מיקרו קופי, קידום אורגני וכתיבה לאינטרנט 2021

top-view-of-business-man-hands-working-on-laptop-or-tablet-pc-on-wooden-desk

מיקרו קופי – מדוע זה חשוב דווקא ב – 2021?

אתם מכירים הכי טוב את המוצר או השירות שלכם ואת יתרונותיו, אך האם די בכך כדי ליצור אתר אינטרנט מצליח? מיליארדים גולשים מידי יום ברשת האינטרנט והופכים אותה למקור בלתי נדלה לגיוס לקוחות. לכאורה, נתון מעודד. בפועל, אוטוסטראדת המידע האינטרנטית יוצרת מיליוני דפים חדשים מידי יום, ומורכבת מכמות מידע אינסופית כמעט. אז למה שהגולש יתעניין דווקא במה שיש לכם לומר? במילה אחת – עניין. אם הצלחתם לשכנע את הלקוח שיש לכם משהו שהוא צריך, תזכו בתשומת ליבו. נשמע פשוט? תחשבו שוב: יש לכם 10 שניות (לכל היותר) למשוך את תשומת ליבו של הלקוח, לפני שהוא יאבד עניין ויעבור למתחרה. המטרה שלנו – ליצור כרטיס ביקור וירטואלי שיגרום ללקוח לבחור דווקא בכם, באמצעות כתיבה לאתרי אינטרנט. מהו הסוד לכתיבה מוצלחת?

יצירת נוכחות אינטרנטית באמצעות כתיבה לאתרי אינטרנט ומיקרו קופי

גורלם של אתר תדמית או בלוג שיווקי יכול להיחרץ בטרם נכתבה המילה הראשונה. אנשים רבים סבורים שעליהם להציג את עצמם באריכות כדי שהלקוח יכיר אותם טוב יותר, מה שמוביל לשאלת מיליון הדולר – מה באמת מעניין את הלקוח? האם הניסיון, כמות הלקוחות ותחומי העיסוק שלכם הם הדברים שעומדים בראש מעייניו של הלקוח? אל תיפלו בפח אליו נופלים אתרים רבים – הגולש שנכנס לאתר האינטרנט מתעניין בדבר אחד בלבד: מה יוצא לו מפנייה אליכם? כדי לעניין את הלקוח עליכם להכיר אותו, את צרכיו ורצונותיו ובהתאם לכך ליצור תוכן מכוון לקוח. ברגע שתכירו בכך, היכולת של האתר ליצור עבורכם הזדמנויות עסקיות חדשות תשתנה מהקצה אל הקצה. כיצד עושים את זה נכון?

מיקרו קופי אורגני בגוגל

באוטוסטראדת המידע האינטרנטית, הפתגם הידוע "כל המרבה הרי זה משובח" לא תופס: כתיבה לאינטרנט ארוכה וטרחנית תבריח את הלקוח לאתר של המתחרים. זכרו, יש לכם חלון זמן קצר ביותר למשוך את תשומת ליבו של הלקוח. זהו הMoney Time  שלכם, כיצד תפיקו ממנו את המקסימום? יחד עם צוות הכותבים שלי, נהפוך את אתר התדמית שלכם למנוע הצמיחה של העסק, באמצעות תהליך עבודה חסר פשרות:

  • ביצוע תחקיר מעמיק – תנאי הכרחי לכתיבת תוכן מוצלחת. שלב זה כולל פגישה עמכם וחיפוש מעמיק באינטרנט ובמקורות אחרים במסגרתם נחקור לעומק את הסביבה העסקית בה אתם פועלים ונכין את הקרקע לפעולת הכתיבה.
  • כתיבה מכוונת לקוח – מיהו קהל היעד שלכם? גם במסגרת פרויקט של שיווק באינטרנט, כתיבה המיועדת לאנשי מקצוע שונה בתכלית מכתיבה לבני נוער. אנחנו  מיומנים בהתאמת סגנון הכתיבה לקהל היעד, לרבות שימוש נכון בעגה המקצועית וב Buzzwords המתאימות.
  • יצירת עניין – באמצעות המידע שנאסף ניצור תוכן תמציתי ומעניין שימשוך את תשומת ליבו של הלקוח ובשורה התחתונה: יניע את הלקוח לפעולה.
  • מתן פתרון כולל – כל פתרונות הכתיבה מרוכזים במקום אחד: אצלי, לרבות כתיבה שיווקית, כתיבה לאתרי אינטרנט, קידום אתרים ועוד.

צריכים כתיבה לאתר?
פוסטים לבלוג?
שיווק חברות הייטק באינטרנט ?

זמן מעולה לפנייה לדרור אלון מקדם אתרים בגוגל

כאן תמצאו חומר על פרסום בפייסבוק

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?