קרוס מדיה cross media

business-woman-working-laptop

קרוס מדיה והשירות או המוצר שלנו

הלקוחות הפוטנציאליים שלכם נמצאים בכל מקום: בפייסבוק, בגוגל, ב – Youtube ובעצם היכן לא? ריבוי ערוצי התקשורת מצריך פנייה חוצת פלטפורמות אל קהל היעד כדי למקסם את מאמצי השיווק. צוות החשיבה של OmniPresent מורכב ממומחים המגיעים מערוצי השיווק השונים כדי לספק תמונה כוללת על הפעילות השיווקית המתאימה ביותר לצרכים שלכם. במסגרת פעילות קרוס מדיה נתאים את המסר הרצוי לכל אחת מהפלטפורמות שנבחרו כדי לזכות בחשיפה מרבית, שתתורגם בהמשך להגדלת הכנסות.

שיווק באינטרנט – מה זה קרוס מדיה?

פעם, כשהערוץ הראשון היה גם הערוץ האחרון, 80 אחוזי צפייה נחשבו לעוד יום שגרתי. אחרי המפץ הגדול שהתחיל ערוץ שתיים והמשיכו חברות הכבלים והלוויין – גם אחוזי צפייה ספורים נחשבים כסיבה למסיבה. תהליך דומה (ומואץ בהרבה) מתרחש על גבי רשת האינטרנט: היכולת ליצור ולשתף בקלות תכנים יוצרת כל הזמן פלטפורמות חדשות. לשם המחשה יוטיוב, מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, אפילו לא היה קיים לפני שנים שנים ספורות. מה עוד צופן לנו העתיד? אלברט איינשטיין אמר פעם שהוא אף פעם לא חושב על העתיד, הוא מגיע מהר מידי… קשה לדעת מה יוליד יום, אך המגמה ברורה – כל מנהל שיווק יודע שקהל המטרה מזמן אינו מתרכז במקום אחד. חלק מהגולשים מבלים את זמנם במדיה חברתית, חלק בבלוגים וחלק במנועי החיפוש השונים. הלקוחות הפוטנציאלים מפוזרים בערוצים השונים וכדי להגיע אליהם עלינו להשתמש בכלים חוצי פלטפורמות.

אז מה זה קרוס מדיה? שימוש אינטגרטיבי במגוון ערוצים שיווקיים לצורך השגת היעדים העסקיים, למשל, הפצת מסרים בבלוג החברה, יצירת סרטון וידאו וקידומו, ניהול פרופיל בפייסבוק, פרסום באינטרנט ועוד. אחד היתרונות של קרוס מדיה מתבטא בחוט המקשר בין המסרים המועברים כאשר פונים לאותו פלח שוק בערוצים השונים. התוצאה היא הגדלה משמעותית של הנוכחות ביחס ROI גבוה.

קרוס מדיה באינטרנט – איך זה עובד?

ישנם שני עקרונות מרכזיים שנועדו לגרום לשיווק באינטרנט במסגרת הקרוס מדיה להצליח.

  • תוכן ייחודי –  פרסום של מידע בלעדי שאי אפשר להשיג באף פלטפורמה אחרת, כגון הטבות ייחודיות לגולשים בפייסבוק או ידיעות מעניינות. ישנן חברות המעלות גרסה מצונזרת של סרט פרסומת בטלוויזיה ומפרסמות את הגרסה המלאה בערוץ וידאו באינטרנט. הטמעת הסרטון ברשתות חברתיות וקידומו במנועי החיפוש מביא להפצתו מפה לאוזן באמצעות שיווק ויראלי.
  • שיחה דו כיוונית – הצרכן המודרני אוהב לקחת חלק פעיל בנקודות שבהן הוא בא במגע עם המותג. אחת הדרכים לעשות זאת היא לנהל דיאלוג עם הלקוח הפוטנציאלי, במסגרתה תייצרו אווירה אנושית למותג שלכם. שאלו אותו מה הוא חושב, בקשו ממנו לשתף בחוויות, להעלות סרטונים ואפילו לחשוב על סלוגן – אתם תופתעו מהתוצאות…

רוצים לדעת איך לשלב נכון את כל סוגי המדיה?

 
זמן מעולה לפנות אלינו עכשיו!
 
זמן לא רע לקרוא גם על יחסי ציבור

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?