כתיבת בלוג

515470-PIHD76-86

למה בכלל צריך לכתוב בלוג ב 2021?

מיליוני עסקים כיום מחזיקים בלוג ומיליוני לקוחותיהם הם קוראי בלוג, תכפילו את זה ותעשו את החשבון בעצמכם. בלוגים הם כלי נהדר כמערכת ניהול תוכן למפרסמי תוכן.

מעל פני השטח הם מפיצים תוכן אינפורמטיבי שהוא שימושי ללקוחותיהם, אך מתחת לפני השטח, בעקיפין, באמצעות מנועי חיפוש וקידום אתרים, הבלוגים הם תעשייה גדולה של כתיבה שיווקית אשר מושכת לקוחות חדשים ומכירות. אם ישנו עסק שיש לו משהו מעניין לומר וסיפורים לספר אז פלטפורמת בלוגים יכולה להיות אחד הערוצים הפוריים ביותר או אחת השיטות המרתקות לפרסום.הנה כמה עצות על כתיבה לאינטרנט שיעזרו לכם לכתוב בלוג עסקי:

  1. הפכו לקוראי בלוגים – בשביל לנהל בלוג צריך להבין את המשמעות, את אופי הפעילות ואת נקודת המבט של הבלוגים השונים. קשה  להתחיל לכתוב בלוג מבלי להבין איך זה עובד מלכתחילה. לדוגמא, אם אתם קוראים מגזינים מסוימים, או עיתונים כלשהם, נסו לקרוא אותם דרך הבלוגים שלהם.
  2. הציבו לבלוג שלכם מטרות – אם אין מטרה שאתם מנססים להשיג בכתיבת הבלוג אתם רק תרגישו שזהו זמן מבוזבז וכתיבת בלוג תהפוך לעול. אל תבזבזו זמן בניסיון לרצות את כולם, כיתבו על מה שאתם רוצים בידיעה שהכתיבה היא דרך להשיג מטרה או יעד ושיש לה תכלית. לדוגמא, מטרה לכתיבת בלוג יכולה להיות ריבוי הגלישה לאתר הבית של החברה שלך. בלוג שנותן מידע שימושי לצרכן בתדירות נכונה ימשוך כניסות לאתר הבית של החברה.
  3. צרו לוח זמנים לכתיבת הבלוג – לוח זמנים עוזר לכותבים ל"יישר קו" עם התוכן העסקי והתוכן הפרסומי ולעשות סדר בנושאים מסוימים ולקוראים ציפייה לפרסום הבלוג הבא. לדוגמא, ימים מסוימים מוקדשים לנושאים מסוימים וכך הקוראים יודעים למה לצפות ומחכים לימים האלו שיגיעו. עם הזמן אפשר להתנסות בלוחות זמנים שונים כדי לראות מה עובד הכי טוב מבחינת הקידום האורגני בגוגל. לוח זמנים טוב הופך את הבלוג העסקי שלך ליעיל.
  4. תוכן אפקטיבי לבלוג –  התוכן צריך להיות תואם לקהל יעד וממוקד. שתי התכונות האלו הן הבסיס לבלוג מוצלח. גלוש בבלוגים דומים לשלך וקבל רעיונות כיצד למשוך קהל ואיך גם להשאיר אותו איתך.
  5. כתיבת בלוג כעבודת צוות – בלוג עסקי הוא עבודת צוות שבה כולם צריכים לתת מעצמם על מנת שהבלוג יצליח. בהתחלה זה יכול ליפול על כתפיו של אדם בודד, אך עם התפתחותו של הבלוג העבודה מתפרשת על יותר נושאים ובד בבד יותר אנשים.

אם כן, בלוג היא דרך נוספת להגביר את המודעות ואת הפופולאריות של המותג שלכם. במידה ותדעו לתפעל אותו בצורה מקצועית הוא יהפוך למקור ללקוחות חדשים ולא רק צינור מידע לקוחות קיימים. הכי חשוב לנסות ולעשות זאת הנאה כי את התכונה הזו תמיד אפשר לקרוא בין השורות.

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?