פילוסופיה ושיווק בשנת 2021

book-library-with-old-open-textbook-stack-piles-literature-text-archive-reading-desk

המחשבה שמובילה להצלחה

לפעמים ההבדל הדק בין הצלחה לכישלון עובר דרך מחשבה נכונה: לא מספיק לדעת מה כולם עושים, אלא איזה פעולות הן הכי נכונות לבידול החברה שלכם מהמתחרים. באומני פרזנט סוף מעשה הוא במחשבה יעילה, המבוססת על ניסיון רב שנים ורעיונות מקוריים. צוות החשיבה שלנו מאויש בטובי המומחים מתחומי השיווק השונים, שתופרים פתרון שיווקי חדשני המותאם למידותיו של העסק. אנשי שיווק רבים כבר מגיעים למסקנה שהמסר המחשבתי יעיל עבורם בזכות הגל שיצרנו. ההבדל בין אומני פרזנט לבינם הוא שאנחנו יצרנו את הגל במחשבתנו. האחרים נדלקים ממראה הגל ומחליטים "לתפוס אותו"(ובצדק כמובן).

כל חברה יכולה "לעלות על הגל" שיצרנו, בוודאי כאשר מדובר במקצועות הנושקים לתחום השיווק כגון מעצבי אתרים, בוני אתרים ויועצי שיווק. אם אתם משתייכים לזן החושב, תוכלו לפנות אלינו לצורך שיתוף פעולה ויצירת הפתרון המשולב האולטימטיבי.

"אני חושב משמע אני קיים": המחשבה שמאחורי השיווק המוצלח גם בשנת 2021

כבר במאה ה 17 טבע הפילוסוף הנודע רנה דקארט את משפט ה"קוגיטו" המפורסם " אני חושב משמע אני קיים", ויצר את ההבנה שהמחשבה היא הבסיס להתפתחות האנושית. בעידן הדיגיטל בו  מגישים לנו בכפית של זהב את כל המידע שאנחנו רק צריכים זו לא חוכמה לדעת. הידיעה היא פאסיבית ולעומתה המחשבה, זו שמטילה ספק בקיים וחוקרת אותו, היא הפעולה האקטיבית שאחראית לשינוי פניה של המציאות. ולכן נשאלת השאלה: האם הכרת הכלים השיווקיים בהם כולם משתמשים מספיקה כדי להוביל את השוק? האם לעבור סדנה בנושא שיווק בלינקדאין הופכת אותי למומחה ברשת החברתית הזאת? רוב אנשי השיווק יודעים שצריך לפעול בכלים המקובלים כי בני האדם מגיבים באותו אופן לאותם גירויים. הם יודעים שצריך פשוט לגרות אותם. שוב. באותו אופן. התוצאה לרוב היא אותה תוצאה – מלחמה על פירורים באותם אמצעים שבהם (כמעט) כולם משתמשים. אז איך המותגים המובילים זוכים בכל הקופה? מהו הסוד הגדול?

מהו שיווק חושב?

איקאה ידועה בכל העולם כמותג המספק פתרונות ריהוט לכל מטרה ולכל כיס. מעטים הם המכשירים המעוצבים בצורה מעוררת השראה כמו היהלומים המלוטשים של אפל. שיווק חושב יוצר בידול המספק יתרון תחרותי על פני כל השאר. כאשר המתחרים מציעים מוצרים ושירותים הדומים בתכונותיהם ומשווקים אותם בצורה דומה, היתרון התחרותי שלכם טמון בחדשנות בלתי פוסקת. למעשה, איש שיווק חושב יגיד לכם שאין לו שמץ של מושג מה צריך לעשות כדי לגרות את קהל היעד שלכם ולהניע אותו לפעולה. הוא לא ילך לדרכים הידועות שבהן כולם משתמשים במסגרת השיווק האינטרנטי בשנת 2015, אלא יחשוב על דרכים מקוריות שיבדלו אתכם מכל השאר.

האם תרצו שהשיווק של המוצר או השירות או החברה שלכם יהיה שיווק חושב או סתם שיווק שיודע?
התשובה של פיטר דרוקר, אבי תורת הניהול המודרנית, היא זו: "הדרך הטובה ביותר לחזות את העתיד, היא להמציא אותו"…
זמן מעולה לפנות אלינו עכשיו!

זמן לא רע לקרוא גם על תוכן איכותי לרשת

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?