כתיבה למנועי חיפוש 2021

man-blue-shirt-using-laptop-work-typing-keyboard-indoor-portrait-male-hands-computer-cup-coffee-table

למה לכתוב?

בפשטות, כדי למכור יותר! צוות החשיבה שלי כולל אנשי מקצוע מובילים מתחומי השיווק השונים, המספקים פתרון הוליסטי שמסייעים לעסק לעמוד במטרותיו: תהליך זה כולל את הכרת צרכן המטרה ואת מאפייניו באמצעות גוגל אנליטיקס וכלי מחקר נוספים. הבנת צרכי הלקוח משמשת כבסיס לכתיבה שיווקית ולפעילות ענפה של יחסי ציבור באינטרנט לצורך העברת המסר הרצוי. הפצת המסרים בגישת  internet findability תיתן מענה אמיתי לצרכי הלקוח ותחולל שינוי אמיתי ברמת החשיפה לה יזכה הארגון.

כתיבה למנועי חיפוש – יש דבר כזה?

בגוגל משקיעים מיליונים במחלקת מחקר ופיתוח במטרה להפוך את האינטרנט למקום בו נמצא רק טקסטים מקוריים ואיכותיים. גוגל עדיין מתקשה להשיג את המטרה הזו אך הוא יצליח בעתיד. זו הנחת העבודה שלנו. לכן "כתיבה למנועי חיפוש" הוא למעשה אוקסימורון (ביטוי חסר משמעות). זה סוג הכתיבה שגוגל מתאמץ לסלק מזירת תוצאות החיפוש. אלה לא סוגי הטקסטים שאנו כותבים. הלקוחות שלנו מוכנים לכך שגוגל יצליח לנפות את המאמרים הגנובים וחסרי הערך: כבר היום דיבורים על WEB 3.0 הולכים ומתגברים, בשל יכולותיו להפוך בעתיד את תוצאות החיפוש לרלוונטיות מתמיד.  אז מהי הדרך הנכונה לשווק את המוצר או השירות שלכם בגוגל ובפלטפורמות נוספות במדיה חדשה?

כתיבה שיווקית: להיות במקום הנכון, בזמן הנכון

דיוויד מרמן סקוט, אסטרטג אמריקאי לשיווק באינטרנט, אמר ששיווק באינטרנט עוסק באספקת המידע הרלוונטי בדיוק ברגע שהקונה צריך אותו. כל מנהל תקשורת שיווקית יודע שתהליך קבלת ההחלטות המוביל לקנייה מבוסס במידה ניכרת על המסר שאנחנו בוחרים להעביר ללקוח: אז האם באמת כדאי להסתכן בפרסום מידע שמיועד למנועי החיפוש אך עלול לגרום לגולש לעבור למתחרה שלנו?

נתונים עדכניים מלמדים שמאז שמנוע החיפוש נכנסו לחיינו, תהליך הקנייה הופך ליותר רציונלי ומתאפיין במעורבות גבוהה – הנגישות להרבה למידע ברשת האינטרנט גורמת לגולש לחפש יותר מידע ולהשוות חלופות. עם השנים מנועי החיפוש הופכים להיות כלי יותר ויותר משמעותי בתהליך החלטת הקנייה ועל כן הם מנסים לספק לגולשים תוצאות חיפוש רלוונטיות.  לכן, במסגרת פרויקטים של שיווק באינטרנט אנחנו מספקים שירותי כתיבה שיווקית שמיועדים ללקוח, מתוך הנחה שמה שמעניין את הלקוח יעניין בסופו של דבר גם את מנועי החיפוש. מהם המפתחות לכתיבה שיווקית מוצלחת?

כתיבה שיווקית בגישה ייחודית

איך נמצאים במקום הנכון עם המסר המתאים בדיוק כאשר הלקוח הפוטנציאלי מחפש מידע? כתיבת תוכן שיווקי המשמש ככלי להגדלת מחזור המכירות מתבסס על הכרת הצרכן וצרכיו. מתן מענה לצרכים אלו בכתיבה חדה ומעניינת, כתיבה בגובה העיניים והתייחסות לתחומי העניין של הלקוח יגרמו לגולש להתעניין במה שיש לכם להציע. אך מעניין ככל שיהיה, השאלה היא איך התוכן מגיע עד ללקוח המוצף בכל כך הרבה מידע? בשתי מילים – internet findability, גישה ייחודית שפיתחנו שבמרכזה הפיכת המוצר או השירות לבר מציאה באמצעות יצירת תוכן איכותי בפלטפורמות מגוונות וקידומן במנועי החיפוש. בשיטה זו במסגרת השיווק האינטרנטי גדל משמעותית הסיכוי למפגש מוצלח עם הלקוח.

זקוקים לעזרה בכתיבה שיווקית?

זמן מעולה לפנות אליי עכשיו

זמן לא רע לקרוא גם על ניהול מוניטין

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?