קידום בגוגל וכתיבת בלוג שיווקי מקצועי

computer-keyboard-blog-concept

כתיבה לבלוגים – כיצד עושים את זה נכון ב-2015?
הבלוג אינו כלי מכירתי.הוא כלי שיווקי .הנה מספר הנחיות לכתיבה:

  • בחירת הנושא לבלוג השיווקי  – בחרו נושאים שיווקיים שמעניינים  את קהל היעד שלכם (וקשורים כמובן לתחום העיסוק שלכם). אם למשל יש לכם עסק למכירת אופניים, אפשר לכתוב על מסלולי טיול מומלצים.
  • יצירת דיאלוג תוך כדי כתיבת הבלוג העיסקי – המעורבות של הגולשים תורמת רבות להצלחת הבלוג ככלי לניהול מוניטין. אותו עסק שמוכר אופניים יכול לפתח דיון אודות החקיקה שמחייבת לחבוש קסדה – בעד או נגד. מעורבות מובילה למחויבות, ולכן חשוב גם לאפשר לגולשים להגיב ולהתייחס לדבריהם.
  • המשכיות בכתיבת הבלוג השיווקי – כדי ליצור קהל קוראים נאמן שגדל עם הזמן, צריך ליצור כל הזמן תוכן חדש, איכותי ומעניין. חשוב לזכור שניהול מוניטין הוא תהליך מתמשך והדרגתי, שיניב פירות רק אם תתמידו בטיפוח הקוראים שלכם.

כתיבת בלוג מקצועי

 חושבים להשקיע בקידום אורגני בגוגל של העסק? מחקרים מלמדים שהשקעת כסף גדול בקמפיינים פרסומיים לא תמיד משתלמת: הקמפיין הפרסומי מוכח כאפקטיבי ב 15% מהמקרים בלבד. מדוע זה קורה? בעבר, השליטה הייתה בידי הארגון, שיכל להבליט את היתרונות ולהצניע את החסרונות אליהם ייחשף הלקוח. כיום, השליטה עברה לידי הגולש, שיכול לשתף אחרים במחשבותיו בלי מאמץ בבלוגים, רשתות חברתיות ופורומים: החל ממחשבות פרטיות ועד לחוות דעת צרכניות. בכאוס המידע האינטרנטי בו כל אחד יכול לפרסם כל דבר, ניהול הנוכחות האינטרנטית הופך ליתרון משמעותי שמאפשר לכם ליצור את התדמית הרצויה. כיצד כתיבה לבלוגים מאפשרת ניהול נוכחות אינטרנטית יעיל?

כתיבה לבלוג והגדלת כמות הלקוחות

כיצד תגדילו את כמות הלקוחות שלכם באמצעות כתיבת בלוג מקצועית? תהליך הקנייה שבסופו הלקוח מחליט האם והיכן לבצע רכישה, מושפע (לעיתים באופן לא מודע) משיקולים לא רציונאליים, כגון אמון ומחויבות. כוחו של מותג טמון פעמים רבות בגורמים אלה: למשל, חשבתם מדוע פעם אחרי פעם אנחנו מעדיפים לקנות טלוויזיה של חברה ידועה, על פני טלוויזיה זולה יותר עם מפרט טכני זהה? היכולת לראות את הארגון כאוטוריטה בתחומו משפיעה על החלטת הקנייה. המיתוג נבנה, בין היתר, באמצעות כתיבה לבלוגים בצורה מקצועית.

כתיבת בלוגים וקידום בגוגל – מהו הסוד הגדול?

התרגום המילולי של המילה בלוג הוא "יומן אישי". הבלוג החל את דרכו ככלי שמשמש גולשים פרטיים לשיתוף במחשבותיהם, והפך בשנים האחרונות לחלק אינטגראלי מניהול המוניטין של הארגון. מדוע צריך בלוג אם יש לארגון אתר תדמית? להבדיל מאתר האינטרנט של הארגון, מטרת הבלוג אינה למכור מוצרים – לא באופן ישיר בכל אופן. מטרת הבלוג היא לספק לקורא ערך מוסף, מידע שיעניין אותו ויגרום לו לתפוס אתכם כגוף מקצועי ואמין. במידה והצלחתם, הדרך לליבו ולכיסו של הלקוח תתקצר משמעותית. כיצד מתרגמים את כל אלו למעשים?

כתיבת בלוג וקידום אורגני  – דרור אלון

כתיבה לבלוגים בצורה מקצועית דורשת השקעת זמן רב ביצירה מתמדת של תכנים איכותיים. מה אתם מרוויחים מכתיבת בלוג מקצועי אצלי?

  • מקצועיות – כתיבה שמתייחסת  לקהל היעד,לתחומי העניין שלו ולטרמינולוגיה בה הוא משתמש.באמצעות פגישה עמכם וחיפוש מעמיק באינטרנט ובמקורות אחרים נחקור לעומק את הסביבה העסקית בה אתם פועלים ונכין את הקרקע לכתיבת בלוג מקצועית.
  • אפקטיביות – כתיבת בלוגים מקצועית שעונה על הקריטריונים של קידום אתרים.
  • פתרון כולל – שיווק באינטרנט, כתיבה שיווקית, קידום אתרים- את כל אלו ועוד תוכלו למצוא תחת קורת גג אחת, אצלנו ב – OmniPresent

צריכים בלוג מקצועי שיוביל לתוצאות?
 
זמן מעולה לפנות אליי
 

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?