשת החשיבות של האנשת המותג: מחקרים מלמדים שהמעגל החברתי הקרוב של כל אדם מונה 7-12 אנשים, והמעגלים הרחוקים יותר (למשל מכרים, עמיתים לעבודה, בעלי תחומי עניין משותפים) מונים בעידן האינטרנטי מאות ואלפי חברים. התוצאה שמתקבלת היא חשיפה המונית למסרים שיווקיים מוצלחים. אז איך מתחילים?

שיווק ויראלי בחיפה כאן ועכשיו

בשוק דינאמי שבו לקוחות, מתחרים ומוצרים משתנים ללא הרף, במסגרת תכנית השיווק באינטרנט בשנת 2024 יש לבחון כל הזמן את תקפות המיצוב והדרך שבה מתקשרים אותו. לצורך כך צוות החשיבה שלי יהיה עם היד על הדופק עבורכם, כדי לייצר שיווק ויראלי שיביא לחשיפה מוגברת ולהגדלת הכנסות. באמצעות רעיונות מקוריים שישלבו ככל הנראה גם פרסום בגוגל אדז ניצור מסר מעניין וזכיר, שיבדל אתכם מהמתחרים ויפיץ את המסר הרצוי בפלטפורמות האינטרנטיות השונות.
שיווק ויראלי באינטרנט – בואו נתחיל

רוצים לדעת איך משלבים נכון שיווק ויראלי באינטרנט?

פנו אליי עכשיו

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?