שיווק בלינקדאין

3d linkedin logo over a blue background surrounded by a lot of linkedin glossy pills

שיווק בלינקדאין – מתי כדאי להתחיל?

שיווק בלינקדאין (Linkedin) הוא כלי מצוין לאיתור עובדים, משקיעים ושיתופי פעולה עסקיים. הרשת החברתית-מקצועית המובילה בעולם מייצרת בידול אישי, בזכות היכולת ליצור פרופיל אישי מושקע לעובדי החברה. הפרופיל מהווה כתובת לפניות וליצירת הזדמנויות עסקיות חדשות. צוות החשיבה הרב תחומי של OmniPresent מעמיד לרשותכם כלים מגוונים ליצירת נוכחות בלינקדאין לרבות כתיבה שיווקית של תכנים, פרסום בלינקדאין, שיווק בוידאו ועוד.

שיווק בלינקדאין – מדוע כדאי?

רובנו מכירים את האמרה המפורסמת לפיה מה שעושה את ההבדל זה לא מה שאתה יודע, אלא מי שאתה מכיר. לעיתים הגעה לאדם הנכון עושה את ההבדל בין הצלחה לכישלון – זהו תמצות המהות של נטוורקינג בכלל ולינקדאין בפרט. נראה שעסקים בכל רחבי העולם מבינים את החשיבות של יצירת קשרים עסקיים באמצעות רשת חברתית מקצועית, המונה מעל 200 מיליון חברים. לפי נתונים שמפרסמת קומסקור, לינקדאין הפכה לאחרונה לרשת החברתית השנייה בגודלה בארצות הברית אחרי פייסבוק, עם צמיחה של עשרות אחוזים בכניסת משתמשים ביחס לשנה שעברה.

שיווק בלינקדאין – הצעד הראשון

לינקדאין משמשת ככלי מרכזי בפיתוח העסקי של חברות רבות. ככזו החברות שמשתמשות בה פתוחות ליצירת קשרים ושיתוף מידע. במילים אחרות, זו הזדמנות מצוינת לטוות קשרים עסקיים שיעניקו לכם הזדמנויות לשווק את המוצר או השירות שלכם. האם אתם ערוכים לכך?

הצעד הראשון בשימוש  שיווקי בלינקדאין הוא יצירת פרופיל. חשוב לזכור שמדובר בכלי שיווק באינטרנט לכל דבר שמטרתו לייצר נוכחות רחבה ככל האפשר. לכן, בעת יצירת הפרופיל חשוב לנסח אותו בצורה תמציתית ומעניינת ככל האפשר. כדי להעצים את הפרופיל שלכם וליצר נוכחות מוגברת, כדאי להעלות מצגת וקישור לאתרים הם אתם משמשים ככותבים. ככל שכתיבת תכנים אלו תהיה מעניינת ומקצועית יותר, כך תגדילו את הסיכוי ליצירת קשרים שיניבו תוצאות.

שיווק בלינקדאין – איך מגיעים לאנשים הנכונים?

ניצול כוחה של הפלטפורמה עובר דרך הצטרפות לקבוצות הרלוונטיות לתחום העיסוק שלכם. יצירת נוכחות באמצעות שיתוף מידע בעל ערך  ולקיחת חלק פעיל בדיונים תאפשר לכם ליצור קשרים בעלי חשיבות אסטרטגית לארגון שלכם. לינקדאין מאפשרת לכל משתמש להצטרף לעד 50 קבוצות שונות וככל שתיקחו חלק פעיל ביותר קבוצות, כך תייצרו נוכחות בולטת יותר. אפשר ומומלץ גם ליצור קבוצה, לצרף אליה חברים ולשתף בתכנים רלוונטיים.

דרך נוספת לייצר נוכחות היא פרסום בלינקדאין – הדומה במהותו להודעות ממומנות בפייסבוק, אך מאפשר הגעה מדויקת יותר לקהל היעד באמצעות בסיסי פילוח כגון תחום עיסוק או דרגה בארגון.

חשוב לזכור שטיפוח קשרים עסקיים ויצירת הזדמנויות חדשות תתאפשר לאורך זמן באמצעות תיחזוק מתמשך של הפרופיל שלכם. זוהי אמנם עבודה במשרה מלאה – אך עם שכר יפה בצידה…

רוצים לדעת מתיי כדאי לשלב שיווק בלינקדאין?

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?